Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Die heb je niet echt nodig. San Andreas is zo groot en er is zoveel te doen, dat je er rustig een paar weken zoet mee bent :9

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heb San Andreas nog nooit gespeeld dus voor mij zijn alle missies toch net als nieuw :cool:

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Mensen, iedereen wacht natuurlijk met smart op de volgende GTA titel. Sommige zijn natuurlijk van plan om te normaal te kopen (_O_) en andere mensen zoeken een wat lelijkere manier (:{).

Maarja, ik heb dus gehoord dat San Andreas voor de xbox op meerdere DVD's word uitgegeven. Hoe gaat dit in godsnaam werken? Het lijkt me dat SA zo groot word dat je wel zoveel data nodig hebt om hem te spelen dat het gewoon op een dubbel-DVD komt!

Als SA op zo'n dubbelschijfje komt, kan de xbox dat wel lezen? Ik heb daar namelijk nog nooit wat over gelezen of gehoord..

Maarja mensen, ik wilde even weten of het van Rockstar handig is om SA expres op een dubbellayer-dvd te gooien i.v.m. illegale praktijken?

Wat vinden jullie hiervan?

4. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het gewoon een dual-layer is, de XBOX kan die lezen. Maar voor illegale praktijken zullen ze het niet doen. Kopiëren van dual-layer gaat ook al vrij makkelijk. Van een dubbel-DVD is geen sprake, dat was bij SA op de PS2 ook al niet het geval.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan? :)

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080

Misschien wel. maybe doen ze wel een extra disc met trailers en extra concept art en making-off's etc. Het spel is toch al een half jaar oud, dus zou me niets verbazen als ze er naast de gebruikelijke verbeteringen, ook nog wat leuke extra's bij gooien op een 2de disc. Misschien zelfs wel een compilatie van de eerste 3 games!? GTA, GTA London & GTA2!?

7. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    10 juni komt steeds dichterbij jongens :D

8. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kijk ik net zo naar uit als 11 november 2004 !!!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zou wel erg leuk zijn, maar het lijkt me sterk. GTA3 en VC kregen buiten de soundtrackfunctie ook niks nieuws op zowel pc als xbox.

10. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook.

Btw: ik vind het wel erg dat je meeverhuist :p

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    O-)

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 17 dagen 16 uur en een half uur om precies te zijn! Ik kan echt niet wachten jonge! Alleen kan ik jammergenoeg de trailer niet zien. Alleen geluid geen beeld. Weet iemand mischien waar ik hem alsnog kan downen?

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit moment voor de 360 aan het sparen, dus sa zal nog even een tijdje moeten wachten. Ik koop het nog wel een keer.

14. mars15

mars15 Guest

heb hem op de ps2 maar tot 10 procent gespeeld en heb wel zin om weer op xbox te spelen haal hem denk wel voor 47 bij gc

15. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hongert dus niet naar Gta San Andreas als sommigen dat doen? O-)

16. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    meschien moet je divx dowenen als je die nog niet hebt.

17. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screenshots! Zie mainpage!

*kwijl

18. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een paar dagen en we hebben hem, ik heb er echt zin in. De graphics zijn weer opgepoets tot niveau vice city zie ik. Dat is zeer positief.

19. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik stopte met GTA SA op de PS2 redelijk snel, kwam alleen maar door de *** graphics en de *** controller....Maar nu: XBOX! :)

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de gameplay weer perfect op de playstation, dus als ik zelf een playstation had had ik hem er wel op uitgespeeld. Wel is die controller idd soms irritant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina