1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja daar ben ik het wel mee eens qua Skyrim. Hoe vet zou het geweest zijn als we niks over draken hadden geweten. Kom je net uit die grot in Skyrim zie je ineens die draak vliegen, dan heb je echt zoiets van 'wtf!' . Maar draken konden ze natuurlijk echt niet achterhouden nee. Maar je hebt gelijk, ze gaven van Skyrim wel iets teveel info weg in magazines en previews.

Qua GTA V is het gewoon te hopen dat deze lange stilte niet om een andere reden is en dan bedoel ik dus problemen bij de ontwikkeling of Rockstar. De management is al opgestapt, waarom weten we niet.

Maar schijnbaar zat er bij GTA IV ook een gat van 10 maanden tussen debut trailer en nieuwe informatie? En bij RDR een gat van 7 maanden? Ik weet dat echt niet meer, maar volgens GTAforums wel. Dan zou dit niks speciaals zijn. Toch meen ik mij te herinneren dat er neit zo lang na de debut trailer de eerste previews binnenkwamen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Het is ook maar net of je veel van die informatie wilt zien/lezen, ik weet nog steeds niet allemaal wat ik in Skyrim vind, ik wist eigenlijk alleen maar dat er draken in zaten.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou zelf ook het liefst zo weinig mogelijk weten. Maar de informatie negeren en die desbetreffende thread hier niet aanklikken is gewoon moeilijk/onmogelijk. :D

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    BigKabuto, als je nou eens niet elke dag in het GTA V topic post, dan krijg ik ook niet elke keer de gedachte "YES! Nieuws over GTA V?!?!?!"... :+ :9

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Elke keer als ik de thread al op page 1 bovenaan zie staan denk ik dat al, en nooit is dat het geval. Pas dan post ik weer iets. Ik ben niet de schuldige hier!!!!!! ;)

6. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar ik ken jou als de man die bijna altijd met het nieuwste nieuws aankomt! Niks mis mee natuurlijk, maar zodra ik jouw naam zie, rinkelt er bij mij een belletje in m'n hoofd met de gedachte "NIEUWS!"... :p

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Haha jaaaa ok, ja ik mag het nieuws van mijn favo games (GTA, Elder Scrolls) graag volgen inderdaad. Meestal wanneer er op bepaalde websites geen nieuwtjes staan over de game, dan weet ik eigenlijk al meteen dat wanneer er hier nieuwe berichten zijn, het niets nieuws betreft. Maar niet altijd, ik volg Twitter bijvoorbeeld niet echt...anderen hier weer wel :)

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.758
    Jullie hypen jezelf teveel. :lol:

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 1 jul 2012
  10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.360
  11. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Bij elke GTA release krijgen ze elke keer dezelfde vragen, je zou denken dat iedereen ondertussen al weet hoe het in zijn werk gaat. :)

12. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nietszeggende screenshots..

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wat verwacht je zelf nu? Ik post ze enkel omdat ze op die site staan, niet zeuren? _0/

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869

Maar goed, 2013 dus zonder twijfel meer mogelijk eigenlijk. Beter, ziet er tof uit. Lekker kleurrijk, goed om te zien na het sombere Liberty City.

15. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij met die twee screenshots! Beter iets dan niets toch?!

De screens zien er erg mooi en kleurrijk uit. Ik ben nu wel erg benieuwd hoe GTA V er uit zal gaan zien op de consoles!

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Mijn god, dat plaatje :lol:

En dat eerste screenshot, damn _O_

17. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste screenshot deed me meteen aan Stilwater in Saints Row 2 denken. :9

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Over vliegtuigen :)

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was niet op jou bedoeld :p Bedoelde meer dat de screenshots niets laten zien waar we enthousiast van kunnen worden..

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Lijkt op Macarthur Park.

Glen Park was Macarthur Park in San Andreas

En in LA Noire

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina