Natuurlijk blijft het verrassingselement dan intact, maar dat blijf je altijd met GTA-games hebben, hoe erg Rockstar ook mee doet aan de hype. Hoe kapot ik San Andreas en IV heb gehypt en alles wat je kunt weten over de games al wist voor de release. Uiteindelijk was dat helemaal niets vergeleken met de volledige games.
Een van de leukste dingen aan de GTA-serie is juist de hype om alles geheel (meestal nutteloos) te onderzoeken. Als Rockstar morgen met een launch-trailer komt en de game vervolgens een week later in de winkel ligt verkoopt de game nog steeds als een mutherfucker, Rockstar heeft met GTA zo'n franchise gemaakt waarvan dat lukt, maar dat is niet typisch Rockstar en gaat ook niet gebeuren. Er komt een moment dat het gaat ontploffen en er een shitstorm aan info komt, maar die tijdbom tikt nog wel even door. Ik hoop nu dat de viral marketing aangeeft dat die tijdbom binnenkort echt ontploft en we gewoon echt wat krijgen.
Ik heb geen grote verwachtingen van V, of dingen die ik echt wil. Ik hoop alleen dat de geruchten over meerdere hoofdpersonages en het inbrengen van multiplayer/co-op in de singleplayer totaal niet waar zijn.
Laatst bewerkt: 2 aug 2012