1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

    Victor Guest

    Is het leuk om gewoon even geen missies te doen en herrie te gaan schoppen? Dus zeg maar even 'free roamen'?
     
  2. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    ben net ff op pad geweest en een paar telefoontjes gepleegd maar het mocht niet baten. Waarschijnlijk morgen pas te koop in Haarlem. Mocht iemand hem nou in Haarlem zien laat het even weten aub.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Eigenlijk moet je wat later gaan free roamen. Ik zeg niet veel maar naar een stuk of 13 missies kun je namenlijk gang wars gaan doen. Vanaf daar ga ik ook een hele tijd freeroamen _O_ _O_
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat we willen horen. _O_

    Zie vooral dat stukje over Visual, er wordt gezegd dat de graphics geen grote impact hebben maar
    dat het verder prima in orde is en dat de pop-ups niet zo'n groot probleem zijn.
    Ook zeggen ze hier dat de laadtijden wél korter zijn, in tegenstelling tot wat Gamespot zei.

    PS: Bedankt voor je antwoord MMaRsu, de draw-distance vind ik persoonlijk trouwens belangrijker. :)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb wat belletjes gepleegd, nergens hebben ze hem binnen nog, iig verkoopt nog geen winkel hem hier in Alkmaar. Allemaal houden ze vast aan die releasedate van vrijdag... Morgen nog ff de Intertoys proberen, daar zeiden ze dat ze hem morgen waarschijnlijk binnen krijgen. Anders dan wacht ik wel die 2 daagjes zodat ik hem voor een lagere prijs bij de frs kan halen :{

    EDIT: Typo
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik vind een 9,5 voor visuals toch echt VEELS te hoog. Ik snap best dat het spel heel erg groot is enzo, maar ik vind de 7 van IGN toch een stuk realistischer.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Bron: www.teamxbox.com
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Goed stukje tekst, ben dan ook erg benieuwd naar hoe GTA op de 360 etc. gaat worden. Dan kan rockstar pas echt gaan uitvoeren wat ze altijd al willen doen met GTA.
     
  9. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Een winkel hier in Assen verkoopt hem waarschijnlijk vandaag al :D ( niet dat ik hem ga kopen :D ).
     
  10. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even bij de Dixons aangeweest, het mocht niet baten. Ze lagen notabene achter de verkoper, heeft ie me zelfs laten zien. Maar hij zei morgen verkopen we pas.. boetes. . blabla.
     
  11. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    geen van de winkels in Maassluis wil hem verkopen :mad:

    Het schijnt dat ze een boete krijgen als ze em te vroeg verkopen, wil ik best geloven O-) , maar hij ligt morgen 99% zeker overal in de winkels |:-
     
  12. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk hebben ze het spel al eerder maar bij halo2 die werd wel eerder verkocht bij de intertoys al op 8nov in plaats van 11nov. Had bungie die boetes dan niet.
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat maakt mij die boetes uit. Zolang ik het spel eerder heb vind ik het best :D
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Whahahaha, ons maakt het idd geen fl*kker uit :9
    Alleen denk ik dat de winkels er niet zo blij mee zullen zijn ;) !
    Mjah, dan wordt het maar morgen....... :)

    *wacht geduldig*
    _0/
     
  15. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond voetbal kijken, Halo 2/Forza online spelen, slapen, hele dag stage lopen en forum in de gaten houden of GTA al in de winkel ligt, onderweg naar huis GTA oppikken, thuis snel naar de Xbox rennen en GTA spelen......:D

    (Kan ik eindelijk verder gaan waar ik een half jaar geleden gestopt ben op de PS2 van mijn roommate in Amerika. Ik zat toen nog steeds in de eerste stad, ongeveer 25%, dus ik heb nog veel te ontdekken. :D)
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kan vanavond al :+ Ik ga uhm zo ophalen bij Dixons. Sorry guys :p

    Heel story mode loopt volgens mij ongeveer tot 50% 8) De andere 50 zijn bijvoorbeeld die vigilant missies (politie, brandweer, ambulance) En je moet natuurlijk weer van die hidden dingen zoeken. Dit keer zijn het er echt veel. Je moet 100 zeeschelpen vinden, 100 hoefijsers en 100 ganglogos oversprayen naar jouw gangkleur. En je moet fotos maken met de camera in het spel van bepaalde plekken waar een foto pakage hangt. _O_

    Na de missies nog veel te doen dus. _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  17. mars15

    mars15 Guest

    Vanavond oranje kijken en forza ja hahah

    morgen vrij dan lekker slapen :p ofzo benieuwd wanneer gcshop gaat zenden
     
  18. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch klopt jouw mening niet. Het spel kost 29.99 pond, vermenigvuldig dit met 1.48 en je hebt de prijs in Euro's. Dit is zo'n 44 euro. En play.com heeft geen verzendkosten.

    Als je de munteenheid op euro's zet, dan is ie 47.99 euro. Dit is een prijs die rekening houdt met de wisselkoersen. Als de pond opeens van 1,48 euro naar 1,55 euro gaat, dan blijft de prijs van 47.99 euro nog steeds staan. Als je in euro's betaalt betaal je dus 44 euro ipv 48, en dit is toch aanzienlijk goedkoper dan andere winkels. "

    Bij gcshop(dezelfde shop als xbw preorder shop) kost gta:confused:a 47,50. Mooie prijs. Maar hier betaal je juist verzendkosten, dus totaal is dan 49,50. En dat is dus 5,50 euro duurder dan play.com. Dit vind ik nog best veel.

    Jij zegt dat play.com verzendkosten rekent, maar die doen dat juist niet. Jij zegt niet dat gcshop verzendkosten rekent, maar die doen dat juist. Je verdraait de feiten!
     
  19. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    pff hier hebben ze um ook nog nie!
     
  20. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    In Haarlem hebben ze hem ook helemaal nergens behalve bij dixons maar die gast wou hem niet verkopen, pfffff.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina