1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mensen ik heb t spel vandaag gespeeld niet gekocht.. maar er zitten nog wel fouten in zeg! op de auto staan door muren heen vallen enz enz t zag er wel mooi uit!

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dit is m'n eerste GTA op de console, en het bevalt wel. Toch vind ik de muis/keybord combinatie is fijner. Vooral het auto-aimen vind ik vrij matig.. vooral omdat ie op iedereen richt, en mikken met muis gaat wat lekkerder. De graphics zijn goed.. maar ook niet super. Voor de ps2 is GTA SA het mooiste misschien, maar ik vind dit ook wel goed, alleen halen ze naar mijn mening niet het uiterste uit de Xbox. Ook merk ik zo af en toe dat er wat framedrops en af en toe haperingen zijn. De missies zijn wel cool, en vooral met die gangmembers op stap gaan is heel vet.

Zijn er meer wapens en wagens in GTA SA t.o.v. GTA VC..?? Ik dacht eigenlijk minder wapens.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Nee ze hadden het moeten doen met de D-Pad links en rechts. En schieten gewoon A. Die gebruik je nu voor als je in een auto of op een motor/fiets zit voor Negatief of positiefe reactie. Nou.... dat gebruik je veel :mad:

4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een XXL controlller en hij speelt prima!:) drive by missies heb ik makkelijk kunne voltooie dus val reuze mee

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat is geen probleem omdat je zelf dan niet hoeft te schieten. Maar kan jij ook Zelf links of rechts uit het raampje schieten? Want dat lijkt mij dus onmogenlijk als je ook nog moet rijden.

( Wit + A is Links schieten
    Zwart + B is rechts schieten )

6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    haha het is wat onhandig maar het lukt wel, en ik heb schijt aan die kleine tekortkommingen dit is een spel die na een lange tijd door mij supervet word gevonden

7. mars15

mars15 Guest

nog ff veel pes4 op live vannacht en dan lang lang slapen en wakker worden met gta san andreas op de deurmat hopelijk

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    succes ;)

9. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Deze game is echt cool man. De sfeer is zo ****** vet. En dan chille 90's west coast muziek _O_

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die muziek op K-Rose erg vet. Echt van die cowboy muziek.

11. mars15

mars15 Guest

tis nog vroeg een kut mug in me kamer daardoor nu al wakker nouwja wachten op de post maar he

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Moet je die gesprekken op WCTR is luisteren _O_ Die zijn zoo droog soms :9

13. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja beter alsw die r&b :{ (ik hou niet van die muziek maar als ik me eigen muziek der op zet (rock) dat staat niet bei gta san andreas dus ik heb meestal geen radio aan of die cowboy muziek :+ :+

14. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die zijn toch ongeveer dezelfde als de gesprekken op VCPR bij Vice City. Die waren ook altijd zo droog.

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je in de eerste stad al een een ander soort vliegtuig besturen behalve die dodo!
    En heb je al een parachute in de eerste stad!

16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja en Ja ... als je een paar 100 meter verder loopt na die Dodo, vind je een Learjet ... Geen idee hoe het ding heet ...

De plek van de Chute vind je een aantal pagina's terug, op een plaatje :) (post van Halotrooper)

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nee, Motownphilly ownage :) Andere nummers die ze daar uitzenden zijn ook wel redelijk... Ik luister alleen maar San Andreas Radio, die R&B radio en mn eigen spul. Ook heerlijk dat die auto bij het huis van CJ's broer altijd meteen die San Andreas station aan heeft staan, hoef ik niet meer te zoeken(A)

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Yes! Ontvangen! _O_

Ik zal het nu direct even gaan spelen, ik ben zeer benieuwd.
    Iedereen niet zoveel posten he, dan moet ik vanavond weer zoveel doorlezen. :9 :D

19. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn ik wil die game..Vandaag ga ik hem denk ik halen..

20. mars15

mars15 Guest

mooi gcshop ?

nog geen postbode gezien hier :{

edit 1 ik zie een postbode in de verte

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina