Mei zou heel goed kunnen. GTA IV kwam eind april 2008 uit, RDR kwam in mei 2010 uit, LA Noire kwam in mei 2011 uit..
Dit is gewoon 360,Ps3 en PC. En geen next generation console. Grafisch ziet er goed uit, maar helemaal niet zoveel mooier dan IV. Check de trailers daarvan maar eens terug.
Waar de release eigenijk eerder was. Maar met alle trailers heeft het altijd minimaal een jaar tussen de eerste trailer en de release gezeten. Mei is het echt niet.
Super veel zin in deze game! Lijkt me wel vet als ze m precies 4 jaar na GTA IV uitbrengen namelijk 29 april 2012.
miss is het wel een mindfuck voor de amerikanen die denken dus niet dat het klopt want het kan niet, maar wij weten beter xD
Hier zie je die dude weer, je ziet hem ook aan het begin in die rode auto. Maar die gast op het balkon, en met die pest control busje zie je later ook weer in een blauwe auto rijden. Fuu, beter geen meerdere personages.
Hmm, je hebt inderdaad gelijk. Dan zet ik in op oktober 2012 (wat nog gewoon een jaar duurt... fuck this shit).
Ik denk dat ze weer terug gaan naar de sfeer die GTA vice city had. Dat mag van mij graag, die had het gezelligste sfeertje. Ligt uiteraard ook aan de muziek!
Gruwelijk! Damn, deze trailers moet je ook eigenlijk niet zien, ben best gehyped. Ach, gaat zo ook wel weer weg gelukkig, ben in ieder geval blij dat er weer wat natuur in zit en niet die stinkende stad
Als ik zo even nadenk. Speel je denk ik die gast in die rode auto. Latino denk ik? Ook qua accent? Ook zie je hem goed @ 0:48 Maar komen sommige characters van andere delen erin voor zoals Tommy. CJ misschien. Al denk ik niet dat je ze speelt. Komt mede hoe ze die gasten in beeld brengen in de trailer. Dat komt niet echt playable over, meer een soort cutscene. Waar je die Latino gast in de trailer meer gameplay dingen ziet doen.