Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, je komt als het goed is nog terug. De laatste 20 missies ofzo spelen nog en de hood af. En volgens mij als je het verhaal lijn hebt uitgespeeld is heel san andreas een gang war. (maar dat weet ik niet zeker)

2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een nachtje slapen!!!!!!!!!!!!!!1 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

3. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    OWja, ik heb vanmiddag de PC versie gespeeld(woooooooooooooooooooooooow HOE VET:p) krijg morgen de xbox versie _O_ maar...

k deed een missie, en toen ie klaar was begon een vriend van me METEEn aan de volgende missie waardoor ie zelf niet kon saven:confused:

en er was een missie dat ie moest dansen, meer dan 2500 punten. Maar na 2500 ging de muziek gewoon door 8)

:D nog minder dan 1 dag en dan speel ik SA!!!! _0/ _0/ :D _O_ 8) :cool: ;) :9 :)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    ALs je al in een vliegtuig wilt moet je naar de luchthaven van Los Santos. Je moet een beetje rondreiden en dan kom je ergens een iets lagere muur tegen. Als je daar een auto tegen aanzet dan kun je via de auto over die muur heen klimmen. Doen moet je ff rondkijken en je kan daar een soort Dodo vliegtuig vinden en een Privejet. Om het nog leuker te maken moet je eigenlijk eerst naar de toren rijden en de parashut pakken. Daarmee terug naar beneden lopen, en naar de vliegtuigen gaan. Met de privejet kom je zwaar hoog. ALs je merkt dat je niet meer verder kan spring je er gewoon uit :D
    Als je geluk hebt zie je tijdens je val die jet naar benede storten, dat ziet er echt vet uit 8) 8) 8)

/Edit probeer wel, niet uit Los Santos te gaan. Over de Red Country kan wel maar niet naar de andere steden. Anders krijg je strax een paar straaljagers achter je reet aan O-)

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ejo halo trooper wat vind jij van die boerenlandschap missies? ik vind ze knap irritant. ik vond het net zo dope om met je eigen bendeleden missies te doen en in die stad te hangen. nu moet ik telkens rijden in saaie lange landschappen :'-(

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wahah, dat wilde ik ook net gaan posten :cool:

Maar wat is nou het hoogste gebouw in de game ? Die ene met het stervormige dak ? Of dat hele hoge piramide vormige gebouw, in San Fiero ?

/Edit: Wat ook gruwlijk is, is om met de mountainbike/Bmx van dat hele hoge gebouw af te jumpen :9 ... niet de parachute vergeten hè ;)

7. mars15

mars15 Guest

hoorde dat je veel frame drops had als het regent of veel rook is

wat wel opvalt ik had de ps2 versie maar speelde niet veel op ps2 was niet verder dan die dansmissie op strand die haalde ik telkens niet

en sommige zijn daar nu al :p spelen jullie zo snel zeg

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ahh lekker dagie vandaag in San andreas.

Mooi weer gehad, maar ook af en toe een bui. Ik ben naar een Discotheek geweest, een strand feest waar ik ook heerlijk gedanst heb en nieuwe vrienden gemaakt. Ik heb meer dan zon 500 autos geleend waar er geen 1 van heel is gebleven. Ik heb voor het eerst in een vliegtuig gezeten wat me goed beviel todat ik eruit sprong en tijdens het springen opmertke dat ik mijn parashut vergeten was. Ik ben vandaag zon 14 keer in het ziekenhuis beland en zon 17 keer opgepakt wegens moord. Vandaag ook nog recor seriemoorden gemaakt. Mijn teller staat denk ik op zon 600. Ik heb vandaag ook nog lekker veel drivebys gemaakt en van veel gangmembers een einde aan het leven gemaakt. Ik heb ook nog lekker gegeten in Los Santos. Ik denk zon 34 hamburgens 23 kippenvleugels en zon 15 pizzas. Ik heb ook al een beetje plannen voor morgen zitten maken. Morgenvroeg lekker een motortje rippen en een ritje maken door het bos. Wat leuke dorpjes bezoeken en elke inwoner die ik tegen kom ff een paar kogels bezorgen. Smidags lekker naar het strand kijken of er nog wat interesants te doen is en kijken naar wat leuke huizen.

Aaah wat is het leven tog goed in San Andreas. _O_

9. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    w00t! 12 pagina's in 1 dag en de dag is nog niet eens om! 8) Ik krijg 'm pas na het weekend, maarja ik vermaak me wel.....

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik sta nu op dit moment met een politiemotor op dat hoge gebouw. Parashut achter op mijn rug. Readt to jump 8)

Ik wist trouwens niet eens dat je daar met een fiets/bmx/motor op kon. Volgens mij kon dat niet op de ps2.... of wel :confused:

/Edit dit gebeurde er..

Ik sprong maakte 3 saltos met de motor (bijna saltos) en zag een ander hoog gebouw op me afkomen. Daar knalde ik op met mijn motor en ikzelf was bijna dood. Ik sprign nog een keer en toen zag ik dat ik al heel snel richting de grond kwam. Ik sprong van de motor af en opende mijn parashut.... te laat. Splat dood _O_ _O_ _O_

11. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Damn zit er geen anti-aliasing (whatever) in het spel? Dat stoort me eigenlijk wat.. voor de rest is het echt een topgame. Aanrader

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    (missies doe ik zonder cheats)ging ff een paar cheats proberen vooral die van die jet-pack is erg lache en om dan boven een ander gebied te gaan en dan komen er straal jagers maar als je een jet-pack hebt schieten ze niet op je.

13. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat als je nog niet naar een ander eiland mag, je bij een brug moet gaan wachten tot er een boot voorbij komt varen. Daar moet je dan opspringen en zo zou je zonder politie achter je aan op een ander eiland kunnen komen. Daar zou je dan een nieuwe save game aan kunnen maken zodat je elke keer daar zonder politie kan rondlopen.

14. mars15

mars15 Guest

prachtig verhaal morgen kom je mij er ook tegen :+ morgen

15. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hadden jullie dat ook bij die missie dat je Denise uit het brandende gebouw moet redden dat er erg veel framedrops zijn in het gebouw (door het vuur en de rook)? Bij mij schokte het als een gek, bijna onspeelbaar maar toch gehaald.

En dat turf gedoe he, ik heb nu een groot gedeelte veroverd. Krijg je iets speciaals als alles groen is en de vijand is verslagen ofzo?

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ja idd erge frame drops toen, maar bedoel je gebieden innemen? kan je gebiede innemen zonder missies te hoeve doen?

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Deze game is echt extreem cool! Kan niet genoeg spelen! Graphics maken me eigenlijk niet zoveel uit

18. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan nog niet naar het andere eiland zonder dat je sterren krijgt. Met die boot klopt niet want anders zou je ook kunnen zwemmen. Mischien als je op het water bent dat je dan nog geen cops krijgt maar zodra je het land aanraakt kijrg je zeer zeker cops. Ff motorjatten en ff rondkrozzen :cool:

19. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Weet iemand de prijs bij de mediamarkt al?

20. mars15

mars15 Guest

kon dit niet in spoilers |:-

Ik ben net terug (al) van school :+ 8.30 les tot eigenlijk half 5 maar wij werken met handtekeningen gaan we naar zo docent, meneer dit is een oude lijst wilt u die tekenen , hoppa 4 handtekeningen en toen naar zo andere docent valt mee dat jullie gekomen zijn handtekeningen er op en klaar naar de mentrix gegaan en ff wat zooi ingeleverd en nu hebben we zomervakantie _O_

echt relaxt en zometeen de postbode met hopelijk san andreas

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina