1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal juist.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, marketing is veel meer dan een reclame campagne. Marketing bestaat bijvoorbeeld uit de marketing mix, en verschaft inzichten in .. (ach never mind dit gaat te ver offtopic) :D...

Jammer dat er bij de afgelopen E3 weinig nieuws naar voren is gekomen over deze GTA. Ik hoop gewoon dat hij GTA 4 is + wat fun voertuigen/ wapens etc

3. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij wilt gewoon een heruitgave van GTA IV, maar dan met toegevoegde nieuwe voertuigen en wapens? Dafuq... :eek:

:+

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop juist dat er gewoon echte veranderingen inzit en dan vooral in de missions. Meer variatie en meer diepgang in de missies, laat missies op unieke locaties afspelen,etc. Verder wil ik gewoon een veel beter hand to hand combat systeem zien.

Ach, al onze wensen zijn hier al meerdere malen voorbij geweest, begint saai te worden hier. Kom op Rockstar :D

5. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.362
    En als we dan toch bezig zijn wil ik na deel 5 een next gen Vice City. Jaren 80 waren toch wel perfect voor GTA

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad meer afwisseling is echt wel nodig !

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het mindere in GTA vind ik dat het AL-TIJD uitloopt in een schietgevecht. Waarom kan een missie nooit eens goed aflopen en wat meer afwisseling ergens inbrengen.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

GTA IV is echt mijn alltime favo GTA game, en mijn eerste GTA game was GTA 1. GTA IV laat mij zien dat graphix wel degelijk belangrijk zijn voor het totale speelgenot.

Ondanks dit miste ik de "kill frenzys, de tanks, de apaches etc"... Die zitten dan hopelijk ook in de nieuwe GTA... In GTA IV vond ik de sfeer ook erg tof, dat grauwe beviel mij wel (stiekem ben ik emo :+ )..

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Misschien is dat dit keer ook wel. :) Er zijn na GTA IV al een aantal goede freeroam games uitgekomen, waar Rockstar vast ook naar gekeken heeft.

Waar ik vooral op hoop is een goede AI van de politie. Net als in Mafia 2 bijvoorbeeld. Dat je eerst een bekeuring krijgt, dan willen ze je arresteren en bij verzet beginnen ze pas te schieten. In GTA schieten ze je neer bij het minste of geringste. Vooral als je per ongeluk tegen een politie auto aan rijdt, hoe langzaam het ook is, is dat irritant.

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Voor jou mischien wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is ;)

GTA 3 is het voor mij helemaal :p

11. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind GTA IV een redelijk spel, maar meer ook niet. De graphics waren echt gruwelijk, maar er was zo weinig te doen in de stad.. Vergelijk het is met GTA SA! SA speel ik nu nog steeds soms op de PC! Wel de multyplayer mod MTA, maar in GTA SA was gewoon zoveel meer doen! Vooral de vliegtuigen waren master! Dit laat mij juist zien dat een game met mindere graphics, maar met meer gameplay toch een betere game is! GTA SA is voor mij dus ook het beste spel ooit gemaakt.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  13. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De PC versie van IV was echt verschrikkelijk, heel slecht geoptimaliseerd waardoor de performance echt slecht was, met low en high bijna dezelfde framerate en altijd laag en als ik m nu wel spelen moet ik zelf patch 1.4 installeren omdat ik bij elke patch hoger een bug hebt waardoor alle gebouwen en de weg onzichtbaar is 8).
    Was bij Episodes from Liberty City al wat beter, maar hopelijk word het niet een halfbakken port maar een fatsoenlijke.

Er zijn wel heel veel toffe mods voor GTA IV op de PC, je kunt bijvoorbeeld hele auto paketten installeren, zelf auto's en objecten spawnen, op de maps en met de voertuigen van San Andreas en Vice City en nog veel meer, hopelijk kunnen dat soort dingen weer bij GTA V.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]?

Anyway, ik hoor wel vaker dat mensen GTA SA de beste vinden, kan ik mij wel in verplaatsen maarja ik ik was voor GTA IV niet lang geleden zelf naar NYC gegaan en als je het dan in 't spel ziet, los daarvan herken je sowieso veel dingen van films. En de mate van realisme maakte 't spel toch wel voor mij :)

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die shit met die woordenboek uitleg over wat BOLD betekent is zeker wel Marketing lul niet :p
    edit; zou kicken zijn als je in GTA V, naar de vorige steden zou kunnen reizen :p

Laatst bewerkt: 10 jun 2012
  16. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Eigenlijk bevestig je juist dat het marketing is, door reclame er een onderdeel van te noemen ;)

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is alleen dat reclame slechts een onderdeel is van marketing. Soms niet eens. Vaak heb je bij een bedrijf apparte marketing en reclame bureaus.. De zee bestaat uit water, maar het is niet zo dat alle water bestaat uit zee..

Mja :), krijg je als je een marketing opleiding hebt gedaan, dan kunnen dit soort dingen net even jeuken:cool:

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Als we toch bezig zijn met dingen uitzoeken betreft V kan dit er ook bij. Leuker dan voor duizendste keer melden wat we willen in V. :+

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Oktober he :D

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    15 Oktober is alleen wel een Maandag. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina