Vice City HD & San Andreas HD, danm dat zou echt zwaar episch worden ondanks dat ik beide story's al ken.
Als Rockstar Vice City opnieuw zou maken voor de nieuwe xbox, nieuwe missies etc maakt en ze vragen er 200 euro voor zou ik het onmiddellijk kopen. Imho het beste spel ooit.
Hetzelfde geld voor mij, die sfeer, de missies, de soundtrack, alles klopte in die game!.. Maar ik heb hem laatst gekocht als xbox spel, en moet nu toch zeggen dat ik me echt zwaar stoor aan de besturing, graphics etc. Dus wat dat betreft een een update qua graphics en physics, zou dat spel echt goed doen!
Rockstar kan er goud geld mee verdienen met wat Devil May Cry nu doet met de HD collectie alleen lijkt Rockstar niet zo van het recyclen momenteel, toch zou ik het voor hen helemaal geen slechte zet vinden en al helemaal niet als zoethouder voor GTA V. GTA 3, VC en SA in combinatie met achievements? Yes please! Hoewel ik nog altijd de beste herinneringen aan VC heb met MTA, god dat waren nog eens tijden.
Volgens mij niet. Ik heb vorige week GTA III gespeeld op m'n iPad en qua graphics is er niks veranderd.
Rage is toch een mod? Daar mag je wel over vragen, je mag alleen niet vragen waar je het spel zelf kunt downloaden
Haha daar kom ik zelf wel achter.. Maar is het mogelijk om die Mod ook bij een gedownloade versie te gebruiken?
Vast wel, proberen kan altijd Maar laten we maar weer ontopic gaan, anders denken sommigen dat er nieuws is