1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 26 okt 2011.

  1. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: InsideGamer

    Ik heb sterk het gevoel dat ie toch voor de nieuwe Xbox wordt ontwikkeld. :eek:
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Enkele maanden? Hmm ... ik heb dan toch meer het gevoel dat we tijdens de E3 meer gaan zien van deze game. Tenzij Rockstar de boel weer op het laatste moment afblaast.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Vergeet niet dat Max Payne 3 nu in mei komt, het is nog maar februari nu, enkele maanden kan gerust mei zijn. En dus direct na Max Payne 3's release gaan de previews losbarsten. Echt no way dat dit een next genner wordt, kijk alleen de trailer maar...het is heel mooi maar echt geen next gen.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    GTA TV and Rockstar TV trademarks surface


    Take-Two has has filed trademarks for both GTA TV and Rockstar TV which has led some to speculate the firm plans to include some sort of trans-media promotion for GTA V.

    The trademarks , via OXM, cover your basics but also cover: “computer game programs and software; animated motion picture films featuring entertainment… pre-recorded video discs and other pre-recorded digital and electronic media in the field of live action programs, motion pictures, or animation featuring entertainment, namely, action, adventure, dramatic, comedic, children’s and documentary themes.”

    Past titles in the series have included in-game websites and tv shows, so it’s possible these have been trademarked for outside enjoyment.

    We’ll send a mail.

    GTA V was announced back in November 2011 and has yet to receive a formal release window.

    -VG247
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik zie het niet meer gebeuren dat 'ie in november op de markt verschijnt.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Of juist wel, ze zijn schijnbaar met soort van promotie bezig. Ik zie het na de release van Max Payne 3 wel los gaan met previews, vergeet niet het is nog maar februari he :D
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    precies, ze laten nu echt helemaal niks horen zodat de sales van max payne goed gaan. Dan hebben mensen die game en dan komt er een bom aan info hoop ik. :)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe ging dat na de debut trailer van GTA IV, duurde het toen ook net zo lang totdat er eindelijk meer info vrij werd gegeven?
     
  9. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. :)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Rockstar is altijd een kei geweest in niets loslaten, op de E3 een gigantische hype starten en dan de najaarsrelease gewoon te halen. :) Normalitair dan, want GTA IV werd wel uitgesteld.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    The good ol' days. Heerlijk!

    Wij zullen GTA IV laten zien op de E3.

    ... et voila, E3 ....

    Nee, we laten niks zien. Wacht maar lekker tot oktober :+
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Er bestaat zelfs een Wiki pagina voor de marketing van GTA IV. _O_

    In ieder geval, eerste trailer kwam destijds eind Maart en in midden April waren er al genoeg magazines met previews.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Rockstar weet precies hoe ze dit moeten aanpakken. Dat is met elke game zo. Telkens een klein beetje laten zien om de fans weer gek te maken.

    Vond overigens wel dat ze meer lieten zien in de GTA 5 trailer dan ik had verwacht. Normaal gesproken krijg je eerst een dikke-lange-teaser.

    Kom maar op met dit deel. Hoop wel dat ze terug gaan naar de "fun-factor" zoals deze aanwezig was in San Andreas. GTA 4 heb ik namelijk nooit uitgespeeld.
     
  14. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Rockstar heeft nu de aandacht op max Payne waarom zouden ze hun eigen game onderuit schoppen door GTA 5 te promoten?
    Verwacht na MP3 weer gta nieuws te lezen
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.031
    Leuk Bevonden:
    5.839
    Geloof er niks van, zie niet in waarom Rockstar dat zou overlaten aan 2K Czech. Kan me niet herinneren dat filmpjes in Mafia II zo goed waren, Rockstar kan dat veel beter. Mafia III mag wel, maar liever eens informatie van V! :+
     
  16. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ze werken gewoon samen. dat betekent niet dat 2k Czech alles gaat maken/regelen
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nee joh sowieso Rockstar heeft bij voorbaat een afkeur tegen over de E3. Ze zullen hoogstens een cutscene-trailer laten zien. Of een aankondiging welke consoles (WiiU prob) en wanneer het uitkomt. Maar daar blijft het bij.

    Bij GTA IV heb ik echt geen bom aan informatie gezien. Alleen prewritten previews in game magazines die totally bull* waren achteraf gezien.

    En de trailers die ze hebben uitgebracht.

    Wel een bom aan speculatie van websites en van de fans tho. Hoe ze hele trailers analyseren en zo tot conclusies komen. Wat ook kul is gezien GTA trailers altijd cutscenes zijn.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor mij hoeft dat ook echt niet, cutscenes waren altijd uitstekend in GTA, dadelijk zijn die straks ineens anders of minder grappig zelfs. Rockstar is toch groot genoeg dat één team aan Max Payne 3 kan werken, en het andere aan GTA V toch? Hoe dan ook, het hoeft helemaal geen slecht nieuws te zijn, en voor hetzelfde geld is het onzin ook.
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Max Payne 3 wordt ontwikkeld door de developers van Bully in Vancouver, Canada. Terwijl GTA wordt gemaakt door Rockstar North uit Edinburgh, Schotland. Alleen het verhaal van Max Payne wordt door dezelfde schrijver geschreven als GTA en RDR.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze kunnen toch gewoon een techniek gebruiken die alleen 2K heeft en daarom ze gewoon ingehuurd hebben. R* laat echt niks over aan 2k als het om GTA gaat. ;)
     

Deel Deze Pagina