1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speculeren is juist onderdeel van GTA altijd zo geweest. Denk dat niemand zich laat gek maken. En alles wel met een korreltje zout neemt.

2. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer knap van R*, want hier gebeurd weer precies wat ze willen.

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Als je BigKabuto op het forum hebt wel ja. 8)

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    Wat kan jou die releasedate schelen!? Ze zullen hem echt niet overmorgen in de winkel gooien, en als ze die date nog niet geven betekent het gewoon dat ze nog niet klaar zijn en zichzelf niet willen overhaasten omdat ze veels te vroeg een datum hebben gegeven...

Persoonlijk zie ik trouwens het liefst dat de game opschuift naar next-gen zodat ze er grafisch alles uit kunnen halen. Je hebt nu mods op de PC voor GTA4 die er straks waarschijnlijk veel beter uitzien dan GTA5 op de console.

Laat ze het maar gewoon pas eind volgend jaar of whatever uitbrengen voor de volgende PS en/of Xbox, in FullHD en met alle mooie grafische shit op 'ultra'...

Met GTA San Andreas was dat ook zo kut, dat dat uitkwam voor de Xbox terwijl het grafisch eigenlijk al niet echt meer kon. Dat zag er al niet meer uit toen op die console.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    4K resolutie, geloof je het zelf? :lol:

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
    4K resolutie zal niet gebeuren idd, al is het alleen al om het feit dat nog helemaal niemand zo'n beeldscherm heeft staan, en dat ze daar dus echt niet teveel resources aan zullen verspillen.

Daarnaast vind ik het ook helemaal niet nodig. FullHD is scherp genoeg.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Graphics zegt niet alles. Tuurlijk was san andreas niet super. Maar heeft dat invloed gehad op de game? Denk het niet. Nog steeds de meest favoriete gta van veel mensen.

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Daar zijn veel mensen het niet mee eens, en dan vooral als het groter dan 32 inch betreft. 4K resolutie kunnen ook veel scherpere textures tonen.

Waarschijnlijk niet de volgende xbox, en dus ook GTA V niet, maar daarna zal het waarschijnlijk "het nieuwe HD" worden.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat bedoel je?

Wat mij die releasedate kan schelen? Goh nou ik weet niet..maar misschien om een idee te krijgen voor wanneer ze de game ongeveer gepland hebben? Niet zo heel gek hoor. En dat geloof ik dus ook, dat ze geen datum geven voordat ze er echt zeker van zijn.

Voor mij hoeft ie echt niet next gen, als het eruit kan zien zoals de trailer ben ik al tevreden en die twee screens waren prima. En qua gameplay en details en ga zo maar door weet je gewoon dat Rockstar er iets moois van gaat maken.

De Game Informer gasten hebben op Twitter laten weten trouwens dat het geen GTA V en geen...lol...Half Life 3 is. Helaasch.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Er zijn maar een paar games op de consoles native full HD, daar waar baseren die mensen het op? ;)

Laten de heren zich maar eerst eens focussen op 60fps 1080p met een goede lading AA eroverheen.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Mensen die op PC spelen met een TV? ;)

Ik had het overigens over 4K resoluties in het algemeen. Op consoles zijn mensen over het algemeen minder geïnteresseerd super goede graphics, aangezien je 5 tot 7 jaar aan dezelfde hardware zit.

De volgende xbox wordt sowieso 1080p native, met wellicht hogere resoluties ge-upscaled.

60fps zal NOOIT de standaard op consoles worden, omdat ze toch altijd het maximale eruit proberen te halen. Daarmee wordt op ten duur 60fps onmogelijk als ze het qua graphics een beetje in de buurt van de PC willen blijven. Het is ook niet nodig, controllers zijn qua precisie minder dan de muis.

Pixel precies mikken zit er niet in. Daarom is 30fps met een controller makkelijk speelbaar, terwijl het met een muis niet te doen is.

GTA V zal waarschijnlijk op de xbox 360 uitkomen, en ik verwacht vergelijkbare graphics met GTA IV, met een fps cap die wisselt tussen 30fps en 60fps (hoewel dat alleen haalbaar is op open gebieden, zoals op het strand in GTA IV).

De belichting zal iets anders zijn om de tropische sfeer te krijgen, maar beter zal de belichting niet zijn.

12. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar het kan een mogelijkheid zijn, en trouwens, van Rockstar kijk ik nergens meer van op.

En wat ik nog steeds raar blijf vinden, als hij met de release van de next gen uitkomt komt hij alsnog voor de nu consoles uit dus what's the point?

Laatst bewerkt: 14 aug 2012
  13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Jongens, worden jullie nou niet gewoon moe van jezelf? Altijd maar discussiëren om niks? Kijk gewoon elke dag even op www.gtav.net, is er echt nieuws, dan staat het daar. Is er niets nieuws, dan is er niets nieuws. :)

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat een leuk forum worden als we bij iedere game alleen mogen praten als er nieuws is. ;)

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe nice fietsen. Deze screens zien er al wat beter uit btw. :)

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    _O_

deze week meer

Lijkt op die dude uit de trailer, al kan ik niet voorstellen dat hij dat ook is op de fiets. Misschien gewoon random persoon, hoop nog steeds dat het gewoon bij een personage blijft. Deze week in ieder geval nog drie nieuwe screens, en hopelijk wat info.

[yt]FEGc5EmOXxc[/yt]
    Let the games hypetrain begin

Laatst bewerkt: 20 aug 2012
  18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Must have :cool:

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoop je dat of hebben ze dat bekend gemaakt?

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Woohoo 3 nieuwe screens!!!!11. Ok, bewust een vliegtuig en een fiets waardoor de speculatie over het kunnen fietsen en vliegen in vliegtuigen in GTA V weer oplaait, maar toch. Geef gewoon een nieuwe trailer... en een releasedatum.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina