Godverdomme, heb nu al spijt dat ik GTAIV nooit heb uitgespeeld Leuke trailer, maar spoilert wel ERG veel.. Ze kwamen allemaal terug man! Edit: ik vind de aanpak wel tof. Hopelijk wat meer arcade!
Lijkt me zot als ze nu al het einde verraden met dat het hoofdpersonage gaat sterven. Dat zou stom zijn
Inderdaad. Ik denk dat het nog te vroeg is om te zeggen dat heel San Andreas er in zit. Ik verwacht/hoop zelf trouwens op een releasedate van april/mei.
Serieus, die belichting en graphics zijn echt ziek. Eerste trailer van SA was ook alleen Los Santos. Anyway, wat mij betreft Los Santos en Venturas. San Fierro vond ik niet zo boeiend.
Fuck, die info die iemand op de vorige pagina postte bevatte o.a. een spoiler MOCHT het zo zijn. Ik ga dit topic niet meer in. Die info die hij onder elkaar postte zal toch wel nep zijn, maar toch..
Mei? echt niet, anders stond er wel een datum in de trailer, ik zeg op zijn vroegst eind 2012/begin 2013.
Saints Row vond ik niet zo super, Saints Row 2 niet gespeeld. Maarja, wat ik al zei, Saints Row 3 lijkt me wel erg tof. GTA 4 vond ik best saai. San Andreas vond ik heel leuk. GTA 3 en Vice City heb ik niet zoveel gespeeld. Ik weet alleen dat ze met GTA 4 veel te weinig fun erin hebben gestopt. San Andreas was wat dat betreft veel leuker.
denk eigenlijk ook wel dat het spel volgend jaar mei verschijnd je gaat toch geen trailer uitbrengen voor een spel dat nog meer dan een jaar duurt??
Whaha één groot fap festijn hier voor de GTA fans. Zelf vind ik de trailer wel vet maar ben ik niet zo enthousiast gemaakt als dat de trailer van GTA 4 mij maakte. Die had ik echt 10 keer achterelkaar gekeken, trailer van GTA 5 heb ik zoiets van, tja, ok...
Jup. Mensen die vragen om een release date. Bij 4 was dat ook niet zo. En kregen we ook eerst nog 3 andere trailers.
Ik post gewoon wat ik zag, speculatie heb je toch overal. Ik geloof er ook niet alles van, al denk ik wel dat je met meerdere karakters kunt spelen.
Kan die spoiler even weggehaald worden van de vorige pagina? Heeft het voor mij alweer flink verpest...