Ben serieus benieuwd of de volgende GTA deel me langer zal gaan bezighouden dan met GTA SA. Damn those PS2 times!
Haha eigenlijk wel ja. Ooit gekocht maar is ergens tussen de andere stapel games beland. Net wel een uurtje gespeeld en ik vind de ghettosetting wel erg tof
Tja, sommige mensen hebben 't minder gevolgd dan de ander.. Ik heb Saints Row 1 & 2 bijv. ook nog nooit uitgespeeld. Sommige mensen hebben de games zelfs voor 100% gehaald, maar SR spreekt me gewoon minder aan. Sowieso vind ik dat de game totaal niet kan tippen aan GTA. GTA is gewoon uniek
Ik word wel een beetje moe van die controls. Als ik gewoon simpel paar man wil uitschakelen, word ik keihard genekt door die auto-aim. Die alle kanten op stuitert. Beetje jammer, maar god wat word ik weer gelukkig van K-rose.
Wanneer kan je eigenlijk naar een ander gebied? Ik krijg nu geen logo meer op de map van Ryder, Sweet, Big Smoke, OG Loc en die gasten van de politie. Er staat er nog maar één op en dat is die Mexicaan (race). Dus ik denk dat ik wel bijna zover ben.
Ja ik had het net al een keer geprobeerd maar het lukte niet. Ik vind die Lowriders echt lastig om mee te racen. EDIT: Al gelukt! Gewoon lekker rustig aan het rijden terwijl de andere auto's tegen alles aan knalden.
Is GTA: SA eigenlijk opgepoetst als download voor de xbox 360? Want ik speel nu gewoon met de dvd en het ziet er echt fucked up uit.
Ben weer verder gegaan met GTA SA. K-DST! Ik ben er nu echt uit. GTA V moet in San Andreas zijn. Misschien nog uitgebreid met een stukje Mexico.
Wie komt dan ooit ver in een GTA game? GTA IV was de eerste waar ik een missie heb gedaan, voor de rest was het alleen maar chaos veroorzaken.
Ik heb em ook ooit eens gedownload, maar ben niet verder gekomen dan 20 missies tops. Vond ik nog veel ook..
Ik speel die missies gewoon met cheats Het werd me te moeilijk Alleen kom niet voorbij die fucking vliegschool
Gasten, hoezo zitten jullie allemaal vast bij de flying school? Ik heb hem echt net in een kwartier ofzo uitgespeeld. Alleen "Circle around the airbase" had ik pas bij de 3e keer.
Bedoelen jullie met de vliegschool dat je in die helikopter bij de luchthaven in de woestijn moet vliegen?