1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    ???? :confused: Vond ik eigenlijk nogal tegenvallen. Maarja is natuurlijk ook zo'n groot spel....

2. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de wat wazige frisse graphics uit vice city mooi hoor. Als je naar de details gaat kijken is het wel wat minder maar dat komt idd door de grootte.

3. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de besturing van de auto's in vice city nogal nep en vreemd aanvoelen ik vond die van driv3r bijv al beter. Is daar wat aan gebeurd?

4. pls_devil

pls_devil Guest

k hoop dat in san andreas de vliegtuigen tegoei vliegen. met een dodo in gta 3 vliegen was een hel :mad:

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De vliegtuigen vliegen heel simpel hoor in SA. Tenminste op de ps2.

6. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt mij wel logisch aangezien je er missies mee moet doen. Anders betekent het dat het spel voor 99,9% procent van de mensen niet uit te spelen is.

7. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog, de vliegtuigen zijn het belangrijkste vervoermiddel als je over lange afstanden moet reizen (nou ga ik liever met een lekkere cabrio, aangezien ik gewoon de hele sensatie mee wil maken van het rijden door het platteland).

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd kan je tenminste alles een btje goed bekijken. Het lijkt me wel een leuk spel maar denk niet dat ik em ga kopen.. heb de hele reeks tot nu toe gespeelt en das wel genoeg:)

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    dan moet je doorgaan man!
    dit word waarschijnlijk de beste titel van de GTA spellen, en die koopt ie dan weer niet :D

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die vliegtuigen heb je ZEKER nodig ... Want ik heb 1 keer naar de van de ene, naar de andere kant van de "staat" gereden (dus dwars door SA heen) en toen was ik meer dan een half uur kwijt ... Dus dacht echt ziekelijk hoe groot het is (dan merkt je het ook pas, hoe groot het eigenlijk is)

Of moet je is een rondje gaan rijden om de hele staat heen :9 ...

Kon je er überhaubt wel mee vliegen dan :confused: Bij mij reed dat ding altijd de zee in, omdat ik aan het eind van de startbaan nog stééds niet hard genoeg ging ...

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  11. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, dat ga ik dan zeker doen. Ik wil wel weten hoe lang ik onderweg ben. Maar met welke auto deed je dat dan?

Wat betreft die Dodo in GTA III, daar kon je mee vliegen ja, ik heb hem welgeteld 11 seconden in de lucht weten te houden (waarna ik met een bloedgang de zee in stortte, maar dat even terzijde :p).

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Dodo was zeker wel lang in de lucht te houden maar je moet idd wel HELE lange aanloop nemen.

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, ik kreeg hem ook nooit langer als dat in de lucht. Maar wat ik zo vreemd vind is dat achter op het doosje van deel 3 een plaatje staat, waar de dodo boven het eerste eiland vliegt, terwijl het vliegveld op het derder eiland ligt ...

Hoe ze hem daar in lucht hebben gekregen is mij een raadsel :confused: ...

EDIT: Het is niet achterop het doosje, maar het plaatje staat in een ouwe zomerspelcial van Pc gameplay ...

14. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook een Dodo bij de Import-Export Garage in Portland Harbor brengen, mij is het gelukt, ben gewoon over de weg gaan glijden met dat ding :p

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Whaha ! Zo heb ik ooit eens zo'n ding in een garage gepropt om dat ding daar te saven (zodat ie daar blijft staan) :+8)

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar eigenlijk nog nooit in gevlogen, maargoed zover was ik ook niet in het spel. Wat is dat voor soort 'vliegtuig' dan?

17. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kijk, dat malote ding ! En ja, die vleugels zijn zo kort op dat ding, dat komt niet door de foto ...

Geen wonder dat je er niet mee kon vliegen ... d'r zitten geen vleugels aan |:-

18. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg je die een beetje op het laatst ofzo of moet je 'm gewoon vinden, want anders duw ik GTA 3 nog maar 's in mn xbox.

19. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    staat in hangar op vliegveld vlak bij landingsbaan wat ik me van pc versie kan herinneren.

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik kon wel redelijk goed met een dodo vliegen.Kon hem zeker wel 5 minuten in de lucht houden :)

Geen idee meer hoe ik dat deed, heb GTA3 denk ik sinds een jaar niet meer gespeeld ofzo ;)

Check anders deze Faq even :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina