1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij morgen wel in de winkel zal liggen
    dat was met mercenaries en brothers in arms ook zo die lagen ook al een dag eerder in de winkels, en wat dan nog wat maakt die ene dag nou weer uit.
    De andere winkels die hem vrijdag pas verkopen halen hun winst er vast ook wel uit.
     
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    @ halotrooper

    volgens mij kan je ook niet replay's saven nee :'-(
    wel foto's opslaan is ook wel leuk als je net iemand vermoord heb met een knuppel en dan foto er van maken :cool:

    Eazy e (hiphoppers kennen hem wel) zit in het spel wat ik dope vind. hij speelt ryder dacht ik. de stem van the game zit er ook in _O_
    heb ff gespeeld en het is zwaar verslavend:) vooral biken vind ik fantastisch hehe
     
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe kan Eazy E er in zitten? Die is al 10 jaar dood.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Ik las op gamefaqs.com dat de replayes ook 'gecensureerd' zijn... dus je kunt in het spel bijvoorbeeld iemands kop eraf schieten of slaan of whatever, maar als je dan de replay bekijkt, dan valt het mannetje nog wel neer enzo, maar je ziet niet meer echt die kop eraf vliegen etc etc...

    Is wel jammer.

    Tis kut dat die replay functie zo weinig voor stelt, terwijl als ze er ff wat langer aan hadden gezeten, het gewoon perfect had kunnen zijn (replays opslaan, inclusief geluid en geweld etc..)
    Doe het goed of doe het niet, maar doe het niet half...
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Whahaha ik reed net op de snel weg en ging ineens met mijn car stilstaan. Er knalde eerst 2 autos tegen mij op, toen kwamen er meer aan en ook die botste allemaal. Ik keek even niet toen zag ik dat een auto omstekop lach en begon te branden. Die ontplofde. Die daarom heen begonnen ook te fikken enonplofden tot dat ze allemaal kapot waren. Echt vet _O_
     
  6. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    tog zit er een eazy e character in met zijn petje zelfde haar;) behalve de stem klopt natuurlijk niet
    hehe ik rij alleen maar rond met me mountain bike :cool: kan je snel ontsnappen aan de poltie hahaah door die kleine steegjes ontsnappen _O_
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Al die reacties klinken me goed in de oren. Krijg zin om het te spelen. gcshop heeft ze nog niet verzonden.
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat laatste doet me enorm veel pijn. Als het spel morgen nog niet verzonden is stuur ik het spel gewoon terug als ik hem ontvang, dan haal ik hem gewoon in de winkel. Pech voor XBW en GCShop, dan hadden ze maar op tijd moeten zijn.
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan je iemands kop eraf knallen? of kan dat niet met een pistool? :9
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou ze hadden de besturing wat beter kunnen maken. Ik kan nou met veel moeite als ik in een auto of op een fiets zit naar links of rechts schieten. Ik moet als ik naar links wil schieten de witte knop inhouden en op a drukken. Lekker voor drivebys :mad:

    Wacht is even........... |:- Dan zou dat met een XL controller onmogenlijk zijn |:- :mad: :mad: |:-
     
  11. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hbe een xxl controller :'-( maar nog geen drivebys geprobeerd eigenlijk
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt mij wel, simpel op z'n hoofd richten en knallen maar. ;)

    Tot nu toe is mijn orderstatus trouwens 'Niet betaald', als dat morgen wel zo is krijg ik 'm dan zaterdag?
    Ik hoop in ieder geval niet pas maandag. :{
     
  13. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij was die na een dag al betaald. Morgen zal die vast verzonden worden, en dan ligt die vrijdag in mijn brievenbus.
     
  14. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar,
    hoelang duurt het tot de status 'Betaald; in behandeling' omgaat in 'Verzonden'.
    Dat is voor mij tot nu toe het belangrijkste. :{
     
  15. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    NIEUWE FILMPJES OP OFFICIAL PC AND XBOX GTA SITE dan vind je de graphics wel mooi kijken waard
     
  16. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke site is dat dan??
     
  17. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar heb je die game gekocht?? in haarlem??
     
  18. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    De dag voor de release wordt die altijd verzonden(in dit geval morgen) zo dat je hem op de dag van release hebt. Ik heb al een stuk of 5 spellen besteld bij gcshop, en ik kreeg hem altijd netjes op de releasedatum.
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan niet wachten tot morgen.

    Die 4 les uren gaan heel lang worden. (hahaha)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina