[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Sowieso is het al "als" inderdaad. Daarnaast, ja natuurlijk ieder zijn mening. Maar je prijst hier al pagina's lang de graphics de hemel in terwijl alles nog onder voorbehoud is. Ik snap dat je fan bent van Rockstar en GTA, dat is wel duidelijk, maar iets realistischer mag wel. Denk dat het fan zijn ook wel enigszins meespeelt in je beoordeling ;) Zoals ik al zei; dat moet je zelf weten, hoop voor jou dat het inderdaad zo mooi wordt als Max Payne. Lijkt me niet haalbaar maar we zullen het zien..... dude ;)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben het wel enigszins met je eens, maar je "als" argument lijkt me niet van toepassing. GTA V wordt puur voor de consoles ontwikkeld, dus komt het daar sowieso vandaan.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

ja maar ik baseer het wel ergens op:

- Previewers hebben de game op de PS3 zien draaien, zeggen dat het niets onder doet voor de screenshots. Alleen wel dat het nog te kampen heet met aliasing en dat de framerate nog niet super stabiel was. Maar ik was afgelopen april bij Take Two om MP3 te spelen en de game barste van aliasing, ik schrok me kapot. Maar we weten hoe het volledige product eruit ziet :D

- Rockstar's trailers voor GTA IV, RDR, LA Noire, MC:LA en MP3 waren allemaal ingame. Want wanneer ik nu die games ga checken, ziet het er precies zo uit en doet het er niet voor onder.

Dus de kans dat het dit echt gaat worden is best heel groot, of er moeten ineens problemen optreden. We shall see.

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
  5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, ik denk ook niet dat het in de buurt gaat komen van Max Payne 3, omdat dat m.i. niet mogelijk is in een freeroam game op deze hardware. Ik ben al zeer tevreden als het er zo uit gaat zien als RDR. Die game is wat mij betreft de mooiste freeroamer op de huidige consoles.

Het kleurenpallet spreekt me aan in GTA V (als ik even zo vrij mag zijn om uit te gaan van de screens en trailer van dit moment), Vice City was ook zo lekker kleurrijk in die tijd.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    En die zijn te vertrouwen? Ze zijn al blij dat ze het mochten testen :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dan zijn alle games in essentie hetzelfde als Pong en Pacman...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Afwachten. Maar ze waren wel eerlijk over de mindere dingetjes zoals aliasing en framerate en Rockstar had ook kunnen vragen of ze daarover stil konden blijven misschien. Maar dan blijft mijn punt nog steeds over alle andere Rockstar trailers. :) Deze game drijft de consoles gewoon tot het uiterste, just wait and see.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De 360 mag nog een keer met V als een beest te keer gaan en dan vredig sterven voor de next-gen. Wel pas als ik 2944802332938293 uur V heb gespeeld. :emo:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    La Noire was al mooi. Met de kleuren en belichting imo. Tuurlijk GTA zal wel iets minder mooi zijn omdat het een grotere map is. Maar dan nog steeds is het stuk beter dan 4. Qua scherpte is er misschien niet extreem veel gewonnen ten opzichte van 4 maar belichting en kleuren vind ik veel belangrijker voor sfeer. We hebben het gezien bij RDR. Je zag dat het gewoon heet was.

11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet waar je deze informatie vandaan haalt, maar CoD vind ik ook niks.

Feit blijft gewoon dat GTA erg repetitief is en er mensen bestaan zoals ik die daar na een half uur al genoeg van hebben. Net als een schietspel waar killstreaks en dergelijke belangrijker zijn om te winnen dan skills.

12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Fifa, die is pas repetitief. Ieder jaar dezelfde teams, zelfde competities, een ronde bal en je kunt steeds alleen nog maar winnen door meer doelpunten te maken dan de tegenstander. Kut game.

:+

13. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Wat een nonsens. Het is geen feit dat GTA repetitief is. Dat is meer je eigen mening. Want ik heb jarenlang genoten van de vele mogelijkheden in de GTA reeks. Deel 5 hebben we nog niet gespeeld, dus of het repetitief is weet niemand. GTA kan je ding niet zijn, maar je eigen ervaringen daarmee maken het geen feiten.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Twee nieuwe screens

En een paar interessante nieuwe weetjes...zoals dat er dit keer geen lead platform is voor de game. Denk wel goed nieuws voor alle partijen dus.
    Wel een raar stuk over graphics...vreemd vertaald.

Multiplayer.it answered to some questions about GTA V via twitter today while they were showing in live streaming NFS MW (I announced it today).

Hopefully I won't forget anything, here all the info they gave:

First of all, next week they will release an interview with Dan Houser, they teased that he will reply to lot of questions, such as "Why there never been female protagonists?" and "Why all GTAs are set in America and there aren't GTAs in other countries?"

- There is no a lead platform, they are developing the game at the same time in both PS3 and XBOX360
    - Who saw the demo thinks that there won't be a Wii U version because rockstar is not experienced with this new console, but he is also confident that there will be a PC version after a few months.
    - Who saw the demo said the graphics is amazing, and you can see the maniacal attention to all the details. Amazing graphics and attention to details combine together and give a credibility to the game world.
    - Speaking of graphics, the demo had a lot of alias (Which is going to be fixed before release, of course) but the frame rate wasn't bad (but not perfect). Curiosity: They did the same presentation for GTA IV 5 years ago, and in this case the graphics was great but the frame rate was really bad.
    - At the moment you can't switch between characters if you are in free roam and you are wanted, but they are still working on that so it may change (Maybe we'll be able to switch characters and then make a huge escape from police with all the characters together... Damn, this should be in the wish list lol)
    - There will be multiple endings (Maybe we already know that, I can't remember)

As for the lenght of the game, Rockstar said that the main story alone lasts about as the red dead redemption one. So about 25-30 hours. But there will be a HUGE amount of secondary things to do.
    Btw, It will last less than the one in GTA IV with Nico because they know that a lot of people didn't finish the story because it was too long.

Laatst bewerkt: 16 nov 2012
  15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De Ballas zijn terug, dus dan zullen de Grove Street Families ook wel terug zijn. :D

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    69 achter op de D van Vinewood, yeah boy.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe Q&A van Game Informer. Paar toffe dingen, zoals dat je het huis van Michael kan checken en kan communiceren met je familie. Maar ook zeker echt mindere dingen, zoals dat het wanted systeem waarschijnlijk niet heel erg zal veranderen. Da fuck?! Dat is iets wat juist beter kan.

Link

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/11/16/grand-theft-auto-v-reader-q-amp-a.aspx

samenvatting:

You can't play the entire game as one character; sometimes you have to a solo mission as each character to advance the story.
    No co-op in the story.
    Some missions with all three characters you have to switch between them and then are given the opportunity to choose afterwards.
    Can't kill another character when playing as one of the three.
    Michael can walk around his house and interact with his family.
    Can buy new clothes.
    In free roam you choose to play whichever character you want.
    Each character is from a different part of Los Santos, but you can go anywhere you want.
    Natural Motion Euphoria used just like in IV, RDR and MP3.
    Entire map is open from the beginning.
    LV and SF definitely not in game.
    Downtown area of LS is smaller than Liberty City
    During demo, game and switching characters ran perfectly without lag.
    Swimming underwater confirmed, plenty of areas to explore.
    Plenty of boats and hoes.
    Internet on smartphone.
    Lots of TV shows.
    Trevor able to set things on fire when he wants, not just in missions.
    Each character has his own inventory and money. Subject to change before release, though.
    No CJ.
    No characters from III, VC or SA.
    Couple of familiar faces from IV will visit.
    Variety of races included; cars, bikes, triathlons.
    Still working on Wanted system.
    Rockstar didn't answer when asked if Xbox will have multiple discs.

Laatst bewerkt: 17 nov 2012
  19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat was er mis met het wanted systeem? Vond ik eigenlijk veel beter dan vroeger. Nu alleen hopen dat de politie ook honden gebruiken.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik wel jammer. Leukste vind ik nog altijd de story en de story missions ...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina