Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ff met een vriend gespeeld, dik lachen was dat. Met codes gespeeld en was echt super grappig. Vlogen we zo met een auto boven 't 2de en 3de land en de verboden gebieden en met infinite health + ammo kan de politie je niks doen :)

Meesterlijk spel!_O_

2. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gelukt! Het schilde niks of ik had de missie nog een keer moeten doen!

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    je kan dan het beste zoveel mogelijk rechts rijden dan is de hoek voor hem beter en schiet hij ze veel makkelijker raak.

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ook gehaald, en ik ben echt blij dat ik dit gedaan heb. Ik was Halo 2 echt beu, al die cheaters(in deze game kun je ook cheats gebruiken, maar dan hebben anderen tenminste geen last van de cheats). En deze game is zo HUGE! Echt te groot! Maar wel vet :) . Zodalijk weer even de wereld verkennen.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Kom je touwens de Driving School en de Flying School langs als je de verhaallijn volgt of moet je daar zelf naar toe gaan?

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  6. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    bij de driving school snap ik de eerste al niet!! dan moet je linker en rechter trigger in gedrukt houden maar wat moet je doen?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik ben nog niet bij de driving school maar als je de linker en rechter trigger te gelijk indrukt maak je een burnout.Ik denk dat je een paar keer om je eigen as moet draaien (dus linker+rechter trigger indrukken en naar een kant sturen :))

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het zo eens proberen bedankt;)

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je hoeft maar een rondje en als je helemaal precies op dezelfde plek stilstaat krijg je goud. Als je voor alles goud haalt krijg je hele coole auto's.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Maar kom je nu tijdens je missies bij de schools of kun je er altijd langs gaan?

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je kan er (PS2) altijd langs gaan, maar je moet wel eerst een missie doen, om ze vrij te spelen..

12. roedos

roedos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die driving school uberhaubt?

13. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm oke... die missie heb ik nu gedaan... maar wanneer weet je nu of je wel of niet kan inbreken? :eek:

thnx

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

Driving=Rijden
    School= School?

Rijles meebie :+

edit:// sorry ik las verkeerd _O_ :D |:- 8)

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  15. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    WAAR! niet wat...

16. mars15

mars15 Guest

die missie had ik vrije snel gehaald op ps2 gewoon goed rijden...

maar zit nu kut met die missie dat die gast uit de bak komt en wraak wilt met die motor achtervolging

17. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is dit domme vraag, maar hoe kan je eigen liedjes in het spel krijgen...
    Ik heb al een CD in me xbox geschoven LOL. plz kan iemand me dit even uitleggen?

18. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet van radio station wisselen, totdat je bij User Track Player komt. Daar kan je nummers horen die je zelf op je HD hebt. Je moet wel eerst een cd kopieren naar je HD, anders werkt het niet. Als je boven/onder D-pad ingedrukt houd dan doe je van soundtrack wisselen en links/rechts D-pad is nummer verwisselen :)

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij pas als je zo een zwart busje gepakt hebt. Dan moet je op de rechter analoge stick drukken en zal je wel een soort van missie moeten spelen. Heb het zelf nog niet verder geprobeerd. Als ik tutor af heb ga ik vanaaf misschien nog wel even wat proberen in San Andreas :D

20. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook een tent overvallen? Ik heb geld nodig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina