1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooie shots! Kom maar op met Trailer 2 :)

Wat me opviel bij de screenshot waar "CJ" ( of een ander ) op die vrachtwagen staat is dat er dit keer WEL wat op de trailers te vinden is. Zo te zien een Infernus of een Cheetah. Lijkt me uber om die gewoon van een trailer af te knallen, 180 graden draaien en weg te racen.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Da's die getinte dude uit de trailer in zijn rode auto. Overigens ook totaal geen CJ, heeft een gigantische neus vergeleken met CJ. :+

Crap, nog steeds not amused over wie het hoofdpersonage is. Meerdere lijkt me gewoon echt niet tof eerlijk gezegd. Voor de rest, keep it coming!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik al zei is het wel een beetje moeilijk te vergelijken met San Andreas graphics en graphics van nu hoe een persoon eruit ziet. :)
    Meerdere is wel zeker nu denk ik. Al vind ik het ook jammer. Maar ja misschien maakt R* het wel tof. :)

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ja maar dit zijn gewoon twee totaal verschillende personages, puur omdat hij bruin is moet het CJ zijn.
    Screenshot in het vliegtuigje is awesome overigens, Bigfoot/UFO's opzoeken, here I come. :cool:

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    We gaan er toch ook steeds vanuit dat die oude gast Claude is?
    Lijkt toch ook niet. Alleen donker haar is hetzelfde.

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Nee? Ik dacht destijds aan Tommy Vercetti met de hype van de trailer en stem, maar ondertussen al lang niet meer. Net zoals dat die zwerver in de trailer zogenaamd Niko Bellic moest voorstellen. 8)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat van Niko is bs natuurlijk. Maar zal me niks verbazen als R* de oude characters terughaald.

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.868
    Als het CJ en Claude zijn krijg je van mij GTA V. :+

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik hoop het niet. Maar deal. :p

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou het zelf jammer vinden als die oudere dude niet de protagonist is. Ik vond het wel een keer cool voor de verandering om met een 'oudere' bad-ass te spelen, iemand die van alles al meegemaakt heeft. Inplaats van zo'n 'young punk' maar ach ja. Maar dit is console? Bij deze shots begin ik toch echt te twijfelen hoor...waar zijn de kartelraden die bij de vorige shots er wel waren?

Remco is die screenshot echt? Want hij staat niet op de Newswire.....

Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel niet want hij staat ook niet op de R* site. :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, moet een fake zijn inderdaad. Na deze 'explosie' aan onverwachte shots van GTA V, zullen we denk ik volgende week en misschien daarna nog niks hoeven te verwachten. Een heel klein beetje info (vooral over de protagonisten eigenlijk) zou ook niet verkeerd zijn, we gaan het zien!

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    denk gewoon pc hoor. Nooit dat het zo clean kan zijn op xbox

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat we over een paar weken een trailer krijgen met een release datum of in de buurt daarvan. :)

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag bij broer een halfuurtje Sleeping Dogs gespeeld en ik merkte echt bepaalde dingen op. Er zijn zeker wel wat features in die game waar GTA V zijn voordeel uit zou kunnen halen.

- De manier waarop de character rondbeweegt door die gamewereld, zo vloeiend en snel. Jumpt gemakkelijk over hekjes, auto's, muren heen. Dit kon allemaal in IV uiteraard, maar allemaal zoooooooveel trager...pfff. Dus hopelijk beweegt de character echt een stuk soepeler, zou bijna zeggen, hopelijk nog een stuk soepeler dan Max Payne.

- Melee combat. Dit vond ik in IV al een ramp en hoopte al die tijd dat het in V echt vetter ging worden. Maar nu is er dus een game waar de melee ECHT goed is, mensen vastpakken en mee rondrennen en tegen muren kwakken, kicks, stompen, ga zo maar door...echt cool. Hopelijk is melee vergelijkbaar met SD in V, afwachten maar. Maar die lompe shit uit IV,,no way.

- Dating is ook gewoon leuk te noemen in SD. Je loopt echt zelf rond met een vrouwtje en het is niet een gare cutscene ofzo. Dating was echt niks aan vond ik in IV. Nou heb ik niet de rest van de dates gezien in SD nog..maar toch. Het lijkt erop dat deze ontwikkelaar meer diepgang in die sideshit stopt.

- Interactie, in SD kun je koelkasten openen, de inhoud eruit halen. Toilet gebruiken en ongetwijfeld nog veel meer. Meer interactie in V please.

SD valt me niks tegen, de ontwikkelaar heeft ook echt veel leuke kleine details in de game gestopt. Het is natuurlijk ook zo dat ROckstar zo vreselijk weinig/niks loslaat over gamedetails van V....wie weet zit zo'n beetje al het bovenstaande al in hun game nu. Iemand anders die Sleeping Dogs nog veel meer gespeeld heeft dan mij en vind dat er bepaalde features echt in V zouden moeten?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet zeggen dat veel van die dingen ook wel goed is in LA Noire. Dus ook wel grote kans dat het in GTA 5 zit. :)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...qua melee vechten? Ja opzich waren die stomppartijen nog best lachen in LA Noire, beter dan IV in elk geval :D. Volgens mij was de movement wel beter in Max Payne 3 dan LA Noire.

En inderdaad, qua interactie kon je al grappige dingen doen in LA Noire. Kan me herinneren dat je buiten op bankjes kon gaan zitten en ook in restaurants. Je kon er verder niks mee, maar boeie...'t is interactie :D

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond die achtervolgingen te voet wel tof in LA Noire ging lekker vloeiend. :)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja maar die dingen zijn niet realistisch, en dat was het grootste probleem met GTA IV alles moest realistisch zijn wat een boel plezier weg drukte.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was een mix van van alles. Alles qua vrijheid wat je in SD kan, kan ook in IV alleen dan wel slomer. En ik verwacht echt wel dat dit opgelost is in GTA V. Dat trage gebeuren was al een beetje weg in RDR en in MP3 nog meer, en ook in LA Noire. Denk dat dat wel ok zit. The Ballad of Gay Tony bracht trouwens veel van die fun weer terug, dus Rockstar heeft echt naar de fans geluisterd toen gelukkig.

Het is afwachten wat er allemaal verbeterd is straks. Maar het feit dat we de natuur volop terughebben vind ik al helemaal geweldig. En de fietsen natuurlijk, de fietsen zijn king!

Wat we trouwens kunnen ophalen uit een van die screenshots is dat we waarschijnlijk echt weapon-customisation krijgen. Zie die shot met de dude in het donker en een lasersight op zijn rifle. Net als in de trailer die toen ook dempers liet zien. Ik ben er helemaal voor, maak wapens gewoon nog bruter!!!

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina