1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Op Mount Chilliad en op een aantal hoge gebouwen. Waarom leest niemand terug. Er blijven maar vragen komen die al 10 keer gevraagd zijn. :+

No offence O-)

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen zin om al die pagina's te lezen als ik in die tijd gta kan spelen :9

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook een beetje raar vind, is dat wanneer ik een paar mensen doodschiet er meteen van die ambulance-mannetjes komen die deze personen pardoes weer levend maken. Beetje nep, als ik iemand doodschiet, schiet ik iemand dood en niet 'dood-maar-kan-weer-levend-worden-gemaakt'.

Niet dat die ambulance-medewerkers er overigens aan toe komen om die mensen weer te genezen, want meestal kan ik het niet laten om ook hen even vol lood te pompen 8). Achja, het is een geweldig spel, ik ben hier de hele vakantie nog wel mee bezig denk ik.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het verhaal wel hoor :)

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik ook wel. Ik wil de volle 100% halen. Alleen mij lijkt het bijna onmogenlijk zonder walktrough. Ik bedoel 50 parels zoeken onderwater :'-( Dat duurt zoo lang }:]

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe het rustig aan, dan blijft de game ook leuk voor mij. Alles zo snel mogelijk uitspelen vind ik niet leuk.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar is de vrijheid echt veel groter dan in ViceCity? Als ik in VC me verveelde ging ik gewoon beetje jumps maken, geheimen zoeken, mensen schieten, snipen, vliegen, huizen kopen. Meer eigenlijk niet. Wat kan je in SanAndereas nou allemaal meer? Is het niet zo dat je niet meer weet wat je moet doen (dit heb ik met Morrowind, gewoon té groot voor mij).

8. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Er zit veel meer veelzijdigheid in de game, plattalan is ook heel ook. Uiteraard vliegen, basejumpen en de vele minigames die in de game zitten spelen.

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Whahaha dit heb ik ook. Ik moet soms ff denken wat ik nu ga doen :D Er is namenlijk gewoon TE veel te doen _O_ _O_ Maar eigenlijk ben ik nu gewoon bezig om alle continente vrijtespelen zodat ik straks helemaal gek wordt van de mogenlijkheden 8) :p

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Sorry dat was mijn fout. Je kan als radiostation User Tracks kiezen en dan kan je met het D-pad tussen nummers en soundtracks wisselen. Maar dan moet je het d-pad ingedrukt houden, dat had ik eerst niet door. Links en rechts ingedrukt houden is wisselen van nummer. Onder of boven ingedrukt houden is wisselen van soundtrack. Het stond een beetje vaag in het boekje tussen al die reclames.

Ik ben zo verliefd geworden op San Andreas, die missies zijn zo vet in vergelijking met GTA3 en VC. _O_

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dus je verveelt je nooit? Altijd leuke dingen te proberen en te doen. Hm, kga even op Xbazaar rondzoeken naar iemand die het spel niks vindt :D.

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Je krijgt wel wat speciaals...
    je krijgt gratis een aantal wapens geleverd op je slaapkamer

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, niet zo snel posten gekken! Maar ik vind het echt een te bruut spel. Met m'n Tupac muziek erbij is het helemaal vet. Speakers ff tunen en dan dikke bass op m'n pc speakers!

14. goalkiller

goalkiller kazza

Leuk Bevonden:
    0
    Hou zit het nu met San Andreas in vergelijking met True Crime Streets of LA? zijn de graphics gelijk, slechter beter waar moeti k dan aan denken?

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Het valt niet eens te vergelijken sorry. Ik kan er ook niks aan doen dat GTA:confused:an Andreas zo meesterlijk is 8) 8) Als je TC al te gek vond dan zul je van GTA:confused:A flippen 8)8)8)

/Edit

Ik moet voor een missie meer water experience hebben dus ik ben op dit moment maar wat baantjes rondom San Andreas aan het swemmen :9

Laatst bewerkt: 10 jun 2005
  16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    (ging ff in een apparte game cheats proberen heb me gewoon heel de avond vermaakt ermee.van vliegende auto's(ook tanks) tot jetpacks monster trucks)

17. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die de driveby controls echt zwaar vind zuigen?

Waarom nou de zwarte en de witte knop, hoe moet je in godsnaam de witte en de schietknop indrukken en dan ook nog sturen??

Waarom hebben ze niet gewoon links en rechts op de D-pad gebruikt om opzij te kijken?

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent lang niet de enige, iedereen vroeg zich al af waarom dat niet anders kon.
    Maarja, rij gewoon wat rond, die lui schieten wel, als je maar in de buurt blijft neem ik aan..

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo ik vind het nog best wel meevallen. Ik moest bij een aantal missies tog die move gebruiken en lukte aardig. Ik heb er geen problemen mee gehad en die missies makenlijk kunnen voltooien. Natuurlijk is het anders als je een XL controller hebt. Ik vind dat daar niet goed over na is gedacht.

20. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik denk wel dat het prettiger zou zijn met de rechter thumbstick,
    zeker voor degenen met een XL controller.

(Maar ik moet het zelf nog ondervinden, hopelijk morgen. O-) )

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina