Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 12 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zoek ze gewoon zelf :D. Heb ik ook bij VC gedaan, ben je echt lang mee bezig maar als je ze eenmaal allmaal hebt.... VOLDOENING ;).

2. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja is wel beetje lame als je een map gebruikt om die tags te vinden

3. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie d'r heel veel, maar meerdere keren heb ik geen graffiti bij me of heb ik er geen zin in.

4. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gangwars (territory veroveren) zijn verdomd moeilijk zeg. Max. met 3 andere gangleden vechten tegen 3 waves..is toch bijna onmogelijk? Iemand tips? Ik gebruik btw een dikke smg, knal erop los, maar soms zijn er wel 20 ventjes op me af aan het rennen...

Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  5. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog met de eerste paar missies bezig...maar het spel bevalt zeer goed.

Alleen wat iemand ook al zei...als het regent..met onweer ik reed in red country, krijg je gigantische framedrops...ik dacht dat ik naar een herhaling zat te kijken....

wat wel grappig is...als je bijv. iets anders doet dan GTA...om dan het spel gewoon open te laten....gaat de camera via andere posities etc...maar ook wat er om je heen gebeurt..dat is zo gaaf...politie arresteerd iemand door hem door te schieten..andere bendeleden komen langs..stelen andere auto's...het geld en de wapens liggen voor het oppakken...of bij een trein overgang...een autotje parkeren etc....

'Did you buy your drivers license....?'

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Er is er ook in ergens in de buurt van de dam van het laatste eiland, bij een soort herdenkings steen. Eén van de dildo's ligt in het politie bureau in de douches :+

7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Molotov cocktails gooien maakt het allemaal een stuk eenvoudiger. Zorg ook dat je een hitman skill hebt met je wapens, dan knal je ze zo af :cool:

btw: Mocht iemand geen zin hebben om weer eens z'n territorium te verdedigen dan kun je gewoon even gaan saven. Dan stopt de aanval zonder dat je deze hebt verloren. Bij de PS2 versie werkt dit tenminste, geen idee of het bij de Xbox versie ook zo is.

8. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de bos bloemen gevonden ergens in de beboste gebieden, heb alleen geen idee waar dat was! En die gangwars zijn redelijk makkelijk. Gebruik een ak of smg en zorg dat je niet tussen 2 vuren in komt te staan. Dus loop een blokje om ofzo en schiet ze van achter op een afstand neer. Loop daarna door naar de andere groep en knal ook die op een afstandje neer. Heel simpel eigenlijk.

9. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb 100% territory gehad, best makkelijk als je het eenmaal door hebt. Je ziet op de map waar de vijanden zitten, ren gewoon ver weg en schiet ze dood vanaf een afstand.

10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    W00t ik heb net die oogst-machine gehaald :D

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de missie 'Home invasion' gehad en ik vond die wel geinig,
    later werd ook verteld dat je naast de missies gewoon bij andere huizen kunt inbreken met behulp van dat voertuig, maar heeft iemand enig idee waar dat voertuig staat?

Alvast bedankt.

En even zeer off-topic: Raikkonen wins! _O_

12. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat tegenover de gym.

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft elk wapen die hitman skill of bedoel je in het algemeen? Indien het voor alle wapens is, dan moet je toch heel lang gespeeld hebben. Met mijn handgun zit ik op 1/4. Hoe gaat het dan vlotter?

EDIT: MidnightWarrior, hoe lang doe je daarover?

14. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk ben ik hitman lvl met uzi :D
    Maar een smg op hitman lvl is toch wel sterker? En ik heb btw een rifle nu, dus ik kan eindelijk echte ''headshots'' maken :+

@ chill:
    Dit doe ik meestal:
    ik ga bij die ene kippentent, waar je kunt eten bij dat muurtje gebukt schuilen. En ik schiet dan op iedereen die lanskomt, als iemand terugschiet wordt je bijna nooit geraakt, en als je leven toch omlaag gaat kan je gewoon wat te eten halen, je kan dit natuurlijk ook doen bij je huis, dus heletijd saven als je leven omlaag gaat.
    Je level gaat later ook op de shooting range omhoog volgens mij. Die kun je vinden in Ammu-Nation winkels(niet bij alle winkels), dat unlock je vanzelf nog wel.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Whahah ! Moet je eens een poosje op straat gaan staan ... en dan geen knoppen aanraken :9 Dan gaat ie na een poosje in first-person personen op straat volgen ! Ziet er soms wel grappig uit !

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u hartelijk.
    Ik zal nu weer even spelen, tot over 50 pagina's! :p

17. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, bij mij zit hij de hele tijd naar de hoertjes te staren 8)

18. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 9.09%. Cool spel. Wel lastig. Dat territory gedoe, is dat mission based? Of gewoon een extraatje. Ik doe alleen de missies. En soms eet ik wat/ga ik naar de sportschool. Maar gang wars doe ik eigenlijk nooit!

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ook op 9.09% :9

Maar ik wil wel eens weten hoe vet die andere eilanden zijn:9 Want Los Santos is echt zo vet. De sfeer die het ademt _O_

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Las Venturas @ Night heeft pas een sfeer gek _O_

Maar voor ik daar ben ... zijn we een week of 3 verder :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina