Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammetje

sammetje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er zitten 8 radio zenders in en op elke radio zender heb je ongeveer 16 liedjes(volgens mij!), want op internet kun je zo'n box kopen met al die cd's en dat zijn er 8!

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de muziek uit gta 3 echt het beste!! al had vice city wel aantal oude toppers, toch paste die van gta 3 precies bij die sfeer. ik vind trouwens gta 3 nog steeds de beste, en ik weet niet of gta san andreas die kan overtreffen. het grote woord voor mij is sfeer namelijk.

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Nee man een vriend van mij heeft gta op de Playstation en hij is SUPER *) 8) Trust Me O-) O-) en weetje wat ik ook goed vind missie's zijn stukje pittiger bijv. die in het begin wara je met die fiets moet doen ik wete niet hoe die missie gata een vriend van mij speelde die en hij had er best moeite mee 8)

4. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Weetje wat ik vet is in SA.
    Je kunt een Opgefockte sportwagen inhalen op een klein crosfietsje.

5. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Nog vetter is het om met datzelfde crosfietsje over huizen enzo te springen. Wel ff je skills trainen natuurlijk :cool:

Ik heb hem al uitgespeeld (verhaallijn dan) op de ps2 maar ga hem gelijk halen voor de xbox. Dit is zo'n super spel. Ongelovelijke replay value. (voor mij persoonlijk dan he) Gta kan ik echt geen genoeg van krijgen. Lekker je eigen cdtje op en maar scheuren door San Andreas.

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem zelf ook op de playstation gespeeld en de sfeer in volgens mij Los Santos vond ik niet wat het in Vice City is. Ik zat dan ook nog niet in het verhaal he. Maar ja het zal wel een mooi avontuurtje worden.

7. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook platteland(je had hoorde ik dorpjes) maar heb je ook natuurgebieden ofzo waar je met een auto relaxed kan rijen(zou vet zijn) en dan een boerderijtje enzo;) en is het echt zo dat je 30 minuten non stop rechtdoor kan rijen van de ene kant naar de andere:D

8. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt wel platteland, heb ik heel even op ps2 gereden. maar 30 minuten rijden, dat nooit denk ik.

9. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jawel! en combineer dat maar eens met een missie(echt waar) = een en al frustratie!

10. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja man dat is relax je heb ookt op een het platte land een berg daar doe je effe oven om boven te komen met een moter of een auto. en als je boven bent kan je een paraschut pakken en een fiets en dna van die berg af springen en met de paraschutte kan je veilig landen man dat is echt vet.

Rockstar maakt bij gta niet zo super grfx maar de gameplay is super zo nu ook met dat je kan zwemmen dat geeft nog wat meer vrijheid :D

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de kaart schuin over zou steken met een normale auto, doe je er wel 30 minuten over. Het is echt gigantisch groot. Het mooiste is om op het platteland met een combine te rijden. De mensen komen er in stukjes aan de achterkant weer uit.

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er nog bepaalde extra's worden toegevoegd bij de xbox versie, naast de 30 seconde replay?

13. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet dat platteland eruit. Is het woestijn of echt gras(en graanvelden enzo). Want dat zou wel errug vet zijn.

kan echt niet wachten :mad:

14. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    custom soundtracks, betere graphics, hogere viewdistance

edit: double post :eek:

15. Victor

Victor Guest

Het zijn vooral boerderijen met graanvelden en kleine dorpjes. Die jij overhoop kan halen.:D Ik heb het zelf even gespeeld op de PS2 en dat was voornamelijk wat ik zag op het platteland. Dit wordt echt zo'n vette game._O_

16. TheProf82

Leuk Bevonden:
    0
    omg dus je kan bijv. een vliegtuig jatte eruit springe en in t graanveld landen _O_

weet je hoe vet dat is _O_

of wat denk je van een fietstochtje houden _O_

cant wait _O_

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Man, klets niet. Ik heb precies 27 min. en 42 seconden erover gedaan om van de berg in San Fierro helemaal rond het eiland te gaan met een BMX tot de top van de berg. Groot, ja. Zo groot, nee.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Je hebt een bos en echt platteland tussen Los Santos en San Fierro.
    Naast Las Venturas ligt een woestijn.
    Dus je hebt het allebei. :cool:

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me echt zon strakke game. Maar op de xbox waren de Graphics niet zo erg opgepoets vond ik bij Vice City. Dus kan dat bij San Andreas ook zo zijn. Maar de gameplay is echt super strak. 10 juni... I can't wait!

20. mars15

mars15 Guest

op ps2 liep die nogal kut soms hoop bij xbox niet :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina