1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, misschien vallen de graphics ze wat tegen.
    Maar wat maakt 't uit, hij zei wel dat er een aantal vreemde/stomme fouten in de graphics voorkwamen
    maar als het ongeveer net zo is als GTA III en Vice City op de Xbox dan vind ik 't best.
    GTA stond nooit bekend om z'n graphics, en je moet ook bedenken wat een enorme ruimte je hebt! ;)
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    @Mmarsu Als je de graphics van de xbox versie van GTA: Double pack vergelijkt. Hoe zou het dan zijn? -Slechter--Gelijk--verbeterd- ??
     
  3. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
  4. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    yep en dan vooral dit stukje :


    the difference between the PS2 and Xbox versions of San Andreas is immense. Feature-wise, Xbox’ers get a replay function that GTA fans have been moaning about for years. You’ll be able to record about twenty seconds worth of action; good enough to watch a sweet kill or a death-defying vehicle stunt. Those who have waited for the Xbox version will also be greeted with dynamic weather effects, and 480p widescreen support. Graphically, the game is enhanced through the aforementioned resolution bump and weather effects, more characters per screen, additional objects per map such as trees and distant filler, and an extended draw distance. There’s also a noticeable yellow-ish hue to the entire PS2 game, which is thankfully absent in the Xbox version.

    _O_ _O_ _O_
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    HomerJ HomerJ - woensdag 8 juni 2005 @ 11:14
    Resident evil 4




    Ik heb hem net bij Intertoys gehaald, Eerste impressie is erg goed!

    dit las ik op ander forum
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Resident evil 4 ? lol
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    hehe dat was bij zn tag naam

    gta sa is dus te koop op xbox bij intertoys ?
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    ow laat ik straks maar is gaan bellen :D
    En over die review. Hij was goed. Ik vond het beter dan gamespot en Ign. Maar ik snap alleen nog steeds niet hoe het kan dat het zon lage cijfers zijn bij gamespot. Maarja mischien teveel van verwacht. Voor mij kan het alleen maar een verbetering zijn. Van ps2 naar xbox. :9

    /Edit ik ga nu bellen.
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    benieuwd naar het antwoord
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen 1 winkel in Nijmegen heeft uhm.

    DIXONS WEL !!!!!!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_ Ze hebben er 3 gister meegekregen met de levering en ik mag er vanmidag 1 opkomen halen _O_ _O_ _O_

    DIXONS _O_

    /Edit

    Ik belde op en vroeg of ze uhm al binnen hadden. Hij zei volgens mij niet want de release is pas de 10e, maar ik zal ff voor je kijken......

    Dan sta je te wachten en je weet tog al bijna zeker dat ze uhm niet hebben. En dan zegt i ineens ja we hebben er al een paar binnen gekregen _O_ Ze deden het nog niet in de winkel leggen maar degene die erom vroegen konden het opkomen halen. *) 8) Eerst nog ff folders bezorgen en vanmidag naar dixons _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  11. mars15

    mars15 Guest

    aight

    3 is ook niet veel ;)

    doe je goed op de woensdag al gta sa

    ik met gcshop denk vrijdag/zaterdag
    tot die tijd ff vermaken met forza :+ ff naar level 30 toe _O_
     
  12. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen tijd om na mijn stage nog voor 18:00 bij de Dixons langs te gaan :mad:
     
  13. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker *)

    Uurtje nu gespeeld, moet helaas werken dus ga vanavond verder. Eerste missies zijn erg makkelijk(altijd zo), maar het blijft leuk om allemaal politie op je hielen te hebben en af te schudden. Alleen die road blocks zijn soms wel irritant :p
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    xbox he

    hoe zijn de screens en popups ?
     
  15. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees dat een aantal van jullie gta sa al hebben maar zou die ook al in gorinchem te koop zijn bij de v&d of bartsmit dixons.
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag vind ik ook wel interessant. :)

    Heeft iemand 't antwoord? _0/
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Als jezelf ff de moeite neemt om en paar belletjes te maken heb je mischien wel kans. O-) *) ;)
     
  18. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Slechter qua eye candy effects zoals de auto's ( zijn gewoon minder gedetailleerd dan de double pack ), beter zoals draw distance.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zou toch ook zonde zijn om van die mooi gedetaileerde auto's in de prak te rijden :cool:

    * Gaat vanmiddag ook op pad voor SA Xbox versie ...
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Eindelijk kan ik het vanmidag zelf gaan bekijken 8) Maar ik vind dat we allemaal teveel zeiken over de graphics. (ikzelf ook) Het zal wel goed zijn. En het gaat tenslotte om de gameplay *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina