prijs is natuurlijk te zot voor woorden, maargoed als t nintendo exclusives waren geweest en je deed er nog een klein beeldje erbij van een tommy vercetti bubblehead met 3 stickers en je verpakt het in een mooie kartonnen doos dan gaven mensen er weer lachend 120 euro aan uit gemiste kans steenster
Hopelijk worden de 3 games ook los een keer verkocht...heb alleen interesse in Vice City, de rest boeit me niet.
Ja doei R* krijg de sterf, wacht wel tot ie 20-30 euro is, of ik haal wel gamepass. Zie net pas de prijs. Wou 'm wel los kopen eigenlijk, maar ben de komende maanden nog wel zoet met Mass Effect 1/2/3 LE, Hollow Knight en Phasmophobia dus laat Horizon 5 en AOE IV ook nog even liggen (want wil ook wel de DLC pass halen voor Horizon). Wil eigenlijk ook nog een playtrough doen van Skyrim en New Vegas met mods dus dan red ik met de komende 6 maanden wel . Kijk de Trilogy eerst wel op Youtube. E: 4 tientjes is ie voor te krijgen voor PS4 dus dat gaat nog. https://www.dlcompare.com/games/100...uto-the-trilogy-the-definitive-edition-cd-key Maar gezien m'n backlog laat ik 'm eerst links liggen. Zal na de release ook wel voor hetzelfde geld op Xbox/PC te krijgen zijn.
Dit is wel het nadeel van grote draw distance: Daarom is depth of field en / of een beetje fog zo belangrijk.
San Andreas en Vice City zien er echt uit als CG trailers voor een game van 15 jaar geleden met al die lelijke effecten :'). Maarja boeie als het maar lekker speelt maakt het me geen fuck uit. Vind GTA 3 grafisch nog wel het beste gelukt.