1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt mij ook niet dat GTAV hierdoor langer op zich laat wachten. Da's toch echt wel het eerstvolgende paradepaardje en zal waarschijnlijk altijd op de eerste plaats komen nu.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Dude van GameInformer, tegenwoordig is het hip om zelfs gamecovers te hypen. GI was het eerste blad met een coverview en echte preview van GTA IV destijds. Dus hup, niet zo dom hypen en aangeven dat V op de cover komt volgende maand. :cool:

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Laten we het hopen man want het wachten begint best vervelend te worden en in kom al een beetje in de 'stand' van....ach we zien het allemaal wel, het boeit me niet zo extreem veel' . Hoewel dat aan de ene kant opzich prima is, gewoon rustig afwachten. Dag mag ook wel gezegd worden over GTAforums zeg, jezus mina. Constant threads over wat de reden kan zijn waarom we nog geen info hebben en het gaat van kwaad tot erger, lol. Geen GTA V meer dit jaar? Fine....meer dan genoeg(veel teveel) games om je mee te vermaken. :D

Maar goed die GI dude weet heel goed hoe erg mensen zitten te wachten op een update van GTA V, dus dat hij ineens nu met zulke dingen komt zegt vast wel wat.

Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  4. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Laten we het hopen, ik begin langzamerhand alweer koud te worden voor GTA V (in zo verre dat mogelijk is natuurlijk!). Beetje meer info/hype materiaal is toch niet teveel gevraagd?

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tja kweet ook niet wat het is. Een paar maanden terug zeiden ze 'a few months' totdat we nieuwe info kregen, maar het heeft toch al best even geduurd nu. 5 juli schijnt de nieuwe Game Informer te komen, en die dude van GI schijnt altijd gewoon eerlijk te zeggen wat de cover wel/niet wordt. Zo zei hij in maart schijnbaar ook dat de nieuwe cover niet GTA V betrof...we gaan het ziennnnn!!!

Dit is wel tof om te zien

[yt]6-V86t5CN_k[/yt]

En weer zo'n triest magazine die dom loopt te doen...100%speculatie let maar op...

http://gamingtips.org.uk/wp-content/uploads/2012/06/xbox3.jpg?9d7bd4

Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toch wel interessant voor een updatetje denk ik.

http://tinyurl.com/768neme

De GC site zegt dat Rockstar Games / Take Two Interactive er zal zijn. Kan natuurlijk dat het gewoon alleen Take Two is en dat het er altijd zo staat, maar het kan ook dat Rockstar er gewoon echt is. Plus :

En V is te zien in de Gamescom trailer @ 1:50

http://www.youtube.com/watch?v=DHZY4hefaJk&feature=p­lcp

En er is meer...

Of die dude van Game Informer is hard aan het trollen nu...of er zit eindelijk wat aan te komen :

Laatst bewerkt: 30 jun 2012
  7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat er toch echt eens iets gaat komen want buiten wat speculaties en geruchten hebben we niets.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Los Santos ziet er beter uit dan Los Angeles. :cool:

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Game is veel te vroeg aangekondigd, die komt voorlopig niet...

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    GTA 4 was te vroeg aangekondigd. 2006 dacht ik.
    Max Payne ook. R* heeft daar van geleerd zeiden ze. Dus ik zie niet weer 2,5 jaar tussen de aankondiging aan de release zitten.
    1.5 jaar is redelijk normaal tegenwoordig bij grote games. We zagen de eerste trailer en aankondiging in November. Dus April/Mei 2013 is zeer waarschijnlijk.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar zoals Rockstar het dit keer aanpakt is wel ongebruikelijk. Zo verschrikkelijk weinig informatie in al die maanden, nou ja...afgezien van het nieuwtje over MP3 crews naar GTA V was er echt niks. Het gespeculeer kan soms best tof zijn en het is soms echt verbazend waarmee de mensen op GTAforums soms komen, soms echt sterke dingen. Maar dat gespeculeer is mooi geweest...ben er best klaar mee :D

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Oh fuck, ik ga zo kapot als Rockstar met een behind stage conferentie komt van V. Kon naar de gamescom als pers, maar geen zin in. Aan de andere kant, wil ik het eigenlijk toch niet zien buiten wat Rockstar zelf uitgeeft.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Damn gast, waarom zou je niet gaan? Je kunt zeker weten games als Hitman Absolution verwachten, Sleeping Dogs, Tomb Raider, only to name a few :D. Ik ga sowieso en hopelijk is GTA V er echt, want dan gaan we hem zien.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk zijn ze er, want deze radiostilte is zelfs voor een hype te lang. Die koelt nu af :+.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dit had ik nog niet eerder gelezen, verklaart eigenlijk wel waarom we zo weinig horen:

Houser interview.

16. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dit, dan al dat gezever bij Skyrim destijds

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Je bedoelt nieuwe informatie krijgen en dat mensen dan alles proberen uit te pluizen? Ik waardeer dat juist best wel :)

18. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik vindt het eigenlijk wel een goed iets dat we nog niet veel over deze game weten. Dat maakt het naar mij idee de game alleen maar leuker, omdat dan echt alles nieuw is voor de gamer. Tegenwoordig weet je al bedoeld of onbedoeld veel over een game en dat maakt het dan toch weer wat minder leuk. Zie het net als bij een nieuwe film, je wilt dan toch ook totaal verrrast worden. En dat hoort bij een game eigenlijk ook wel. And by the way het is GTA en dat is altijd goed.

19. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk alle informatie die Bethesda naar buiten bracht voordat de game uitkwam. De mainquest was eigenlijk al grotendeels bekend. Het feit dat je dragonborn was, de drakentaal moest gaan leren en souls van verslagen draken kon absorberen. Maar bijvoorbeeld ook dat je nu allebei je handen apart kan uitrusten, een met magic, ander met knots ofzo.

Skyrim is toch wel geweldig, maar de ervaring was nog beter als je zulke dingen pas tijdens het spelen ontdekt. Maar dat is slechts mijn mening.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    In de jaren 90 was dat inderdaad een stuk beter, toen het eigenlijk alleen via magazines naar buiten kwam. Toen werd je in ieder geval altijd verrast met games. Tegenwoordig heb je bij sommige games de halve game al gezien voordat je hem ook maar heb gespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina