1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Lol Blazeboy, in het vorige deel viel me al op dat je met niks anders genoegen neemt dan een stoere niggah dus ga nou niet beginnen over stereotype of dat het je niet uitmaakt als het iemand anders is.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had het liefste een geheel ander stuk van de wereld willen zien dan weer dezelfde opgewarmde koek. Ze hadden het in Mexico moeten laten afspelen, met een donkere gast, blanke en natuurlijk een gele dan was iedereen tevreden oh en natuurlijk vrouwen ook.

3. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Ik ben het met Blaze eens. Zit zelf ook totaal niet te wachten opvweer zo'n white dude.
    Speel liever met een blacka, als home invasions er ook weer inkomen is dat makkelijkern in het donker. Zelf speel ik liever als een spic. Toch al 2 blacka's gehad, meerdere white trash en zelfs asian.
    Als spic is vernieuwend en actueel, daarnaast mag je dan je bovenste knoopje alleen vast doen met swag.

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Oh, dus ik ben de enige die Tommy Vercetti, Carl Johnson en Niko Belic toffe bazen vond? Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik denk dat de setting er omheen een stuk belangrijker is. Plus ik heb vertrouwen in Rockstar, ze maken altijd interessante characters. Het is meer aan jezelf of je het ook tof vindt of niet.

5. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Droogkloot! :lol:

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee je bent niet de enige, vond ik namelijk ook. Snap dit gedoe dan ook niet echt over huidskleuren en jong/oud. Wacht rustig af allemaal op wat het gaat worden, daarnaast koop Saints Row als je een 'blacka', 'white trash', 'spleetoog' zelf in elkaar wil knutselen of niet gezien wil worden in het donker (really?!) 8)

Sjeez gaat echt nergens over, nu weet ik ook waarom ik haast nooit kom in deze topic. :+

7. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.gameinformer.com/b/news/...-gta-v-to-launch-digitally-on-november-8.aspx

Om 18.00 uur onthulling cover dus.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nou als die opa het hoofdpersonage is, vind ik dat toch wel enigszins teleurstellend. Die gast in trailer #1 was toch iemand anders?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Niks is nog zeker. En Adriaan van de GTA forums liep vandaag wederom te teasen en ja hoor, we kregen ineens later op de avond de screenshot. In het kortgezegd komt het erop neer dat hij zei dat mensen naar deze linken moesten gaan

http://viewrz.com/en/event/526/23405/

En dan 2405 ervanaf halen, dan heb je 3 over. Toen begon ie over Business Only. Daarmee bedoelt ie hoogstwaarschijnlijk de Business screenshots van GTA V eerder dit jaar en daarin zijn drie verschillende characters te vinden. Deze dus...

http://www.rockstargames.com/newswire/article/43961/business.html

Zoals gewoonlijk van hem, een heleboel cryptische dingen. Gelukkig komt daar morgen wel een eind aan.

EN dit dus

"The protagonist is an east coast gangster who moved to Los Santos for a fresh start..."

In de debuut trailer werd hier ook over gesproken door iemand en de stem van die dude lijkt echt van Ned Luke te zijn, de oudere dude die over de stad heenkijkt zeg maar. Denk dat de beschrijving van de protagonist niet persé over de dude op de screenshot hoeft te duiden.

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En hoe laat kun je die shit lezen dan?

Qua hoofdpersonage maak ik me niet druk, zolang het er maar gewoon een is. Heb dat persoonlijk gewoon liever, ondanks dat meerdere best wel kunnen. Zou opzich best kunnen dat je soms met iemand anders speelt zoals bij LA Noire tegen het einde aan. Liever gewoon een vast personage dan een sukkel maken in Saints Row.

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wat vinden jullie van de term 'gangster'? Ik denk daarbij meer aan 1 persoon, een iemand als een Al Capone, Tony Montana of een Vito Corleone. Of ben je als helpertje ook al een gangster? In mijn geval van denken zou je best die oudere knakker kunnen zijn die aan de East Coast een hele maffia-achtige business achter zich gelaten heeft en vervolgens er weer in terug valt.

Oh shit, ben weer lekker aan het speculeren. :+

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hoop niet dat het hoofdpersonage idd weer iemand is die uit de criminaliteit wilt stappen en er weer in belandt. Begint een beetje eentonig te worden.

Als cover pas om 18:00 uur verschijnt dan kunnen we wachten tot ergens midden in de nacht, oftewel morgen voor mij.

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, dat zie ik ook als gangster. Een baas die nergens voor terug deinst. Bijvoorbeeld uit Boardwalk Empire vind ik Nucky een gangster, maar Rosetti en Rothstein ook. Eli, Doyle etc dan weer niet.

Ik ben het wel met je idee eens. Zou wel tof zijn, als je weer door oude bekenden in de onderwereld valt.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijf die andere screens maar vaag vinden. Mat dat vliegtuig en die gast die parachute springt. Zijn typische screens van playable characters.

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het hier 18.00 en in US 12.00

17. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten in de screens kunnen natuurlijk ook van de mp zijn, daar kan je verschillende personages maken. Als je jets kan vliegen in de mp, dan wordt dit echt badass :)

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk alleen niet dat die gast op de Jet Ski de hoofdpersoon is.
    Tuurlijk staat die tekst er naast over "East Coast gangster"
    Maar ja dat kan ook per se teasen zijn. En is dat gewoon een ander persoon die in het verhaal voorkomt.
    Denk nog steeds dat we die "oudere" dude spelen.
    Heb trailer 1 nog weer eens gekeken en hij komt er zo vaak in voor.

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    5PM GMT is 17:00 in het Verenigd Koninkrijk, oftewel 18:00 hier. Er bestaat een kans dat je vanavond al op internet de scans kan zien, maar ik ga niet tot heel laat wachten... Dan zie ik het morgenochtend wel. Goed begin van een vrije dag zal ik maar zeggen! :)

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maandag op Gamer.nl ook een uitgebreide preview van GTA V :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina