1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 12 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Als de missie begint ligt er meteen bij je members een machinegeweer op je te wachten.En als je eenmaal wat gangster gekilled hebt kun je hun ammo op pakken.

Er ligt btw ook nog wat ammo boven op sweet z'n huis.

Andere wapens (shotgun,desert eagle etc) moet je gewoon in Los Santos zien te vinden :)

edit//maar niet getreurd, een paar missies later gaat de Amnu-nation open :)

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hehe, ik kwam er dus ook net achter dat je niet persé die territoria hoeft te claimen. Had de missie van Sweet over het hoofd gezien |:-

Ga daar maar mee verder, die territoria kunnen me gestolen worden :p

3. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    waneer krijg je desert eagle? lijkt me wel bruut en de kettingzaag

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    En die terrotory's hoe win ik die dan?

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    w00t ! Ik heb zooo'n geluk gehad in "Wrong side of the track" _O_

Op het stukje datje omhoog moet, en er eenklein bruggetje komt, knalde ik tegen de rand aan van dat bruggetje. Toen pleurde ik zo op de bovenkant van de trein ! Toen kon ik ze zo doodschieten :cool:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Als je pas bij de missie house party bent dan kun je nog geen terrotory's veroveren.Over een paar missies kun je dat maar tegen die tijd wordt het in het spel wel uitgelegd hoe het moet :)

@McSparkle: Ik sprong ook boven op de trein maar wel met opzet :) Ben 2x daarvoor normaal geren maar Big Smoke kan echt niet schieten ;)

Weet trouwens iemand hoeveel geld je krijgt per terretory dat je hebt ingenomen?Ben nu net bij de 2de reeks missies van Sweet en krijg eigenlijk alleen maar geld door te biljarten

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had laatst al mijn geld ingezet op dat spelletje met dat paardenrennen ! En ja hoor ... ik won :D Dat verdient best relaxt :9

(wel eerst ff saven van te voren)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Zijn er parden races in Los Santos of moet je daarvoor in San Fierro/Las Venturas zijn?

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    In Los Santos heb je het plaatsje Montgomery waar je het Off Track Betting kantoor kunt vinden. Daar kun je gokken op paardenraces, wanneer je je geld hebt ingezet krijg je een filmpje van de race te zien.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Niet alleen in Montgomery hoor :) Ik heb in Los Santos alleen al minstens 2 bookmakers gevonden, waar je dus geld kan inzetten op paardenraces. Alleen nog nooit gewonnen :mad:

11. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je een kettingzaag hale/vinde? want ik wil wel die gast van de texas chainsaw massacre naspelen:p

12. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    In san Fierro op de tenis baan!

13. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me toch iets vaags meegemaakt... ik zat gewoon wat rond te rijden, storten een vliegtuig op mijn auto en gingk dood 8)
    ik dacht echt van WTF? was wel lollig :)

14. mars15

mars15 Guest

Denet in san fierro

Ik wist wel dat die ene gozer blind was die je voor het eerst ziet bij de auto races in het bos, en ja hoor hij is blind word dan verteld in het gok kantoor , nu met die missie moet ik hem beschermen maar overal waar ik keek zag ik vijanden ff rustig kijken hoe ik dat oplost _O_

Maar ow wat een sfeer zit er in zeg alleen jammer dat geld verdienen zo lang zaam gaat

15. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    hadi k in las santos ik liep gewoon hoorde ik in eenkeer een neerstorendvliegtuigje ik keek naar die kent en recht voor me 5 m van me vandaan lag dat vliegtuigje was wel dood 8) echt vet.

16. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets verder bent, dan krijg je rond de 15.000 per missie. een van m'n laatste missies had ik nog 25.000. Ik heb Las Venturas al geunlocked en ben bij de letter T bij de woestijn.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    We gaan verder in het GTA: SA Wisselforum. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina