Nou nee eigenlijk.
Schietsysteem van Uncharted (van wat ik op filmpjes ervan gezien heb) lijkt me niet echt lekker. RDR werkte imo prima, en anders liever zoiets als Gears of War. Er moet een lekkere feeling aan zitten, wat met de Euphoria-engine prima werkte in RDR.
Controls van Batman (alleen AA gespeeld hier) waren erg goed, maar zijn qua functies totaal niet te vergelijken met GTA. De 'smoothness' ervan zou ik wel erg lekker vinden.
L.A. Noire heb ik niet echt iets over te zeggen, ik zal het er wel mee eens zijn.
Humor van Saints Row? Moeilijke dit. Ik vind het er in de SR3-videos vaak te 'gemaakt' overkomen en de humor van Rockstar in GTA IV was erg leuk. De wat serieuzere aanpak van IV t.o.v. SA vind ik ook helemaal niet erg, het mag wat mij betreft best wat serieuzer zijn. Dus tsjah.
En het verhaalachtige van RDR kan ik zeker mee inkomen, al zat dit eigenlijk al in GTA IV.
Over die rumors: die in de spoiler maken mij niet echt warm, ik zou liever een uitgewerkte versie van die Washington-theorie van een paar pagina's terugzien.
Ach ja, we weten het morgen
Laatst bewerkt: 1 nov 2011