Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu paar uurtjes gespeeld maar ik kan het gebied maar niet uit me kop kennen. Hebben meerdere daar een probleem mee?

Of gebeurd dit later pas?

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daar heb ik ook moeite mee. Maar na een tijdje kende ik Vice City ook helemaal uit m'n hoofd, dus het komt waarschijnlijk nog wel....

3. mars15

mars15 Guest

kleren zowiezo daar waar je huis is van je moeder

in die straat zit een klerenzaak

en tijd terug vroeg iemand of je kan drinken, ik zag net ook in je eigen straat wel bij de bar een cola automaat :cool:

4. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil is dat San Andreas veel en veel groter is dat Vice City
    Dus het zal wel even duren voordat je San Andreas uit je hoofd kent.. ;)

5. mars15

mars15 Guest

In de 1e stad zit 1 hele grote amunation te herkennen aan een hele grote gevel met usa vlag

maar hij is dicht weet iemand hier wat meer van

6. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Die gaat uitendelijk wel open als je een missie hebt gedaan.

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu bij zon wilde motor achtervolging! De sfeer die de game ademt is gewoon super. Doet me denken aan Training Day, Don't be a menace, Boys In the hood en The game - hate it or love it. _O_ _O_ _O_

8. mars15

mars15 Guest

Net gesprongen met parachute vanaf het hoge gebouw wow lande zo op een snelweg fly over

wat een spel jongens jongens

prachtig

heb er een foto van gemaakt iemand intresse

9. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn bepaalde munten/tekens/whatever dingen die je moet oppakken. Vervolgens kan je samen rampagen of driveby's doen. Co-op zuigt behoorlijk hoor. Geen idee waar die dingen liggen, check Gamefaqs :)

10. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Altijd :D kom maar *)

11. mars15

mars15 Guest

Hier is die dan jammer dat me flits aan stond en jammer dat er maar 1 para ligt dan maar weer opnieuw laden :p of zonder para naar beneden }:]

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat skydiven is VET _O_ Ik ging met zo'n hippie bus de jump bovenop Mount Chiliad nemen en dan eruit springen. Echt super tof, je kan heel ver kijken, je ziet je auto keihard neerkomen en je kan ook nog sturen :) Enige kutte was dat ik ging kijken of dat ding nog een reserve parachute had... niet echt dus *SPLAT*

13. mars15

mars15 Guest

nog 1 vraag met je eigen cds in de auto, bij de opties staan daar verschillende dingen die je kan kiezen hoe kan je die dj krijgen dat je nummers gemixt worden >

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Een echte DJ is er niet, wel reclames tussen de nummers door. Dit kan als je de stand 'radio' aan hebt geselecteerd.

15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb de game nu ook een tijdje gespeeld. En het is echt vet! Vandaag dan ook in de vliegtuigen gevlogen en daar ook heel wat plezier (een een bezoek aan het ziekenhuis) aan over gehouden. Ik kan nu ook in huizen inbreken. Jammer dat ik nog veel aan school moet doen.

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nu zon kut missie doen waar ik met een klein vliegtuigje 5 targets moet vernietigen. maar dat vliegtuigje vliegt echt zwaar lomp :mad: bovendien schieten die apen ook nog op je vliegtuigje! :mad: :mad: :mad:

17. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je nou van nummers switchen van je eigen muziek?

18. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt GEK van een missie!! Je moet dan met die dikke achterop naast een trein gaan rijden. En dan moet hij die gasten op die trein neerknallen. Maar die dikke schiet amper raak!! Iemand dit ook al gehad?!

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Hij kan inderdaad niet schieten nee. Maar je moet gewoon zorgen dat je er recht naast rijd en niet op smook (die dikke) letten. Gewoon zorgen dat je goed rijd zonder te crashen of afteremmen. En zorgen dat smook kan schieten.

20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    haha die dikke vette zeug!! (smook) :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina