1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Bij III en VC deed je toch een Drive-by met rechter pook?Het werkte iig perfect dus ik vraag me af waarom ze dat verandert hebben ?

2. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij hebben jullie geen idee wat een drive-by is. Een drive-by is dat je met een aantal homies in een car naar een enemy teratory gaat om daar enemy gang members te killen. Dat doe je vanuit een auto. Jijzelf rijd. De homies die bij je in de auto zitten gaan zodra ze een enemy gangmeber zien (of members) uit de auto hangen en hun beschieten. Je hoeft zelf niet eens te schieten. Je moet zorgen dat je goed rijd en desnoods gangmembers overeid met je bak :+

Dus een drive by is helemaal niet moeilijk!
    Je gebruikt die knopen zelf bijna nooit!
    Het is niet eens nodig om te schieten!
    En dat rechts schietend uit een raampje kijken is ook geen drive-by.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is. O-)

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Als je schiet uit een auto is dat zowiezo een driveby. Het spel noemt het officieel een driveby als je met wat homies op pad gaat. Maar dan blijft het wel een driveby als je zelf uit het raampje schiet.

4. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het spel goedkoper bij de media markt?

5. mars15

mars15 Guest

dit is als je op missie bent of ook free ride ? laat maar zeggen

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Kan ook freeride. Je kan op elk moment (volgens mij ook soms bij een missie) aan je homies vragen of ze mee willen. Dit kan in jouw hele ganggebied. Iedereen die bij jouw gang hoort (die allemaal groen dragen) (en nee je kan niet van kleur veranderen) gewoon vragen.

Dat doe je met locken en Dpad naar boven. (wel eerst wat respect hebben)

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik een goed systeem als ik het zo hoor,
    en die knoppen voor de drive-by's hoef je (zoals je zegt) dus eigenlijk niet te gebruiken.
    En zelf schieten uit de auto (Net zoals bij III en VC) doe ik toch bijna nooit.

Problem solved (voor mij dan). O-)

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    als je cheats gebruikt kan je geen 100% meer halen(wat mis je dan allemaal precies en tot hoever kan je wel komen?)en als je na een cheat niet saved telt het dan?

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee dat denk ik niet.
    Maar halo whats the problem?? Dan maak je gewoon tog een 2e save |:-

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zodra je een cheat invoert dan kan je geen 100% meer halen omdat bepaalde dingen verdwijnen (schelpen die je moet verzamelen bijv.). Maar dit wordt natuurlijk permanent als je het spel saved waar je die cheat hebt geactiveerd. Als jij de cheat invoerd en dan een oude save laad dan kan je gewoon 100% halen.

11. mars15

mars15 Guest

dank u das wel tof

morgen lekker spelen en de stad weer verkennen heb hier nog een map van gta sa haha

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je wat ik nou de tofste vernieuwing vind van San Andreas? Het klimmen. Je kan nou gewoon overal over klauteren als het niet te hoog is. Maar het beste eraan. Je kan op bijna elk huis. En dan kun je van huis naar huis springen. Het is echt geweldig als de cops of gang enemys achter je aan zitten en je sprint wel springt op een dak en verstopt. Of ze gewoon vanaf het dak kapotknallen :D

Voor degene die uhm al hebben. Wat vinden jullie de vetste toevoeging? Zwemmen? Fietsen? Bungie jumpen?

13. mars15

mars15 Guest

wat zijn nouw precies die gang wars ?

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nou heb ik ook nog een vraagje.

"Audio-wise, Xbox’ers will, of course, get to use their own tracks (although this is one of the few games where custom soundtracks aren’t a necessity). And, as an added bonus, GTA: San Andreas will take ripped tracks and create a “pirate” station; adjusting the levels and adding commercials and call-outs just like a standard GTA channel."

Dit kwam uit een review. Maar als het zo lees dan zou je dus reclames kunnen moeten krijgen tussen je eigen nummers in of begrijp ik dat verkeerd? Want als ik na mijn eigen nummers ga dan hoor ik geen reclames ertussen door. Alleen maar mijn eigen muziek.

Sorry ik bedoelde parashut springen :p

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Bungie jumpen kan niet_0/.

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jep je hoort reclames tussen door je eige muziek meestal als je um kiest ;) btw vind ik fietsen egt tof een echte gangster gaat gewoon op de fiets mensen afslachten :cool:
    en een drive by op de fiets ownt helemaal!

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe kan dat dan?
    Bij options staan heel wat over die radio stations maar wat moet dan aan en uit :confused:

18. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    jonguh een drive by is met je gang langsgaan bij een andere gang, gaat beetje moeilijk op de fiets he

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    kill wat kom je wijs praten ben jij dan zon gangster? als je met je fiets voorbij iemand rijd en je knalt hem zo neer is het een DRIVE by want dan rijd je tog ook. en als je alleen in een auto/fiets zit dan is het ook gwoon drive by.
    en nu kappe met die woord drive by want it's drives me insane ;) :p

20. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Halo Trooper zat het anders maar jah...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina