1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik had een groot verschil verwacht. Voor de meeste van jullie is dit niet zo erg maar ik heb GTA:confused:A op de ps2 verkocht omdat ik betere graphics wou. GVD en ook al die screenshots online zien er gewoon 100keer beter uit :mad: :mad: Ik voel met nu nogal genaaid.

    /Edit

    Sorry het valt wel mee maar ik schrok er ff van. Na al die screenshots gezien te hebben dacht ik dat het er zoo mega uit zou zien. :{
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  2. mars15

    mars15 Guest


    tja jammer maar wat verwacht je dan topspin grapics ?

    als ze maar zoals vice zijn of wat beter
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik eerlijk zeg vind ik ze slechter dan vice. Natuurlijk was het een kleiner landschap maar tja. Deze reactie komt waarschijnlijk door al de screenshots. En nog iets dit spel ownd hoor dus naar mijn actie van daarboven dat was voor mij een tegenvallertje. Maar ik denk dat als jullie het voor het eerst zien dat jullie ook ff zullen slikken. Maar het zal wel wennen. Net als bij de ps2, daar vond ik het er ook naar een tijdje veel beter uitzien en op somige momenten zelfs mooi.

    Ow en dat fietse met analoge stick werkt perfect hoor :D Zo kun je makenlijker springen tijdens het fietsen.

    /Edit dat replay gedoe is wel vet hoor. Best leuk *)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja wat is het nou, links of rechts? Moet je soms wit/zwart indrukken en dan met wéér een andere knop de kijkrichting?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    wit links zwart rechts

    Ik had niet verwacht dat de graphics veel beter waren eigenlijk, het blijft een spel dat voor de PS2 ontwikkeld is en dan kan je wel wat dingen updaten maar de volledige power van de xbox haal je er zo niet uit. Maar ik denk dat dit de laatste gta is waarbij dit gebeurd, de PS3 en X360 zullen aanelkaar gelijk zijn en allebei top graphics hebben :D
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Wit is naar links kijken
    Zwart is naar rechts kijken.

    /Edit pimmy was iets eerder ;)

    Over de graphics. Als ik te voet ben dan ziet alles er best mooi uit. Alleen iets meer in de verte zie je bijvoorbeeld gaas van een hek best blokerig uit. Maar dat is alleen op het beginen. Het is ff een klap omdat je zulke graphics niet meer gewend ben. Maar ja DE GAMEPLAY OWND _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  7. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel minder zijn de graphics ten opzichte van vice city xbox?
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind persoonlijk best wel wat. Maar moet je niet getreurd over zijn want de gameplay is 100 keer beter. Tja en ik zou niet teveel afgaan op de screenshots. Anders krijg je morgen\overmorgen net zon aanval als dat ik net had. 8)
     
  9. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha voor mij ligt dit anders als jouw ik heb gta sa intotaal nog maar 10 minuten gespeeld bij een vriend op de ps2. Daar von ik de graphics kut maar het valt vast wel mee!

    editje was een ps2
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb um nu ook :cool: en de graphics zijn niet echt supergoed vooral die cutscenes. maar de gameplay is gewoon fantastisch!! _O_ lekker biken
     
  11. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe zit het nouw als je wilt schieten welke trekker haal je dna over en waneer als je target wil locken?
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Rechtertrigger om te lukken, linkertrigger of B om te schieten. Als je zelf wilt richten doe je ook rechter trigger en dan ga je gewoon aimen met je rechter pookje.
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dus iedereen die uhm morgen krijgt. niet TEveel verwachten van een graphics dan komt de klap minderhard aan.

    @Bonafide Hustler als ik aan jouw na 30 uur speeltijd nog zou vragen over de graphics dan vind je het wel wat mooier dan nu. Dat had ik bij de ps2. :p

    Trouwens ik reed net met een auto tegen een achterkant van een andere auto aan die stond te wachten bij stoplicht. Stapt die gozer uit en rend me met een schep achterna en loopt me na te schreewen. Ik ben er nog niet uit hoe ik kan opslaan met replay. Jammer dat je geen geluid hoort als je replayed.
     
  14. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaaag in elk ander spel schiet ik altijd met de rechter trekken :confused:
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja zelfs in GTA3 en Vice City was locken met links, schieten met rechts! Ik denk dat ik dat in het begin nog vaak ga verwarren. :p
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De licht en schaduw effecten zijn wel mooi. Vooral savonds, dan ziet het er een stuk anders uit.
     
  17. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey waar heb je hem vandaan gehaald dan?
     
  18. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    waar ergens in den bosch zou je hem kunnen halen morgen?
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ow jullie mogen trouwens niet eens weten dat ik uhm heb. Het schijnt dat Rockstar en Microsoft een dreigbrief bij de levering hebben gedaan. Vandaar dat i nergens in de winkels ligt. En waarschijnlijk morgen ook niet. Ik kreeg uhm mee omdat ze het al beloofd hadden. Ze hadde de brief nog niet opgemerkt. Dus je moet wel geluk hebben gehad als je uhm hebt. Maar ik hoop wel voor jullie dat jullie uhm morgen ook kunnen spelen. :D

    /Edit

    Oke ik begin het nu al steeds mooier te vinden _O_ _O_ _O_

    @ Bonafide Hustler
    Ben jij er al achter hoe je een replay saved? Want volgens mij kan dat tog niet :'-(

    Aan de 2 player is niks verandert. Ik merk wel dat het drukker op de straat is. Meer mensen en meer autos. Ook zijn er een aantal dingen verandert. Er zijn nu meer brandpaaltjes en er zijn op somige plekken grote bankjes gezet waar mensen zitten te kletsen. Er zitten op meer huizen soort van ladders. Maar ik heb maar een 3 kwartier zitten spelen dus nog niet veels gezien.
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  20. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit jij een beetje uit het spreekwoordelijke nekje te lullen, ik heb van Dixons vernomen hier in Den Haag en Rijswijk dat ze GTA - San Andreas morgen mogen verkopen... 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina