1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Die quote viel mij gewoon op. Natuurlijk, die zin is niet heel zeldzaam, maar kreeg zo'n 'aha'-gevoel :+
     
  2. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ach so.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Ach ja, dat 2405 kwam ook in de credits van VC voor, dus er zal hoogstwaarschijnlijk wel een link zijn.
     
  4. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja en verder heeft Rockstar het over 'Southern California', dus wie weet :)
     
  5. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja wat dan, moet je soms 1 miljoen dollar vragen? Het geld dat die mensen krijgen is meer dan voldoende en het is uiteindelijk in totaal wel een paar weken werk.


    Dus je wilt meer? Ik denk dat jij en niemand daar in een positie staat waardoor je meer geld kunt eisen. :)




    En die stem in die trailer klinkt niet zoals Ray Liotta, ik herken de stem van Ray te goed.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Weet ik veel, ik meld alleen maar dat zowel Ray als Michael Hollick later ruzie kregen met Rockstar omdat ze te weinig eraan hebben verdient.

    A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

    Nieuwe kant qua storytelling. Oeh, ik ben bang voor grote veranderingen. :+
     
  7. JeeEm

    JeeEm Guest

    Bron: NU.nl
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Altijd lekker nietszeggend zulke nieuwsberichten :+
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    De muziek van de trailer is trouwens ook uitgekomen op 24-05. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja typische Marketing stuff. Altijd met een korreltje zout nemen.
    Hoop dat ze bepaalde dingen uit LA Noire halen. Zal eigenlijk moeten ook. :)
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Tsk, was al bekend :+

    Dan ben ik wel benieuwd wat voor richting ze opgaan. Verandering hoeft niet altijd goed te wezen (maar misschien ook wel :9) :eek:
     
  12. JeeEm

    JeeEm Guest

    Het verhaal is niet heel indrukwekkend inderdaad, maar er stond een zin tussen die ik wel het vermelden waard vond:

    De game biedt "een dappere nieuwe richting op het gebied van vrijheid in een open wereld, verhaalvertelling, missies en online multiplayer", zo schrijft de ontwikkelaar.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Blablabla. Dat zeggen ze altijd.
    Zou een keer leuk zijn als ze zeiden: 'Dit wordt geen vernieuwende GTA. Qua grootte zal hij ook zeker onderdoen ten opzichte van San Andreas en GTA4. Ook gaan we voor een richting op het gebied van multiplayer die we al jaren hanteren.'


    Dit is meer van die verplichte kost die gewoon door een externe pers dude is geschreven die geen idee waar dat spel over gaat :p.
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Hier de officiële statement van rockstar

     
  15. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dus toch geen San Andreas? :'-(
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Meh, niet alleen in Los Santos toch? :mad:
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Klopt. Heb wel zin in een nieuwe GTA (en weer zon'n hype, stiekem altijd wel leuk, Fable, Halo, Red Dead Redemption, Oblivion, Forza 4, genieten). Het lijkt dus alsof de funfactor (en diversiteit) van San Andreas er weer in zit. Meteen maar weereens spelen :).
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het gaat deze x niet om de staat! maar om de stad en gebied..

    Vind het persoonlijk beter..
    Zo is alles veel netter en uitgebreider. dan dat je 3 kleine steden hebt met weinig detail.

    ( Voorbeeld is op dit moment Arkham city. Niet de grootste map die er is. Maar daarom wel 1 van de meest gedetailleerde van dit moment. ) 100% LA..
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    We zullen wel zien, waarom vliegtuigen en dergelijke als het alleen Los Santos is. Rockstar gaf aan dat het in IV niet boeiend was omdat het alleen LC was, waarom nu dan wel. Alleen maar om dat mensen wat meer fun willen? Don't think so. Ik hoop het in ieder geval dat we de andere steden ook te zien krijgen. Los Angeles begint me enorm te vervelen ondertussen, zien we ook al te vaak.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.026
    Zo denk ik er ook over inderdaad, we zullen het hopelijk snel te weten komen :)
     

Deel Deze Pagina