Maar is het wel dubbel en dwars waard! ik ben ook alweer een maandje geleden begonnen met SA en vind het echt supertof!
Erg geinig om weer eens te spelen ja, ben al bijna weer in San Fierro . Iemand anders hier trouwens last van tearing op het scherm. Wordt op mijn HDTV helemaal gek van de karteltjes. In mijn herinnering was dat echt niet zo.
Jup, net zoals twee zwarte balken aan beide kanten van mijn TV. TV is waarschijnlijk gewoon te groot.
Ik zou zo de volle mep willen betalen voor een HD remake van deze game. Ik zit weer volop te genieten
+1 Wat was dat bagger zeg, een van de zeer weinige minpuntjes van de game Had hem trouwens vorig jaar een keer gekocht, moet maar weer eens spelen, wat een geweldige game is het toch.
Als je een xbox spel wil spelen heb je dan een hardeschijf nodig? Want bij mij mijn San Andreas van marketplace heb ik een hardeschijf nodig. Ik wil als dit niet hoeft bij een disc de disc gaan aanschaffen
Ja, in mijn gedachte zag de game er ook beter uit. Maar goed, in de tijd van SA speelde ik op een tvtje van 30 cm
Thanks, 800 punten is genoeg om mij over te halen. Zo maar even downloaden dan en hopen dat ik het nog steeds zo genius vind.
Echt he, zit je daar in de woestijn bij Las Venturas, komt er ineens "Our hood is under attack". Als je dan zonder codes deed en geen Hydra kon spawnen was je gewoon fucked.