1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die lasersight komt van de helicopter. :)

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kut, inderdaad..my bad. Maar toch, de trailer liet echt verschillende attachments op de gun zien, dus hopelijk krijgen we dat ook echt dit keer.

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Hoop dat de monstertruck ook weer terugkomt van San Andreas. Die was fucking cool! Ook de hoovercraft was geinig.

En ik wil nu een tank met rupsbanden waarmee je net zoals in Saints Row 3 auto's echt plat kan rijden. Dat zag er cool uit!

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oeh, de monstertruck. Daar hoop ik ook op. Maar waar ik écht op hoop is dat autotuning weer terug komt. Dat was gewoon fucking gaaf. :D Ze moeten eigenlijk gewoon Midnight Club in GTA maken. :p En dan voor een systeem zorgen dat je niet bij elke missie gegarandeerd je auto kwijt raakt.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gewoon een saints row garage. En dan voor 10 k je verdwenen / totalled auto repareren.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Met deze wereld wil ik sowieso een hovercraft. :cool:

7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Of gewoon een normale GTA garage, maar als je je auto kwijt bent, moet je hem na een tijdje, een dag of misschien 2, op kunnen halen bij de impound, tegen een kleine betaling. En als ie ontploft is zou je hem bij de sloop of bij de autogarage moeten kunnen repareren voor een flink bedrag, afhankelijk van hoe duur je auto is en hoe custom ie is.

Bij Saint's Row vond ik het niet leuk dat je overal al je auto's beschikbaar hebt en dat er ook oneindig veel auto's in konden.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar wat hopen jullie? Meerdere protagonisten of gewoon één protagonist? En als er echt meerdere inzitten, wat er toch echt op begint te lijken...veel aanwijzingen ernaar..wat zouden jullie prefereren?

- Losse campaigns for elke protagonist
    - Één campaign en dan missie 1 met dude 1 bijvoorbeeld, missie 2 met dude 2, etc...

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gewoon 1 personage.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Als het meerdere hoofdpersonages worden.. wat me echt tergend lijkt, dan wil ik optie 1. steeds van chars wisselen haalt je namelijk helemaal uit de grote open wereld.. Bij een game zoals Fahrenheit(enige game die ik me invalt met zo'n structuur) werkte het, omdat het verhaal veel belangrijker was dan het spel zelf.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    I'm with you on that...1000000%...maar ja...

Ja dat vind ik ook denk ik. Maar een game kan maar zo groot zijn. Stel we hebben twee of drie verschillende protagonisten..no way dat ze allemaal net zo lang als Niko's verhaal kunnen zijn. En op die manier gaat de game kort aanvoelen ben ik bang.

Maar wie weet.....misschien ben je wel gewoon die oudere Ned Luke gozer en zijn die andere gasten je 'partners in crime' en werk je soms met ze samen, net zoals je met Packie en die andere dudes werkte in verschillende missies.

Maar het lijkt er wel op, Ned Luke in de straaljager shot, kale gast die de auto van die truck gaat jatten, gast in rode convertible, allemaal van die shots/scenes waar ze echt focussen op één iemand...dat zegt wel wat denk ik.

Laatst bewerkt: 25 aug 2012
  12. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat hoep ik echt heel erg. Meerdere personages lijkt me verschrikkelijk!

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niet verschrikkelijk, want ik denk wel dat Rockstar het werkende zal krijgen. Als één ontwikkelaar het kan, ons verbazen en dingen laten werken (naar mijn mening) dan zijn zij het wel.

Het enige wat ik gewoon wil en ga doen is een fietsje pakken of ander voertuig en de kant van Mount Chilliad op. Lekker de boel verkennen daar. Dat gaat echt een zeer sterk punt van GTA V zijn, de drukte en actie in de stad en de pure rust in het natuurgebied. Hopelijk gaat die rust wel een paar keer verstoord worden in missions, want er moeten gewoon echt schietpartijen, car/boat/on-foot chases in die gebieden zijn voor missions vind ik.

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Hmm meerdere personages om mee te spelen. Misschien als ze het verhaal wat meer diepgang zouden geven dat je bv flashbacks ofzo met een andere personage zou spelen zodat je een andere kijk krijgt op het verhaal. Dat zou ik cool vinden maar niet dat je iedere keer moet switchen.

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Screens zien er goed uit zeg! :)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Ach, eigenlijk is het hele verhaal van IV ook opgesplitst in drie personages. Ja, het verhaal van Luis en Johnny zijn maar klein aanwezig in het verhaal van Niko, maar geheel zijn het toch de kleine puzzelstukjes die het verhaal compleet maken.

Ongetwijfeld dat Rockstar dat in heeft gezien en nu zoiets gaat proberen met V, zou opzich in ieder geval best logisch zijn. Eigenlijk zou het best kunnen, maar heb het gewoon liever niet. Maar goed, je weet het nooit met Rockstar, want straks pakt het wel enorm goed uit.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Als je GTA IV, TLAD en TBoGT als 1 game ziet dan werkt het idd wel echt goed. Ik vond dat juist super vet om te zien hoe de verschillende verhaallijnen in elkaar weven.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk is het wel één game natuurlijk. Maar destijds voelde het niet zo aan. Ik zou het geweldig vinden als alle campaigns (als het verschillende zijn) dezelfde speelduur als die van Niko hebben, maar dat kan volgens mij gewoon echt niet. Dan krijg je drie (ervanuitgaande dat er 3 protagonisten zijn) campaigns voor de prijs van één game? Nah. Hou die shit gewoon voor DLCs. Ben wel benieuwd wat we nou nog allemaal kunnen verwachten de komende weken/maanden, shots zijn vet...maar iets anders zou ook niet erg zijn. Hier zijn ze trouwens nog heilig overtuigd van een december release.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=522594&st=0

Ze geven goede argumenten maar let's be realistic...we zitten al zowat in september. Een release in december is net alsof Rockstar zegt 'Hier jongens...hier is de game' nah.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    BigKabuto 8)

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    En dan dacht ik dat ik veel had gepost. 8):+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.