1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Misschien Helvetica gebruiken als font voor informatietekst? En sowieso ietsje groter.
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @JeeEm Top!

    Maar:
    Dit ;).
     
  3. JeeEm

    JeeEm Guest

    @ Daz en Conscience NL,

    Top! Zal ik daar nog even het een en ander aan verbeteren.

    EDIT: Zie hier.
    EDIT: @Daz, dat de letters 'xbw' grijs zijn op een witte achtergrond, is het idee. Het moet namelijk niet opvallen, maar wel te zien zijn.


    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]

    [​IMG] [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [yt]QkkoHAzjnUs[/yt]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG][​IMG][​IMG]

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2012
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Wauw, maakt er eens iemand anders een startpost dan Dulle wat nog eens fucking awesome is en dan moet ie het nog eens 9000 keer veranderen. Eerste was sowieso al bruut, nice dude.

    Maar GTAGames? Kan echt niet... :+
    Was vroeger actief op GTACrime en was destijds beetje een rivaal van GTAGames. :lol:
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    In dat artikel van de Game Informer werd verteld dat een flink deel van de map stad is en dat de stad ook echt gigantisch groot is uitgewerkt. Dus dat zal wel goedkomen.
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik ervan begreep, is dat er gewoon een grote stad is (Los Santos) met daarom heen een variatie aan landschappen, zoals een woestijn, berg/kustgebied. Niet drie of vier steden zoals in vorige GTA's.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik verwacht wel kleine dorpjes enzo. Als ik het me goed herinner had GTA:confused:A toch ook soort kleine dorpjes als je van de stad Los Santos wegreed?
     
  8. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Yup, maar ze willen Los Angeles. En dat is, op NY na, de grootste stad in de US
    It has an area of 469 square miles (1,215 km2)

    Dus zelf verwacht ik 1 tering grote stad met wijken zo groot als een eiland van liberty city.
    en dan de rest van de map, 3/4, verdeeld in woestijn, berg en water.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Rockstar gaat trouwens duidelijk de wat realistischere kant op, vooral met de characters. En ik weet niet zeker of ik daar heeeeel blij mee ben. Beter krijgen we nog steeds gekke figuren zoals een Brucie, Yusuf, Little Jacob, Badman en ga zo maar door. Veel characters in GTA IV's cutscenes waren hilarisch, terwijl ze serieus moesten overkomen...kwam oa echt door de grappige, karikatuur achtige look.

    Kijk hoe 'cartoony' en bijna karikuur achtig GTA IV characters waren:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    En dan V (wat echt de kant van Max Payne op gaat vind ik)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zie echt niet waar je het over hebt :confused:

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Echt niet? Zie je niet de duidelijk serieuzere en realistischere gezichten in de GTA V shots en de wat komischere gezichten van GTA IV? :)
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik denk dat je door je enthousiasme iets te ver vooruit kijkt haha. Ik weet wat je bedoelt, maar ik durf er geld op te zetten dat er echt wel aparte karakters inkomen. Denk niet dat je op basis van screenshots de conclusie kan trekken nog namelijk. Als ik die GTA V shots kijk zie ik een zakelijke man, maar das slechts 1 guy?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ook Franklin en Trevor zien er allemaal wat serieuzer en minder komisch uit dan GTA IV. Je hebt ongetwijfeld gelijk hoor, Rockstar zonder een paar hilarische characters in een GTA game zou echt raar zijn. Maar het was iets wat me ineens echt opviel nadat ik TBOGT een tijdje had gespeeld. Maar die Trevor klinkt al als een geval apart en een van zijn vrienden die volop met conspiracy shit bezig is zal ongetwijfeld ook een gek figuur zijn. Dus het zit vast allemaal wel goed..maar dat ze naar meer realisme neigen, zie ik als feit.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm ja dat wel. Ze ogen wel wat minder apart idd. Ook omdat ze zeggen dat ze geen bekende stem acteurs willen toch om het wat authentieker te laten lijken allemaal. Dus dat ondersteund je opmerking over meer realisme wel

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Zie liever realistische characters die wat meer aan de serieuze kant zijn dan een komiek. Ik zelf zie veel overeenkomsten met de legendarische film HEAT, waarin het allemaal heel serieus is en daardoor ook heel boeiend. Uiteraard mag humor niet vergeten worden, maar kijk naar alle GTA delen; welke heeft geen humor?
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Je kent nog geen mensen die missies geven, dus je weet nog helemaal niks qua personages. Buiten dat je sowieso kunt verwachten dat Michael los gaat op zijn familie en Franklin al een lunatic is die overal schijt aan heeft. Gegarandeerd dat het fout gaat tijdens sommige missies en ze eindeloos gaan kloten.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Point taken! Helemaal waar. Lijkt absoluut op Heat en dat is super nice. En inderdaad, tot nu toe hadden alle GTA's humor, er zat zelfs humor in RDR en ook MP3. En wat Fiasco ook zegt..no way dat het niet fout gaat tijdens sommige missies. Het is voornamelijk de look denk ik die echt serieuzer is geworden.

    Hier trouwens nog een leuk lijstje van alles wat terugkomt of toegevoegd is aan de game. Zeker wel leuk om te zien voor de mensen die de hele cover story niet gelezen hebben, al die shots niet gezien hebben enzovoort.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Leuk lijstje enzo, maar gyms heb je geen moer aan omdat je character buiten kleren niet verandert. ;)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Waterfalls (water-f*cking-falls people! With euphoria)

    [​IMG]

    Sowieso benieuwd naar de animaties van het fietsen. Paardrijden in RDR is nog steeds geweldig goed.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt klopt, maar het is leuk voor de sfeer en maakt die gamewereld wat geloofwaardiger. Plus het lijkt me echt wel leuk om een paar gasten die lekker aan het trainen zijn lastig te vallen [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina