1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    :+
    Nee inderdaad, niet die irritante telefoontjes (kon je trouwens wel uitzetten) en dat vriendschapsgedoe, dat je na een tijdje minpunten begint te krijgen etc.

    Het mag er van mij nog wel in zitten (uitgaan/bowlen/darten/weetikveelwat) met je vrienden, maar dan moet je ze zelf bellen.

    En ik ben het met bovenstaande ook eens :+
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    His fat cousin Roman! ik vind dat toch wel een leuk personage :+
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Huis inrichten etc? Wordt wel een SIMS-game dan. Klinkt allemaal natuurlijk leuk, maar mensen verwachten van GTA vaak dat het een game wordt waar alles in kan: Racen, vliegen, socializen, alles kopen, naar evenementen, RPG-elementen, shooter, wapens maken/kopen, alle soorten gebieden, varen, duiken, zwemmen etc.

    Er kan ook veel, er zou ook veel moeten kunnen, maar niet alles kan in één game.
     
  4. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik hoop dat je wat meer gebouwen kan inlopen :)
    ook dat er meer opties zijn om je uiterlijk te veranderen.. dit hoeft mss niet voor iedereen, maar ik vind het altijd leuk als je je character zelf kunt maken..
    een character creator toevoegen dus.. facial hair, huidskleur,...
    maar denk niet dat ze zo ver gaan, wrs houden ze het gewoon bij een personage met eigen looks.. niet erg, maar dan wat meer kledingopties enzoverder... :)
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.730
    Leuk Bevonden:
    9.031
    Iets wat me ook altijd wel een beetje stoorde was de manier waarop de eilanden verdeeld waren. In GTA4: Eerste was leuk, beetje achterbuurt etc, daarna kwam het 2e eiland wat een drukke stad was, dit was mijn favoriete gedeelte. Het 3e eiland was dan altijd een beetje overbodig, wat huizen, woonwijkjes industriegebiedje maar niet echt dat wow effect van rijden op times square..
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    3e eiland was saai en een beetje anti climax qua locatie idd.
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik vind een character customizen ook altijd wel een leuk punt van een Sandbox game. Het nadeel van zo'n custom character is dat ze geen scripted filmpjes meer kunnen afspelen (of ze moeten alles van te voren inladen 8) ). Oef, ik ben toch wel erg benieuwt naar GTA 5.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hou het maar lekker bij een personage. Die je misschien een beetje kan aanpassen.
    Maar hoop dat het niet zo als SR is. Vind dat te over the top en krijg je problemen met het verhaal en filmpjes denk ik.

    Ben een van de weinige die GTA geweldig vond denk ik. Vond het "realistische" aspect verfrissend na al die jaren. Hoop (denk ook) dat GTA ook weer zoiets wordt met een extra vleugje Balled of Gay Tony gameplay. :)
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    IV ?

    Ik vond IV ook vet, leuk dat het wat realistischer was maar niet te.. in het begin wel wennen maar na poosje vet.. ik denk dat het er niet eens zo aan lag dat het "realistisch" was maar dat er omheen ook gewoon weinig te doen was en dat daarom mensen het een wat minder deel vonden
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja 4. :)
    Ja was misschien uiteindelijk niet extreem veel te doen. Zoals in vorige delen.
    Maar het heeft mij ook nooit echt dwars gezeten. Mede ook dat we ook snel die packs kregen voor de variatie en de Physics engine. Daarom denk ik ook dat GT4 met een mix van Ballad of Gay Tony dingen een goede mix is voor GTA5. :)
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    BotgT was idd een leuke DLC.. mag wel iets meer actie in het volgende deel zitten[niet zoals in SR] en gewoon SA map dan komt het wel goed :thumbs:
     
  12. dannyff

    dannyff Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 jan 2012
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die discussies al genoeg gevoerd hehe.
    En in Amerika zeggen ze niet 24/05 maar 05/24. ;)
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Fixed en ik vind het nog steeds erg ver gezocht.

    allleen achter = teken tussen Youtube [ haken ] = WJ8tn4Jm3to
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Shit. Ik zie opeens het topic weer op de forumpagina en denk 'Nieuws!?'

    :'-(
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Haha als een iemand hier[GTA Topics] weer wat plaatst na lange tijd begint iedereen weer ff lekker te fantaseren _O_
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Je bent niet de enige :lol:
     
  18. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Zou wel cool zijn om de game nu gewoon 23 Mei onaangekondigd uit te brengen, gewoon om al die irritante media hyperts te kutten.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.457
    Leuk Bevonden:
    5.029
    Dat wil R* vast wel vermijden ja :+
     
  20. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    haha dat zal wel heel vet zijn ja ... dat we straks in de winkel lopen .. en zien GTA V in de schappen :cool:


    volgens mij was dit met red dead ook zo of niet ???

    ik had er in iedergeval niks van gehoord of gelezen tot dat ik in de winkel kwam 1 week voor de release . en heb red dead meteen gekocht :thumbs: nog steeds geen spijt van:+
     

Deel Deze Pagina