1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    GTAIII release oktober 2001,
    Vice City release oktober 2002,
    San Andreas release oktober 2004,

GTAIV zou een release krijgen eind oktober 2007.
    GTAIV de eerste trailer werd gelanceerd op 29 maart 2007, 7 maanden voor de release.
    Trailer 2 op 28 juni, 4 maanden voor release.

een maand voor de release werd dat datum verplaatst naar april 2008.

6 december kwam trailer 3,
    extra trailer 4 kwam op 27 maart,
    release 29 april 2008.

Zou vet zijn GTA V oktober 2012.

Laatst bewerkt: 27 aug 2012
  2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik ben wel heel benieuwd naar het vliegveld in GTA V, hopelijk kun je ook in het gebouw zelf. En ik hoop weer dat je taxi's kunt bestellen ;)

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Uhm, ben vast niet de enige... Ik hoef deze game echt niet op de huidige generatie consoles te zien! De geruchten gaan dat eind 2013 de nieuwe consoles arriveren. Eeuwig zonde om deze game dan vlak daarvoor te lanceren. Niet?

Maak er dan 2014 van? Next-gen graphics. :cool:

4. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet ik ook een nieuwe console kopen, heb ik eigenlijk niet zo'n zin in. Dus hopelijk komt hij nog op de 360.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Gaat niet gebeuren en wel om het volgende; op dit moment bezitten een groot deel van de mensen een console ps3 danwel xbox360. Dan begrijp je natuurlijk dat de winstmarge zo maximaal mogelijk is om GTA V op deze generatie consoles uit te brengen. Niet iedereen zal een nieuwe console kopen voor 1 game en zeker niet gezien de crisis.

Wat mij betreft koop ik die nieuwe console ala minute maar daar denkt niet iedereen zo over.

6. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat die nieuwe console nog effe op zich laat wachten. Ik denk dat Rockstar wel zo'n studio is die de game in april (voor de E:cool: laat uitkomen. Dan hebben ze allekker veel pre-orders gehad en de game al veel verkocht. Vóór dat de nieuwe Xbox is aangekondigd. Zonde is het dan misschien wel, maar ik denk dat ze al lang bezig zijn met een GTA die na GTA V uitkomt. Op de nieuwe Xbox dus.

't Klinkt misschien iets vergezocht, maar ik zeg alleen maar wat ik denk. Ik zeg ook niet dat ze het ook echt doen, maar het zou kunnen.

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zolang er vanuit Microsoft nog geen aankondiging van de Xdoos 720 is, kan Rockstar moeilijk een game ontwerpen die zal gaan draaien op een console waarvan de specs nog niet bekent zijn.

Ondanks dat de screens erg goed uitzien voor een game op de 360 (maar dat mag ook zo langzamerhand wel), denk ik wel dat het mogelijk is om hem op de 360 te spelen. 't Feit dat er een nieuwe console op de markt komt betekent dat de oude console niet meer voldoet. Als GTA V dus nog voor de 360 zou uitkomen zou dit het neusje van de zalm moeten zijn omdat de maximale mogelijkheden voor de 360 dan behaald zijn.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat als het een next-gen titel zou zijn! Dan zal de game meer vorm hebben als een MMO ( think of the possibilities )! Anyway, Red dead redemption ziet er ook prachtig uit! Ik gok 99% dat het een huidige generatie titel is!

En ik gok 50/50 dat ie dit jaar nog uitkomt!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Als ik één ding echt raar blijf vinden (en dit is nog nooit gebeurd met een andere game) is dat we nog steeds niet van Rockstar of Take Two gehoord hebben dat de game voor Xbox 360, PS3 en PC is. Zelfs van fucking Watch_Dogs wisten we het gelijk. Zou er dan toch een Wii U versie in de maak zijn misschien en dat dit gewoon nog niet bekend gemaakt mag worden?

Ik begrijp de manier van marketing volkomen en ook dat we nog geen releasedatum hebben, maar dat ze ook niks zeggen over de platformen....nee dat begrijp ik niet. Ook toen er laatst op Rockstar's Newswire gevraagd werd of het 360 screenshots waren, werd de vraag gewoon genegeerd door Rockstar.

Laatst bewerkt: 28 aug 2012
  10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Lol, denk jij echt dat de specs nog niet bekend zijn? De specs (of dicht in de buurt sowieso) zijn al zeker een jaar (of langer) bekend bij developers, anders heb je namelijk geen launchgames. ;)

Overigens kan ik niet wachten. Misschien maar weer eens San Andreas op m'n Xbox installen.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De specs zijn al een jaar (of langer) bekend zoals jij zegt, maar binnen een jaar gebeurt er toch ontzettend veel op technologisch gebied, hoezo gooien ze er dan niet een nieuwere videokaart of processor in bijvoorbeeld? Natuurlijk wel gelet op de prijzen.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Wat Martijn dus zegt. Rockstar is al jarenlang met dit spel bezig. Ze zijn waarschijnlijk al bezig sinds de release van GTA IV in 2008 en toen was er nog geen sprake van een nieuwe xbox. Dus lijkt me meer dan logisch dat ze zich concentreren op de huidige xbox en zijn capaciteiten. Ze gaan niet in de helft van een project aanpassingen maken zodat het kan draaien op de nieuwe xbox indien ze over die info zouden beschikken. Wanneer ze hadden geweten wat de nieuwe xbox allemaal kon en over welke technologie ze op dat moment beschikken, dan moet je gewoon weer van 0 beginnen omdat je zoveel meer kunt met dat spel.

Als dat al DE reden zou zijn. Lijkt me meer dan logisch en 'natuurlijk' dat er om de paar jaar een nieuw product uit komt. Heeft niet enkel met technologie te maken.

13. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Je verraadt jezelf al. ;) Natuurlijk kan je wel een nauwkeurige indicatie maken van wat er precies in de nieuwe xbox zal komen qua componenten, toch zal Microsoft de officiële specs zelf bekend moeten maken.

Vele launchgames zijn van een lagere kwaliteit als games die later uitkomen voor een betreffende console. Dat is wel vreemd vind ik, terwijl de specs van de console al zo lang bekent waren?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dan kunnen ze toch gewoon een game voor de volgende Xbox ontwerpen? Zij het gebaseerd op misschien iets mindere specs dan uiteindelijk erin zal zitten? ;)
    En daarnaast is dat niet de enige reden waarin launchgames van lagere kwaliteit zijn. Vaak worden die games gerushed en het vinden van optimalisaties voor de hardware kost tijd.

Overigens zeg ik hier niet mee dat hij voor de next-gen komt, want dit is duidelijk een currentg-gen titel. Ik zei het alleen omdat bedrijven wel degelijk games ontwerpen voor een console waarvan de specs 'nog niet bekend zijn'. Je maakt geen game in een jaartje. ;)

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik weet niet exact hoe het werkt maar ik denk niet dat Rockstar een uitgever is die GTA zou releasen gelijktijdig of redelijk snel (binnen een jaar) na de release van een nieuwe xbox console.

Ik ben er overtuigd van dat ze alles op punt willen hebben en exact willen weten wat die console allemaal kan en dan pas met een game op de proppen komen. Hoe beter je console, hoe minder beperkingen. Lijkt mij en dat moet je van begin af aan al weten omdat je anders bepaalde elementen/ideeën uit het spel laat.

Weet iemand of er grote games zijn geweest die samenvielen met de release van de huidige xbox? Ik zou het als developer nooit overwegen, lijkt me te riskant. Als je een kleine naam bent dan is het wel lucratief omdat je dan package deals kunt regelen of je brengt een goed spel uit en iedereen koopt het dan omdat er niet zo veel nieuwe games beschikbaar zijn voor die nieuwe console.

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Natuurlijk en begrijp me ook niet verkeerd daarin! Maar even terugkoppelen naar GTA V, daar zijn ze sinds 2008 mee bezig. Het lijkt mij niet waarschijnlijk dat je dan al bezig bent met het ontwikkelen van GTA V voor een nieuwe console (een andere game, los van GTA, natuurlijk wel!) omdat de 360 toen nog voor/net op zijn hoogte punt was.

Vroeg of laat is ook de 720 niet goed genoeg meer en zal er een 1440 (goh wat origineel :+ ) komen. De technologie zal altijd nooit stil blijven staan.

Zullen we gewoon weer gaan kwijlen op screenshots ipv de levensloop van de 360 te voorspellen? :p

17. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hij komt gewoon op current-gen, heel misschien Wii U ook nog. Rockstar is ten slotte een commercieël bedrijf en die wilt geld verdienen. Miljoenen mensen hebben namelijk al een 360 of PS3 in huis dus dat zijn een hele hoop potentiële klanten.

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zoals ik zei: Dit wordt sowieso een current-gen game. Geen idee waar die next-gen discussie vandaan kwam. :p

Maar ik reageerde puur op de reactie dat Rockstar moeilijk een game voor de next-gen kan maken omdat de specs niet bekend zijn. Een AAA game kost gemiddeld zo'n 3-3.5 jaar om te maken, in het geval van zo'n complexe game als GTA vaak nog wel een jaartje langer. Laten we dan zeggen dat launch games een jaartje minder de tijd krijgen om developed te worden, dus 2.5 jaar. Dat betekent bij een launch eind volgend jaar (dat zal waarschijnlijk wel kloppen) de games al sinds begin/midden 2011 in de maak zijn. Dus hoezo zou Rockstar geen game kunnen ontwikkelen voor die consoles? ;) Ze zouden in theorie makkelijk de game door kunnen ontwikkelen tot next-gen game sinds 2011. Het zou wel een goede business deal zijn voor bijvoorbeeld MS: Release GTA V maar op de 720 bij de launch, certified console seller.

Maar even ontopic:
    Gisteren weer GTA San Andreas gespeeld. Op de controls (en natuurlijk graphics) na is die game gewoon zoveel beter dan GTA IV. Ik hoop echt dat ze minstens net zoveel content in 5 stoppen als in San Andreas. Buiten de missies en wat kleine andere dingen was de wereld enorm saai, ondanks dat hij behoorlijk 'leeft'.

19. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Na het zien van de recente foto's loop ik wel warm want dan zie je pas hoe 'crap' 4 er wel niet uitzag, het zag er wel goed uit in graphics maar de phyiscs enz. waren niet echt goed.

link
    link 2

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wat de physics waren niet goed in GTA 4?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina