1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Inderdaad :D, leukker niet meer dat grauwe van IV.
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dat zo erg is8)! Kijk hoe mooi de voertuigen en de hele wereld eruit ziet. Dat wordt puur genieten:thumbs:
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Uit preview IGN:

    The short flight provides a brief glimpse of the scale of the game: Rockstar has already gone on record and said Grand Theft Auto V will be around five times bigger than its predecessor, and what’s visible from the chopper is about three-and-a-half times bigger than the sprawling deserts of Red Dead Redemption.

    En dat is dan zonder onderwaterwereld en in gebouwen.

    Uit preview Meristation:

    - Map 5xtimes bigger than RDR map.

    Uit preview Multiplayer.it:

    - The map is 3 times larger than RDR, if you count the sea(explorable) it's 5 times.

    Om er maar een paar te noemen :)
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap de blije ophef, maar het zijn nog maar screens. Ik ben een beetje bang dat er graphicwise nogal wat teleurstellingen zullen zijn als men verwacht dat het er allemaal zo uit zal gaan zien.

    Zoals die screen met die rode Ferrari look-a-like, zo gaat het op mijn 360 volgens mij niet worden.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Lol die spreken dus elkaar tegen. ;)
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoezo? Bij 2 wordt aangegeven 5x RDR en bij de bovenste staat wat zichtbaar is vanuit de helicopter is 3,5 RDR. Onderwater is niet zichtbaar vanuit een helicopter.

    Edit: Maar als het blijkt 4x RDR te zijn hoor je mij ook niet klagen hoor :)
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Allemaal berekenen ze het anders. Het is gewoon Marketing al zal het heus wel groot zijn.
    Bij LA Noire zeiden ze ook dat het groter ging worden dan Mafia 2 en GTA 4 bij elkaar. En dat was zeker niet het geval. Maakt mij niets uit maar mensen moeten niet teveel waarde hechten aan die previews want ze zeggen allemaal precies hetzelfde. "Feiten" die R* aan hun gegeven hebben. Snap de constante discussie ook niet. :)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Maakt mij geen reet uit hoeveel X groter de wereld is ... als het maar niet die constante fletse zooi is uit deel 4 :+
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Mij maakt het ook niks uit als die geen 5x RDR haalt, groot wordt de game toch wel. Vond zelf GTA: SA ook te groot toendertijd omdat er ook veel stukken inzaten waar vrij weinig te doen was. We zien het wel over een half jaartje, baal er meer van dat enkel Hitman uitkomt tot aan release van GTA ( in ieder geval wat betreft games welke ik haal ).
     
  10. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    we moeten ergens over praten :p hoe krijgen we anders 4 topics gevuld :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog een dag tot de trailer gelukkig. ;)
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    En het zag er ook nog eens heel goed uit! :thumbs:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij was dat ook positief bedoeld. :p In GTA SA kon ik al talloze uren gewoon door de map ronddolen. Op een crossmotor door red county, of met een quadje over mount chilliad, in een vliegtuigje over de woestijn of gewoon met een go-kart heel San Andreas rondrijden. :+

    Ik weet niet meer waar het was, maar er is al gemeld door een journalist dat de screenshots ook daadwerkelijk de ingame graphics zijn. Stond niet bij of het op de 360 of de PS3 was though.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2012
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Ik denk zelf PS3, want de demonstratie werd getoond op een PS3. Maar dan is de 360 versie net zo mooi OF ietsje mooier, zoals zo'n beetje het geval is geweest met elke multiplatform titel :D

    Sommige screenshots bevatten echt totaal geen enkele kartel of wat dan ook, zoals die shot met Franklin in die rode auto..nah. Eerst zien dan geloven. EN één van die previews heeft ook gezegd dat er zeker wel aliasing te zien was en de framerate niet extreem super, maar ze willen dat gladstrijken. Maar de soepelheid van een RDR moeten we denk ik niet verwachten.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Word het topic niet minder vol van :+

    http://www.gamer.nl/preview/402934/grand-theft-auto-v

    Als ik zulke previews lees word ik echt nog meer gehyped. Kan echt niet meer wachten en met de trailer morgen word het echt niet minder. _O_
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt het nou dat de eerste trailer vanuit Michael's perspectief verteld wordt? Zo ja, dan hoop ik nu op een verhaaltje van een van de andere twee, en trailer drie de laatste protagonist.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee maar dan kunnen we het over iets anders hebben. ;)

    Volgens mij is er nog helemaal niks bekend van wat er in de trailer zit?
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Lees het is goed.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah op die fiets.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dankzij al die hype ga ik vanavond maar weer GTA IV opnieuw starten 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina