1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 4 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het menu is gewoon goed gestructureerd wat mij betreft.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Die afbeelding is al een paar maanden oud, en fake.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie je wel. Die post kwam me al bekend voor met iemand ze CV etc. :)

4. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nog zelfs van voor die CV rumours ;)

Ben op mn iphone dus de bron zoeken is beetje lastig nu :9

5. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Toen met GTA San Andreas in 2003 had je ook ongelooflijk veel geruchten die uiteindelijk allesbehalve waar bleken te zijn. Waarom blijven jullie er nog altijd intrappen? :9

Wacht gewoon rustig op officieel nieuws, voor de rest ben je er niks mee.

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je stukje leest bij die map dan staat er wel iets wat me opviel, zou bioshock niet na februari zijn gezet om niet ondergesneeuwd te worden door GTA. Met een release in oktober zou dit goed kunnen. Wellicht heeft het er ook helemaal niks mee te maken maar zette me toch even aan het denken.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat dacht een heleboel mensen direct nadat Bioshock Infinite was uitgesteld. Het is ook logisch om dat te denken opzich, aan de andere kant...misschien hadden ze echt absoluut wel die extra tijd nodig voor de game en is dat de echte reden. Vandaag gaat er in elk geval niks meer komen. Tijdje terug had je ook zo'n trailer op Youtube, liet allemaal gameplay zien en het had best wat weg van de V trailer, maar al gauw kon je zien dat het beelden van Midnight Club LA waren. Zal je met dit soort titels altijd blijven houden, die nep trailertjes.

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Pff ik zag een nieuw nieuwsbericht op GTAV.net staan en mijn hart ging al sneller kloppen, maar het bleek niets te zijn. :+ Toch wel leuk though:

[yt]eH4NYiYKWr4[/yt]

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke x als hier iets wordt gepost hoop ik op een update maar niets helaas.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij nadat GTA IV was aangekondigd met die debut trailer, duurde het misschien een paar maandjes en toen stroomden de hands-ons binnen. Ze houden het dit keer echt lang...geheim. Om het maar zo te noemen.

Hoe dan ook, leuk die trailer. Je ziet echt hoe ver ze gekomen zijn, check die graphics dan. Geweldig toch? :D Kan niet wachten om Mount Chilliad te checken in V.

Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Max Payne 3 zit vol met foto's van Liberty City, en ongetwijfeld zoeken veel GTA fans alles helemaal door in MP3. Uiteindelijk dus dit gevonden at GTAforums :eek:

= fighter jet uit trailer

12. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet iets op de E3:p:p

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Veeeeet, als dat allemaal voertuigen in GTA V zijn!!!, het zijn in elk geval geen pics uit San Andreas, dus het moet eigenlijk wel V zijn. :) Heel verschrikkelijk veel betekent dit niet eens, alleen dat Rockstar gelukkig de voertuigen uit SA weer terugbrengt. Nu gewoon die BMX ook terug en dan komt het qua dat helemaal goed...fietsen MOET gewoon!!!!

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Of iets anders :+

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow die is zo vet gedaan! Zijn dit echte locaties uit San Andreas of zijn ze gemodificeerd zodat ze erop lijken? Er komt namelijk wel echt heel veel overeen!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe groot Rockstar's 'big dog' status ook is, ik weet wel zeker dat ook zij nerveus en 'bang' zijn voor reacties. Zoals die dude van Bethesda over Skyrim zei, dat ze best angstig waren over de reacties van de gamers tijdens een of andere dag dat zij de game konden uitproberen. Mensen hebben torenhoge verwachtingen wanneer het op Rockstar aankomt...en ze moeten toch elke keer weer met iets nieuws komen.

Ik verwacht echt gemod, want kijk naar het Liberty City in GTA 3 en dan in GTA IV, echte grote verschillen, dat verwacht ik ook van Los Santos.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    So much voor dat kleine beetje hoop dat ze er zouden zijn i guess....

Rockstar has no plans for E3 2012
    May 29th, 2012 Posted in General Gaming News, News | No Comments »

Rockstar Games almost never attends E3. They do things their own way. They announce games how they want, when they want. Grand Theft Auto V was unveiled out of the blue, for instance.

So really, no one should be surprised that Rockstar won’t be at E3 this year. That probably means we won’t see a new trailer for GTAV, or anything else from the company.

Rockstar San Diego collaborating on GTA V, says CV

Rockstar San Diego is collaborating with Rockstar North on Grand Theft Auto V, a LinkedIn CV of an ex-employee has said.

Thanks, Videogamer.

Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  18. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Bummer. :mad:

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze zijn niet op de E3, maar wat weerhoud hun ervan om als nog een trailer te releasen? :+

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gebeurd ook niet denk ik. Dat hadden ze beter wel op de E3 kunnen staan.
    En het werkt je een beetje tegen om dan niet op de E3 te staan maar wel een trailer release wanneer de grootste game show bezig is waar ook veel aandacht op is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina