Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 12 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja,
    De tennisbaan van San Fiero. Als je op de map kijkt in San Fiero rechts van dat mooie parkje met dat meertje. (Dicht bij het strand in de buurt)

2. mars15

mars15 Guest

idd met dat mes aka splintercell hehe

ook leuk op platteland met graanmachine mensen dood mee rijd komen ze er in stukken van achter uit :p

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond btw dat takkenwijf waar je die 4 missies moet doen met die overvallen ook diep irritant :{ egt zo'n mannelijke vrouw. toen ik een missie met haar deed vond ik haar commentaar zo irritant dat ik een 9mm op haar hoofd zette maar ze mocht niet dood dus moest ik die missie helemaal overnieuw doen :+

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kom vaak zon drugsdealer tegen opstraat. Hij vraagt of ik positief of negatief wil reageren. Ik drukte eerst negatief en toen begon hij me te beschieten. En toen kwam ik er nog 1 tegen en toen drukte ik positief en ook hij begon te schieten. :mad: Volgens mij kun je wel wat van dat ventje krijgen (levens ofzo) Maar hoe? Of is dat ventje gewoon nutteloos :+)

5. mars15

mars15 Guest

op platteland in die blokhut ?

6. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat zo lees dan zou ik helemaal niet reageren en hém een kilo lood door z'n hoofd schieten.
    Maar ik ben nog niet zo'n drugsdealer tegengekomen, hoe zien die eruit en zijn die ook in Los Santos?

7. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    ja :+

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ze alleen maar gezien in Los Santos. Ik zie ze meestal rondom je huis. Meestal staan ze gewoon stil na te denken :p En als je er naar toe loopt dat kan je kiezen tussen positief of negatief.

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    en als je die knapen bewerkt met een mes krijg je heel wat geld :D

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dudes, ik loop enorm te kutten met die gang wars. Ik moet dus nu territoria gaan claimen, maar ik word elke keer neergemaaid door klotegangsters met dikke AK-47's :mad:

Heeft iemand tips hoe je het makkelijkst en snelst die territoria kunt winnen (ik wil nu wel eens een keer naar die andere steden :))??

11. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Je hoeft het niet je complete. Je kan ook gewoon doorgaan met de missies. Of je wilt het complete. Maar ik ben net zon 14 keer achter elkaar met de fiets van de grote toren in Los Santos afgesprongen. Krijg je aardig wat geld voor als je mooie stuns maakt :D

12. znx_janx

znx_janx Shave or not?

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb et spel zelf (nog) niet maar door mijn evaring van alle GTA spelle tot nu toe neem ik aan dat je de meeste wel kunt neermaaien met een auto.. en anders om een hoekie staan en eerst een paar neerknallen totdat je zelf zown wapen hebt.. dan zal het wel makkelijker zijn

ohja ik had zown filmpje gezien van SA waar zown gast van een berg af reed.. en precies toen hij van zn quad af sprong, "aangereden" werd door een vliegtuig..hij vloog alle kanten op.. zag er wel grappig uit.. hij had trouwens een parachute in gebruik..

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nu mijn hood verdedigen! Na zon wack feestje van OG Loc komen er van die wanksta mijn hood in! Maar ik heb niet genoeg kogels waar kan ik die kopen. Want ik ken alleen een ammoshop in de buurt van Ganton en daar kan ik maar EEN gun krijgen, en geen kogels!!!

14. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Weet je nog waar je dat filmpje gezien had? Ik zou uhm ook graag willen zien
    *)

15. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is kan je nu ook GANG member recruiten! -Sellecteer iemand en pijltje omlaag- als je een gang gebied wilt overnemen neem dan van die ventjes mee!!! Eerst komen ze met pistol! Dan komen ze met SMG en als laatste met Machine Guns! Dus ik raad aan om zoveel mogelijk wapens opterappen wanneer je iemand neer schiet!

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Molotov cocktails gooien en zorgen dat je een sterk wapen op Hitman lvl hebt maken het al een heel stuk makkelijker :)

17. mars15

mars15 Guest

san fierro van die hoge straten naar beneden is ook lol :p

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens jullie hebben het de hele tijd over die gang wars!! Maar hoe doe je die nou!!!!!!!

Please antwoord ook de ze vraag:

19. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ff een wapen etc kopen! Of als je nog wat kogels hebt maar niet genoeg begin die missie's en vermoord de mensen die op jou schieten zo krijg je ook Wapens'Kogels!

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  20. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    knal een paar politie mensen neer of sla ze neer en jat hun wapen en ga saven zodat je dan geen sterre meer hebt;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina