Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Auto pakken, tegen het hek aangooien, op de auto klimmen, over het hek klimmen, pak 1 van de 2 vliegtuigen en knallen maar. Dit kan al gelijk als je het spel start bij wijze van spreken.

Tip: Vlieg niet buiten de stad (als je nog niet de andere delen geunlockt hebt),anders krijg je straaljagers achter je aan.

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  2. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, hoe weet je nou of je precies goed vliegt?(Verder thx voor de antwoorden:))

3. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet geen rivieren oversteken. Dat zijn de grenzen van de gebieden zeg maar.

4. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    een straaljager achter je aan lijkt me ook wel vet

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nu op 20,32%

6. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ook wel lachuh, ze schieten namelijk raketten af die je kan ontwijken. Het is een leuke sport om te kijken hoever je in de andere gedeeltes kan komen voordat je dood bent. :D

Ik zit op ongeveer 6% en ik heb geprobeerd om in een 'paint and spray' te komen in Las Venturas om de 4 sterren kwijt te raken. Maar daar trapt het spel niet, de deur gaat dan niet dicht bij de 'Paint and Spray'. :D

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    En als je ergens heen wil vliegen kun je zo'n rondje op je plattegrond zetten.

8. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is handig:) Dan kan je bijvoorbeeld een rondje op het vliegveld zetten. Kan dit ook als je rijdt in je auto?

9. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  10. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yesssss ik heb hem maar ff aangeschafd (samen met de vig kaart) bij freerecord shop!!!! ennn dan ga ik hem nu maar ff testen, wat ik tot nu toe hier heb gelezen klinkt allemaal veelbelovend:p

11. mars15

mars15 Guest

jij krijgt hem ook niet denk vandaag

kut zooi er ziet iets mis daaro

12. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem gister al , Intertoys :D

Ik heb nu een paar missies gedaan, en ik kreeg bij mijn scherm te staan dat mn wapen level omhoog ging met pistol. en als ik doorging dat ik dan hitman level wordt en 2 dus kan dual wielden met pistol. Mijn vraag: wat is een goede manier om je pistol level up te graden, helpt dat ook als je gewoon in het rond schiet, of moet je vooral headshots maken, en op gastanks shieten?

Ik ben nu btw bij het stukje dat je achter die O.G. Loc moet helpen, wat is die kerel snel hé |:-

13. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inmiddels binnen hoor! Jammer dat ik morgen pas tijd heb om m "te proberen" :)

14. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Maaruh zijn de controls een beetje fijn dan. Ik heb em op de ps2 gespeeld maar ik ben er wel benieuwd naar.

15. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de controls goed. In het begin is het ff uitproberen, waar wat zit. Maar nu ik alles uit mijn hoofd weet te vinden speelt het gewoon goed. Dat naar links en recht kijken is met een 'S' controler zeker te doen. Met een XL controler is het af te raden. Je moet ze namelijk niet alleen gebruiken om naar links en rechts te kijken, maar ook om je vliegtuig mee te besturen.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kan je niet naar rechts en naar links kijken met de rechter thumbstick? Wat doet die dan, zijn de controls niet hetzelfde als in VC op de xbox?

17. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker knallen gaat die vanzelf omhoog.

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, daarmee bedien je de camera. Dat is dan wel weer een voordeel, de vrije camera. Ik vind het er alleen niet makkelijker op worden om uit je auto te schieten...

19. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Right. DUs met mijn xl controller kan ik dus niet vliegen!:mad::mad::mad:

20. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel, maar je moet met de witte en zwarte knoppen naar links en rechts sturen. Met de linker thumbstick kan je 'rolls' maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina