1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    SHIT GETS REAL NOW

Nee maar dat zou potverdriedubbeltjes wel eens tijd worden :+ Duurt me allemaal wel heel erg lang nu.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar gaat al behoorlijk ver met details in hun games, maar ook zelfs voor viral marketing. Hier nog meer....

Chazlow Parker(Lazlow) is een follower op Twitter. Als je naar het Youtube kanaal gaat van hem zie je bij zijn naam dit staan

Wat dus

is :D En dit gebied is in Bone County in San Andreas. Iemand van de followers komt ook uit Bone County,lol.

En het kanaal is op 26 juli aangemaakt.

Wellicht nog meer

https://twitter.com/agony__aunt

En meer

Somebody here mentioned the account Agony Aunt Here seems to be fake and was created the 26th. In one of her tweets, she mentions "danny___dyer." Danny Dyer is a real person, but he also created a twitter on the 26th Here.

Who is Danny Dyer? Well, he did the voice of good old Kent Paul in GTA: Vice City and GTA: San Andreas.

http://www.dannydyer.com/other/grandtheft.html

Laatst bewerkt: 1 aug 2012
  3. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is maar een theorie hoor, maar ik geloof er heilig in dat GTA V op z'n vroeg pas maart/ april 2013 verschijnt. Ik basseer op het gegeven dat uitgevers - TTWO in dit geval - toptitels verspreiden over een boekjaar om zo aan de groei die aandeelhouders verwachten te voldoen. Dit jaar zou ook Bioshock uitkomen en die is ook weer naar achter geschoven alleen maar omdat TTWO Max Payne 3 en LA Noire (GotY versie) nog ff wil melken. Daarnaast komt Firaxis met X-Com (of hoe die titel precies heet). De omzet die deze titels genereren (en al hebben gegenereerd) is ruimschoots voldoende om aan de verwachtingen van de aandeelhouders te voldoen. Ik dat de GTA V marketingmachine tegen de herft wel gaat draaien met dev. dairies of sightseeing in San Adreas of waar het zich gaat afspelen. Het is maar een theorie.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is ook heel goed mogelijk. Alleen denk ik niet dat er veel dev diaries zullen komen, zoals die van Max Payne 3. Die lieten gigantisch veel gameplay zien en zo te horen aan Rockstar willen ze dat niet meer gaan doen. Het is ook echt niet nodig voor een GTA game, die shit is een system seller.

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Wanneer komt de nieuwe xbox console nu eigenlijk? Ze releasen het spel sowieso nog voor deze 360 maar het lijkt me dat ze niet een release willen die samenvalt met de nieuwe XBOX.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Dat duurt sowieso nog even.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De geupdate Epsilon website is dus echt van Rockstar en de Twitter daarvan heeft vandaag ook een nieuwe Tweet neergezet. Twee uur geleden heeft Rockstar werknemer Felipe Busquets een link naar Epsilonprogram op zijn Twitter gezet. https://twitter.com/FelipeBusquets

Het mag dus duidelijk zijn dat marketing echt wel begonnen is nu en ik moet zeggen dat ik dit veel meer prefereer dan een gigantische blowout aan info en dat de mensen straks alles weten wat er maar te weten valt. Het speculeren en uitzoeken van dit soort dingen is echt cool en interessant.

Morgen wordt ook de nieuwe Game Informer cover bekend gemaakt...en GTA fans denken dat het dit keer wel eens heel goed GTA V kan zijn. Ik denk het zelf niet, ik verwacht dat Rockstar gewoon langzamerhand steeds meer van dit soort dingetjes gaat doen, zoals de Epsilon Twitter.

Ook grappig die tweet op de Epsilon Twitter :

10h Epsilon Program Epsilon Program ‏@EpsilonismToday

As of today, we are the fastest growing religion in America. #FACT #KIFFLOM

Klopt...van 0 followers naar 3,168 gaan...holy crap, lol.

Oh en dan nog dat twee dudes vandaag tijdens een social gebeuren met Rockstar begonnen over Kifflom en Epsilon, maar niet GTA V in de mond namen, waarop Rockstar zei ''Don''t worry, we know you are excited'' .

Laatst bewerkt: 2 aug 2012
  8. cartoonsmart

cartoonsmart Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet eruit als een sneer naar Scientology dat Epsilonism... zal Tom Cruise en kornuiten leuk vinden. Misschien is de leider van Epsilonism ook well een Vinewood bigshot of zoiets. Ik ben wel nieuwsgierig geworden. Je moet het ze meegegeven: die R* lui blijven verrassen.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @BigKabuto fijn dat er mensen zijn zoals jij :). Ik wil de nieuwtjes ook weten, maar helemaal geen tijd voor om hier zelf actief naar te zoeken. Thanks :).

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

I can't take the credit for it ;). Die gasten op GTAforums duiken er echt bovenop en zoeken alles tot de bodem uit. En Rockstar weet dit, daarom beginnen ze met zulke marketing campagnes, echt heel leuk gedaan allemaal. We blijven opletten :D

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Vroeger vond ik dit soort marketing voor GTA wel leuk, nu niet. Geef me eerst maar gewoon eens een goede echte preview inclusief wat info/screens van de game. Aaaaaaaaaaaaah. :+

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar stel het lukt ze om de game gewoon uit te brengen uiteindelijk en je hebt eigenlijk alleen maar een trailer en mischien launch trailer gezien en wat screenshots. En verder die viral marketing....dan blijft het verrassingselement wel behoorlijk intact :). Maar ik ben het wel met je eens, het wachten zonder echte updates duurt al zo lang...er mag wel iets komen nu een keer.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Natuurlijk blijft het verrassingselement dan intact, maar dat blijf je altijd met GTA-games hebben, hoe erg Rockstar ook mee doet aan de hype. Hoe kapot ik San Andreas en IV heb gehypt en alles wat je kunt weten over de games al wist voor de release. Uiteindelijk was dat helemaal niets vergeleken met de volledige games.

Een van de leukste dingen aan de GTA-serie is juist de hype om alles geheel (meestal nutteloos) te onderzoeken. Als Rockstar morgen met een launch-trailer komt en de game vervolgens een week later in de winkel ligt verkoopt de game nog steeds als een mutherfucker, Rockstar heeft met GTA zo'n franchise gemaakt waarvan dat lukt, maar dat is niet typisch Rockstar en gaat ook niet gebeuren. Er komt een moment dat het gaat ontploffen en er een shitstorm aan info komt, maar die tijdbom tikt nog wel even door. Ik hoop nu dat de viral marketing aangeeft dat die tijdbom binnenkort echt ontploft en we gewoon echt wat krijgen.

Ik heb geen grote verwachtingen van V, of dingen die ik echt wil. Ik hoop alleen dat de geruchten over meerdere hoofdpersonages en het inbrengen van multiplayer/co-op in de singleplayer totaal niet waar zijn.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat hoeft voor mij ook niet inderdaad. Één protagonist is meer dan genoeg, dan kun je je echt op hem of haar(doubt it) storten en klaar. Maar geruchten over co-op? Hmmm..tja als de singleplayer ervaring wel gewoon hetzelfde blijft zou dat opzich geen probleem moeten zijn toch? Maar ik zit er niet echt om te springen ofzo. Wie kwam met die geruchten? Die dude die toen een shitload aan zogenaamde info had gelekt met ook allemaal story spoilers?

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Al 3,5 deel over deze game en het enig wat nog is uitgekomen is een trailer en 2 screenshots.

8)

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik hoef geen previews enzo te zien, dat ze maar eens afkomen met een releasedate!!! 8)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Toen ze die 2 screenshots released zeiden ze dat er voorlopig geen nieuws komt.

http://www.rockstargames.com/newswi...wered-max-payne-3-and-grand-theft-auto-v.html

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar het probleem met Rockstar is..ze spreken zichzelf nogal tegen, want in dezelfde Q&A :

“What is going on with GTAV?” – received via Mouthoff

We are very busy working on the game! Everything is going well, but the game is a huge project. We should have more information and some new assets for you soon.

We will try and get some more screens for you soon and then another trailer when we are ready.

19. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Geen GameInformer cover. :mad:

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Inderdaad, maar ik had het ook echt niet verwacht. Alle andere Rockstar games hadden dan weliswaar de cover story in Game Informer, misschien gaat het dit keer wel anders. En sommige tweets die naar iemand van GI werden gestuurd waren echt te zielig voor worden.

Deze twee bijv. |:-

Eric McKeown ‏@OSUbucknuts33

@GI_AndyMc well just found out that once again the cover of your piece of shit magazine wont be #GTAV

@GI_AndyMc I'm in utter shock with the crock you guys put on the cover these days Keep blaming Cockstar while you sell pages of Mario tennis

Terwijl die Andy duidelijk had uitgelegd dat dit soort dingen uiteraard niet aan hun zijn. Als Rockstar geen groen ligt geeft, dan is het nee. Zielige lui.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina