1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ook nog niet, vandaar ;)

Ik zal wel ff zoeken waar hij te vinden is :)

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Hoeft nie. Hij staat in Los Santos op het vliegveld in een hangar. Maar is het niet leuker om al die dingen zelf uit te vogelen?

3. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx en hoe zit het nou met huizen beroven of iets dergelijks? of kan dat niet?

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik ben nu bij een missie en dan moet je met een bestuurbaar vliegtuigje 5 targets neerschieten.maar hij lukt me heel de tijd niet omdat z'n klein vliegtuigje heel irritant vliegt.

ja dat kan als je een bepaalde missie hebt gedaan waar je iets moetst jatten uit een huis waar iemand sliep dan kan je s'nachts een truck nemen en naar bepaalde huizen en daar dingen uit stelen.

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat kan wel. Maar als je een paar missies verder speelt dan wordt dat allemaal uitgelegd.

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

Ik vind die hangar niet?

7. mars15

mars15 Guest

zit nu bij de missie drive by ze neerschieten doen hun wel maar de auto is beetje verrot en haal de pay en spray niet :mad:

8. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het echt jammer dat die graphics zo slecht moeten. We leven nu in het tijdperk van sc3, halo 2 enz. en als ik dit zie dan vind ik vice city nog mooier. Ik bedoel toen de ps2 versie uitkwam zag ie niet uit. In ongv. 6 maanden tijd kon rockstar echt wel de graphics oppoetsen. Ik vind het dan ook erg jammer dat zo'n masterlijk spel zo'n n64 graphics moet hebben.

9. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics dus echt niet zo bagger. En Halo2 ziet er ook niet veel mooier uit naar mijn mening. Daarnaast zit je zo in het spel dat je van die graphics weinig merkt. Echt een hele vette game!

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn inderdaad echt niet slecht.. het had alleen wat beter gekunt.. O-)

11. mars15

mars15 Guest

Je moet eens hard gaan rijden met een motor dan zijn de grapics pas mooi :)

12. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij ook opvalt..als het overdag heel warm is en de zon schijnt..
    dan zie je alles een beetje bewegen voor je...de hitte die opstijgt..das wel weer grappig gedaan...heb ook een regenboog gezien...

Het is trouwens wel makkelijk/mooier geworden om een gigantische botsing te creeren..soms knallen er dan ineeens 4 autos op elkaar..waar ze bij vice city stopten...

Iedereen het fototoestel al gevonden?
    Ligt in het huis waar je moeder woonde

13. Revenga

Revenga Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo'n neger ging me slaan toen ik m op de foto wilde zetten..

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je is voor de gein gaan stoppen met een auto op de snelweg die door de stad van Los Santos heenloopt. Dan botsen er zon 15 autos tegen je op. :) Pas wel op dat er niet 1tje gaat branden anders krijg je een grote kettingreactie _O_

15. mars15

mars15 Guest

Valt me ook op viel heb 2uur 20 gespeeld op 6.8 procent

dat er opeens ergens een heli in de lucht hangde savonds met zoeklicht naar de straat wel mooi om te zien

iemand nog wat leuks om daar te doen heb nog even gevlogen zo de grens voor bij kwam er een straaljager die ontweken ik lande op de snelweg maar gelijk politie zoals bekend helaas

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm dus ook binnen en ik vind 'm geweldig, ik heb geen zin om een verhaal te houden over hoe het speelt en dergelijk want ten eerste heb ik daar geen zin in en ten tweede weet iedereen dat al.

Ik heb nog wel een paar vraagjes:
    -Hoe kun je je strength verder opbouwen behalve d.m.v. de sportschool en het zwemmen?
    -Waar kun je kleren kopen in Los Santos?
    (Ik weet niet zeker of het Los Santos heet, ik bedoel in ieder geval het eerste gebied. :) )

17. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    een vraag van een vriend van me:

hoe start ik de coop mode op?

18. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Op hoeveel % heb je San Fierro "ge-unlocked" en op hoeveel % Las Venturas?

Dat vraag ik me dus eigenlijk ook af.. O-)

19. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat het er eigenlijk echt niet mooi uitziet.. de animaties als je gaat pimpen en in de sportschool oefeningen doet zijn niet echt mooi uitgewerkt, maarja...

Weet iemand waar de body armor ligt in Los Santos? Of misschien kent iemand een mapje met die informatie?

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook en hij is fantastisch. Ik vind het heel jammer dat ze dat oude soundtrack systeem eruit hebben gehaald. Nu moet je alle nummers van alle CD's afscrollen om bij 1 nummer te komen. Voor de rest is het wel relaxed. Supergoeie muziek overigens op de radio, en de missies zijn best pittig. Ik zou het antwoord van laurensversluis ook wel eens willen weten...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina