Je kan hem beter voor op de pc kopen dan op de xbox want dan kan je tenminste modden wat het nog veel leuker maakt!
Ik ben nu ook weer ff gaan spelen en heb ff een vraagje: Waar haal ik ergens een pak? Suit up! Of kan dat nog niet als je in San Fiero bent?
Nee dat kan pas als je je vliegbrevet hebt, dan gaan die epic kledingwinkels ook open Overigens is het wel gruwelijk irritant dat je steeds je wapens verliest als je doodgaat / gearresteerd wordt, elke keer weer naar de Ammu-Nation begint ook saai te worden op een gegeven moment
Da's dan wel erg vreemd, ik heb er gewoon nog 1200 punten voor betaald. Aanschafdatum is geweest op 21 maart 2011, maandag dus. Dit ga ik even uitzoeken...
Ik ga hem weer even voor de PC downloaden (voel me gerechtvaardigd om te doen omdat ik er 2x voor heb betaald ), mods +1
heb hem ook ff gedownload Geniaal om weer ff te spelen ik heb alleen wat probs met aimen of hij smijt de auto aim op de verkeerde persoon of hij doet het helemaal niet en sta ik eens omgedraaid als ik aim ofzo vrij irritant is daar een oplossing voor ofzou ?
er zijn 2 vriendinnen die je moet voltooien volgens mij dan verlies je niks na wasted en busted te zijn Welke 2 weet ik zo niet meer
Zo maar weer even verder spelen. Gisteren bijna alle missies van OG-Loc gedaan, behalve die laatste, dat feestje. Ohja, alle missies van Big Smoke in 1x gehaald Vroegah echt dagen over gedaan, nu was het echt een eitje! Wat muziekjes, soundtrack blijft awesome! [yt]d12EI3xNiqE[/yt] [yt]4Pbl4x1OKqs[/yt]
Meeste lol nog gehad met vliegtuig van GTA III, dodo ofzo,dat ding was al vrij lastig om op te stijgen laat staan te vliegen. Gruwelijk veel mee geklooit
Zeker. Sinds de releasedag heeft deze game een plaats in mijn collectie. Jammer dat m'n Xbox kaputt is en ik 'm niet kan spelen.
Ik kan het nu niet controleren, maar ik heb SA voor de gewone Xbox nog liggen. Werkt die ook op mijn 360? Anders haal ik hem voor die 800 punten.
Hij doet het gewoon op de xbox 360. Ik heb ook de GTA double collection met daarin Vice City en GTA III. Deze twee vind ik alleen een stuk minder soepel spelen dan San Andreas..
Ik ben nu bij de vlieg school damn ik en vliegen is echt een drama en die moet je verplicht halen om verder te kunnen dikke hell ;(