1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke missie zijn jullie dan exact? Ik ben bij dat ene mokkel hoe heet ze; eeh catalyna ofzo of die opdrachten ervan, ik ben geloof ik bijna in san fierro!? k kan niet wachten om daar heen te gaan en dan nog naar las venturas....

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, het was een E3-aflevering met een paar andere games erbij, maar geen San Andreas.

Ik zit na 5/6 uur op ongeveer 14%. Ik wil steeds territory gaan winnen met 3 homies maar als ik naar het door mij gewilde gebied ga, vind ik geen vijandelijke bendeleden daar, of niet genoeg om een gevecht te starten. 8)

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  3. Gold Elite

Gold Elite Guest

Nee want die en nog 4 andere afleveringen (nog 3 te gaan) gaan over de E3.
    Ik denk dat ze daarna het spel reviewen.

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ik heb eigenlijk alleen nog maar zitten free-roamen, met af en toe een missie erbij :D
    Maareh, dat territory winnen.. Kan dat pas na een bepaalde missie? Gewoon met ja of nee antwoorden please :)

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, maar daar ben ik niet zeker van.

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Las Venturas ziet er super vet uit. :D Ik reed net met mijn moter snachts door las venturas heen. Al die zieke hoge gebouwen helemaal verlicht _O_ _O_ Ik zeg er niet veel over, dat moet je zelf maar ontdekken :D

Hier is trouwens dat plaatje. Maar volgens mij moet je wel naar San Fiero kunnen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, na een missie kun je territory gaan innemen, maar je hebt er niks aan.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij als je alle missies uitgespeeld heb kan je weer gaan beginnen met Terretorys inneemen. Maar volgens mij dat over bijna heel San Andreas. Dat weet ik niet zeker dat heb ik gehoord. Volgens mij had iemand uhm hier uitgespeeld? Klopt dat? Of is daar niks van waar. :{

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt als je de missies hebt gedaan gebieden overnemen in Los Santos. Niet in de rest van SA.

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je ook waar ik zon zwart pak kan kopen\vinden? Met zon stijlvolle zwarte zonnebril? :D

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die kun je kopen bij Didier Sach. Die zit ergens in het westen van Los Santos. Het si wel de duurste winkel trouwens.

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen! ik heb dit spel ook sinds gisteren, ben bij missie 4 of 5 :p *schaam* ik wou natuurlijk eerst weer ff de GTA feeling krijgen door wat voorbijgangers in elkaar te rossen :D maar goed, in één van die beginnende missies ga je ook eten halen en dan wilt die andere gast (ryder) die fastfoodketen overvallen? kan ik dat ook doen? :eek: ik heb al een paar keer geprobeerd maar ik krijg maar geen geld.
    En hoe zit het nou met die gang members meenemen? wat moet ik dan indrukken, eerst had ik er één maar die werd overreden :/

bedankt!!

laterzz

/edit: Ik las net ook in een artikel dat je in huizen kan en dat je daar geld kan roven?!?! hoooeee?!?! :p thnx mensen _0/

13. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan pas in Dider Sach waarschijnlijk als je Las Venturas hebt uitgespeeld. :mad: Jammer.

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zit nu sa te spelen en post niks meer:9

Wat is het grootste vliegtuig in het spel?

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    De Boeing ... Ofwel, de AT-400 :)

16. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het ook mogelijk om te gaan zitten. ik zie telkens allemaal mensen op bankjes of voor hun huis zitten

@Big Boss
    in vice city moest je gewoon je gun op de verkoper richten en dan kreeg je geld je moet hem dan wel snel neerschieten anders drukt hij op het alarm. of dit in san andreas ook zo is weet ik niet, want ik heb het nog niet geprobeerd

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En waar kan ik die vinden.... O-)

18. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je ne sais pas ... Volgens mij staat hij op dat vliegveld bij San Fiero, in een hanger. Maar dit weet ik niet zeker dus !

19. mars15

mars15 Guest

Beh 2 uur lang me kamer helemaal opgeruimd alle draden weg hehe

kan nu eindelijk weer gta doen

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm, daar ben ik nog niet. Ik ben pas klaar met zon rob uncle sam gebeuren!!!! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina