Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yes _O_ Eindelijk Machine Gun op Hitman lvl. _O_ Meesterlijk 2 die dual machine guns. :D

2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    "Mijn eerste dag in San Andreas. Na eerst wat gezeik te hebben gehad met de politie kwam ik eindelijk met een net gejatte BMX bij mijn ouderlijk huis aan. Het voelde allemaal anders, de wijk was niet hetzelfde als vroeger. Ik werd even bijgepraat door mijn homies en we besloten wat te gaan klooien met graffiti. Ik kreeg tijdens het zetten van tags vele opmerkingen van mijn homies over mijn kapsel en ik besloot naar de kapper te gaan. Na verschillende kapsels te hebben opgemeten, kwam ik uiteindelijk met meer haar naar buiten dan dat ik mee naar binnen ging. Ik ging daarna in een andere wijk nog wat graffiti spuiten. Maar wat ik niet wist, was dat die wijk inmiddels niet meer tot de gang behoort waar mijn roots liggen. Ik kreeg het al snel aan de stok met 2 gasten van een andere gang. Ik zag het glimmende metaal van een pistool bij een van die gozer in z'n broekzak. Ik dacht:"Die moet ik hebben!" Ik heb beide jongens toen van een groen gezicht voorzien. Helaas zijn ze bij deze actie gestikt. Ik ben gelijk terug naar de hood geracet om mijn nieuwe pistool te laten zien. Er was niemand aanwezig, het was inmiddels ook al wat later geworden en ik kreeg honger. Ik ben naar de lokale snackketen gegaan en heb daar een burger-menu naar besteld. Op dat moment komt een van mijn homies binnen lopen om het filiaal te overvallen. Ik had verdomme mijn hamburger nog maar voor de helft op en nog geen slok van mijn milkshake genomen. Ik kon hem natuurlijk niet in de steek laten en ben samen met hem en het geld terug naar de hood geracet. Ik baalde er wel van, zat ik net ff lekker rustig te eten. Het was inmiddels nog later geworden en wat ook wat frisser. Even naar boven om wat warmers aan te trekken. Tot mijn verbazing was mijn klerenkast leeg, morgen kleren kopen dus. Dan nu maar even met mijn shirtje naar buiten. Ik pakte mijn BMX uit de garage en besloot de stad te gaan verkennen. Ik kwam al snel op het strand aan. Een onguur type bood mij drugs aan onder een brug bij de zee. Ik moet helemaal niks van die rotzooi hebben, ik ben immers net afgekickt! Ik testte mijn nieuwe pistool uit en pakte wat drugsgeld van het levenloze lichaam. Heb ik iig genoeg geld voor kleren morgen. Ik pakte mijn BMX en reed weer terug het centrum in. Ik had nog steeds honger en zag een 24/7 supermarkt. Ik naar binnen toe. Het was best druk in de supermarkt voor het tijdstip. Ik liep langs de schappen en zag daar ineens mijn ultieme verslaving. Een arcade-kast! Ik rende erop af en speelde een paar spelletjes. Voor ik het wist gingen er zo twee uur voorbij. Voor het slapen gaan wilde ik ook nog even toegeven aan een andere verslaving, sex! Ik snelde met mijn BMX de rosse buurt in. Ondanks mijn mooie kapsel had geen enkel hoertje oog voor mij. Zou het aan de fiets liggen? Ik besloot een eindje verderop een mooie Amerikaanse slee te jatten. Dit maal had ik al snel 2 hoertjes om mijn nieuwe auto staan. Ik besloot voor de latina te gaan. We reden naar een afgelegen plekje en ik werkte het hoertje kort maar krachtig af. Het was immers ook al een tijd geleden dat ik van bil was gegaan. Het hoertje nam haar geld aan en liep weg. Het was het geld zeker waard, dus ik liet het hoertje gewoon gaan met mijn centen. Het geld was toch gejat van een drugsdealer. De auto liet ik achter op de 'afwerkplek'. Ik ging op zoek naar een ander vervoermiddel. Daar stond ineens mijn BMX nog die ik had geruild voor de auto, zat ik toch in dezelfde wijk. Ik pakte de fiets en reed nog een stukje. Ik kwam bij een hoog gebouw en wat bleek nou. De deur stond gewoon open. Ik was lui en fietste naar binnen. Ik pakte de lift naar boven zodat ik op het dak van het mooie uitzicht kon gaan genieten. Op het dak aangekomen zag ik een parachute liggen. Mooi, die is voor mij! Met mijn nieuwe parachute op mijn rug reed ik nog wat rondjes over het dak. Ik reed iets te hard en viel van het dak. Hopelijk werkt de parachute. En ja hoor, die werkte prima. Tijdens mijn afdaling genoot ik van het uitzicht terwijl ik de BMX op de straat hoorde kletteren. In de verte zag ik een vliegveld, toch maar even uitchecken voor het slapen gaan. Op de grond aangekomen zocht ik naar een nieuw vervoersmiddel. Een bestelwagen was het eerste dat op mijn pad kwam. In de auto naar het vliegveld. Aangekomen bij een groot hek, werd mij door de bewaking verteld dat ik er niet in mocht. Alleen personeel met een vliegbevret. Wat vliegbevret! Ik kan echt wel zo'n ding besturen! Toen de bewaking even niet keek, sprong ik op mijn auto en klom over het hek. Ik rende heel hard weg, voordat ik betrapt zou worden. Ik zag al snel een soort Cessna staan. Ik rende er op af en keek naar binnen door het raampje. Ja hoor, de sleutel zat er nog in. Ik klom in het vliegtuigje en startte de motor. Ik zocht even naar de besturing en kon nog net voor een hangar een bocht naar rechts maken. Dat scheelde niks! Ik had inmiddels al zoveel snelheid dat ik los kwam van de grond. Ik besloot land inwaarts te vliegen. Ik zag mijn ouderlijk huis en riep: "Kijk mama, ik kan mijn huis zien!" Toen werd ik er weer aan herinnerd dat ik geen moeder meer heb. De vermoeidheid begon ook toe te slaan en ik wilde uit het vliegtuig springen. Toen bedacht ik mij opeens dat ik de parachute al gebruikt had. Ik deed de deur van het vliegtuig snel dicht. Het vliegveld lag inmiddels al een paar kilometers achter mij. Ik besloot de lange straat richting mijn huis als landingsbaan te gebruiken. Ik landde netjes en taxiede mijn vliegtuig door de straten. Ik moest wel stil zijn, het was inmiddels al 3:00. Eindelijk was ik thuis. Zo'n vliegtuig voor de deur zou wel opvallen en ik had al trammalant met de politie. Hop, in de garage met dat ding! De deur van de garage kon net dicht. Zo nu eindelijk naar bed. Morgen weer vroeg eruit, kleren kopen! Ik viel in de slaap met gedachte welk voertuig ik zou gaan nemen om naar de kledingswinkel te gaan.......ZZZZzzzzzzz........"

Ik kan niet wachten om vanmiddag verder te spelen. Wat een mogelijkheden zitten er in dit spel.....Er staat gewoon een vliegtuig in mijn garage :D.

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  3. mars15

mars15 Guest

prachtig verhaal
    is dat echt waar dat andere ook een eet cafe kunnen overvallen ?

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurde tijdens een missie, dus het hoorde erbij. Ik wel gezien dat er op straat ook geschoten wordt en dat de politie mensen aan het arresteren is.

5. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verhaal hey, wel irritant lezen.
    Ik zit nu op 9,09% van san andreas!

6. mars15

mars15 Guest

hehe ik kan niet wachten op die post :p

7. Revenga

Revenga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister ook gehaald..weinig tijd gehad nog
    maar is zeker cool

8. mars15

mars15 Guest

godverdomme de post kwam net geen gta san andreas :confused:

of komt het met tpg busje ?

Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2005
  9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan hoe je het hebt besteld, aangetekend of normaal. Als het normaal is zal hij van daag niet meer komen, aangetekend waarschijnlijk wel.

10. mars15

mars15 Guest

geld overgemaakt met girobank

11. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{ Dan hoop ik voor jou dat 't met het busje komt! Ik wacht nog effe op de post. Ik laat het wel effe weten als ik hem wel heb.

12. mars15

mars15 Guest

idd heb jij hem ook met gcshop besteld ?

benieuwd hoe jij hem krijg

13. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ook bij de GCShop. Gewoon betaalt met ABN-AMRO internetbankieren. Ik hoop maar dat ie vandaag binnen komt. Er stond gisteren dat hij al verzonden was.

14. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij idem. Kan me ook een heading herinneren van de xbw pre-order shop van "de dag van de release heb je het spel op je deurmat liggen" of woorden van gelijke strekking. Daar ga ik maar vanuit dan...

15. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media Markt kost San Andreas voor Xbox 49,99 en voor de PC 39,99

16. mars15

mars15 Guest

ja bij mij ook daarom dat is zo vreemd

17. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou het er nog bij vermelden. Ik had ook zoiets gelezen. 'Vóór de releasedatum of op de releasedatum, behalve als er iets met de post is', iets in die zin in ieder geval. Nja, maar effe rustig afwachten dan!

18. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.132
    is gta sa nou zo lelijk of ligt dat aan mij

19. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeleken met GTA: Vice City is het niet slechter of beter. Ik denk dat je echt verder moet kijken als de graphics. De gameplay is erg goed, waardoor je niet eens op de graphics let. Bij GTA 3rd generation horen nou eenmaal dit soort graphics. Ik snap niet waarom veel mensen nu ineens de mooiste graphics verwachten. Wacht op de next-gen consoles dan kan je denk ik pas een hogere verwachting hebben van de graphics m.b.t. GTA.

20. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft nooit echt uitgeblonken in grafische hoogstandjes, echter zijn scenery's e.d. wel weer heel mooi (en voor wat ik begrijp bij SA helemaal) weergegeven. GTA moet het altijd van de sfeer, het idee zelf en de oneindige mogelijkheden (free roam) hebben, niet van de grafische kwaliteiten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina