1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Oh shit, hele avond gewerkt. Helemaal vergeten dat de trailer vandaag kwam, nu checken :D

    :D:D:D

    Als dit op stabiele framerate (niet als in IV, dat is best wel pain in the ass) kan draaien en er ongeveer zo uit ziet. Wauw. Geniaal. Sfeer is baas, die drie gasten samen wordt echt briljant!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  2. samson

    samson Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke zender was dat_O_
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Erg blij om te zien dat de humor volop terug is, zit echt genoeg daarvan in deze trailer. Wat een gigantische verbetering tov GTA IV qua details, graphics en sfeer.

    Een vriend van me loopt op Facebook te verkondigen dat al die heisa rondom GTA V overdreven, goed dat mag ie vinden. En dat ie altijd vooruitgang in game-technologie kan waarderen , maar dat dit gewoon mediocre is. Het is duidelijk zijn ding niet, no problem. Maar om het mediocre te noemen? Dan weet ik het echt even niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2012
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Technologie is ook duidelijk niet zijn ding.
     
  5. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gehyped, ga voor het eerst in mijn leven pre orderen denk ik. Dit wordt ouderwets lachen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    What I discovered was that this the lenght of this song ('Skeletons' by Stevie Wonder) is 4:57. But I read on Wikipedia that the song lenght on the album is 5:24 (5 minutes and 24 seonds!!). Well here we have it again.. 5-24... May 24th..

    :emo:
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou juist niet pre-orderen. Daar ga je spijt van krijgen.
    Het is ieder jaar weer huilen bij mensen die pre-orderen en waar de bestelling niet op de dag zelf binnenkomt. Of dat de game toevallig een dag eerder te verkrijgen is.
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Wow, hoe psycho moet je zijn om daar op te komen. 8)
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    [​IMG]

    Goed opgelet R*... en die trailer was oké maar ben gelukkig lang niet zo gehypt als het meer en deel in deze topic. Damn wat zullen jullie het zwaar moeten hebben om nog zolang te moeten wachten. :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Hype valt hier ook wel mee, zal wel komen wanneer de release dichtbij is :+
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben officieel hyped! Geweldige sfeer in die trailer. Precies waar ik op gehoopt had.
     
  12. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    hahaha, wat een idioten :x
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    See no evil, hear no evil, speak no evil. Nice R* :D

    [​IMG]
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ha , die is leuk gedaan:)
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik laat me ook niet meer hypen door R* trailers, bij GTA 4 en RDR liep dat op een enorme teleurstelling uit.
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nouja, qua graphics ziet het er niet bijster indrukwekkend uit op de screenshots. Niet slecht, maar zeker geen vooruitgang van 5 jaar ten opzichte van GTA IV. Maarja, de 360 is inmiddels ook al 7 jaar oud. R* trekt de Xdoos al flink tegen zijn grenzen aan met de rest van de game, dus dat de verbetering van de graphics dan wat minder is is bijzaak.
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ben ook (nog) niet gehyped. Ik ga hem sowieso wel kopen omdat Rockstar staat voor kwaliteit (de GTA reeks, Bully, maar vooral RDR (op Table Tennis na dan :p)). Pre-order of niet wacht ik even af, maar ik voel niet de hype die tijdens IV speelde.
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat van IV begrijp ik nog wel, dat werd uiteindelijk niet de game waar we op zaten te wachten (een verbetering van San Andreas), maar van RDR heb ik elke minuut genoten, echt een ijzersterkte game die een andere betekenis aan free roam en open werelden gaf. Hopelijk kan V de funfactor en schaal van San Andreas weer terugbrengen naar deze generatie!
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die 304 klopt ws niet. Daar blijft te teller namelijk bij 90% van de video's die vaker worden bekeken dan 304 keer op hangen. Maar goed, dat verandert niet dat 3,5 miljoen best veel is in nog geen 24 uur. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina