ACE Liquor met de schoppen, harten, klaveren en ruiten erachter. Heeft duidelijk een connectie met gokken en Las Venturas. En de dirt road en de achtergrond duiden erop dat dit in de buurt van Las Venturas is.
Zal wel onzin zijn, maar de tijd zal het leren. Het zal niet de eerste keer zijn dat een online retailer de release datum perongeluk uitlekt, terwijl dat nog niet mag.
The Walking Dead, eerste seizoen Het ziet er op zich wel weer grappig uit, gelukkig niet meer enkel stad, dat was één van de redenen waarom ik GTA IV zo vreselijk vond.
Ik denk dat het een mix word tussen San Andreas en Vice City... het strandgedeelte heeft wel wat weg van vice city. Kan dit namelijk niet herinneren uit san andreas? Dus denk bv Los Santos, Las Venturas en met het vliegtuig naar Vice City? Vond trouwens het gedeelte San Fransisco uit San Andreas erg saai. Maar leuke trailer. Kijk er wel naar uit. Maar niet zo erg als de voorgaande delen. Maarja zal de leeftijd wel zijn
epic .. Een rederning van lik m'n kut ( van Exionche) . Zo ken ik er ook wel een paar: "er is water, er zijn vissen, er zijn boten, er zijn 20 eilanden en we krijgen tsnamis" "er zijn auto's, er zijn voetgangers, er is licht, er zijn dus autos die sneller kunnen dan het licht"
Het gaat mij erom: als ze 3 gigantische steden hadden gemaakt, waarom alleen materiaal van Los Santos showen? Ik wil net zo graag als jullie weer met een sportwagen van die lange weg naar beneden door San Fierro rijden, vol op die tram inrijden, een vliegtuig laten spawnen, vliegen, hem parkeren op The Strip en dan lekker pokeren in Las Venturas, maar ik wil mezelf niet te veel hoop geven
Is gewoon Santa Monica, LA. Eerste trailer van San Andreas liet destijds ook alleen maar Los Santos zien.