1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gamer.nl is toch hetzelfde als IG?

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha echt? 8)

Wist ik niet! Nou dan mogen jullie mijn post negeren :9

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Lijkt me toch ook dat met de Game Informer preview het embargo eraf gaat?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Yep! Of een van die gasten uit Goodfellas. Maar bij een gangster denk ik niet aan een CJ. Dat is meer een gangbanger of gangsta, zeg maar. Daarom man, ik denk steeds meer dat die oudere man op dat balkon de protagonist is, het zou echt passen. Deze dude op de jetski kan ook een antagonist zijn. Maar gelukkig komt er een eind aan al dit gespeculeer vanavond :D

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    We kunnen nu nog speculeren (vanavond niet meer), dus laat ik het maar in de groep gooien: Waar hopen jullie nou echt op?

GTA IV was in mijn ogen echt een enorm goede basis. Qua gameplay zat het echt heel goed in elkaar, maar hoewel de stad aardig "leefde" was hij toch enorm saai. Er was genoeg te verkennen, maar het was allemaal stads en eentonig. Daarnaast was er buiten de main story en wat hidden packages etc. weinig te doen.

Nu hoop ik dus dat ze met deze basis verder gaan (sowieso het rijden zo houden) en hier wat finesse van Max Payne 3 in stoppen voor de shootouts. Daarnaast hoop ik op veel elementen als San Andreas: Grote veelzijdige wereld (check!), toffe dingen als de jetpack en vooral heel veel dingen te doen naast de main storyline, want je kon geen moer met je geld in IV. De main character etc. boeit mij eerlijk gezegd niet heel veel. :+

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil gewoon een grote variatie in landschappen en die opa niet als hoofdpersonage.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Inderdaad grote landschappen waar je lekker relaxed kan overvliegen met je vliegtuig _O_, daarnaast gewoon weer soms wat over the top net als SA. Character maakt me opzich niet zoveel uit.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat ze het daten eruit laten.. ik werd in GTA IV echt gek van dat constante gebel of ik mee wilde gaan darten of bowlen! Als het erin blijft dan hoop ik dat ze het flink verbeteren. Verder zou ik het tof vinden als er heel veel naast de main story te doen is. Oja, het zou tof zijn als je moeite moet doen om veel cash te krijgen, en dat je dat bijvoorbeeld kunt uitgeven aan een nieuw huis, interieur of een mooie wagen. Hoe vet zou het zijn als je een eigen landhuis koopt wat je zelf kunt customizen! Met aan de achterkant een vliegtuig. :cool:

Oja, en het zou best tof zijn als je de main character wat meer kunt customizen. (kleding, haar, accessoires, fight moves, etc)

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja Roman was echt heel irritant idd, met z'n bowlen. Ook die relatiemeters sloegen nergens op. Maar ik vind dat je ziet dat ze in Red Dead Redemption al wat geleerd hebben, met die random encounters enzo. En sindsdien is er al weer een boel tijd verstreken, dus ze zullen ongetwijfeld nieuwe leuke dingen hebben verzonnen.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat mag er van mij ook wel uit inderdaad, irritante zooi..

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop vooral dat je een garage hebt bij je huizen zoals in Mafia II en Saints Row. Elke keer dat gezeik dat je auto verdween als je weer verder ging met je savegame... Had je net een dikke Lambo gekregen van die Bernie, was ie meteen weg. :mad:

En verder wil ik uitgebreide landschappen zodat je lekker kan vliegen en er van kan genieten. Als het maar lijkt op de wereld van San Andreas, dan ben ik al heel erg tevreden!

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ongeveer wat jij zegt. GTA 4 was gewoon goed zeker met de nieuwe engine. Maar ze wilde het misschien net iets te "realistisch" maken. En de stad hielp ook niet echt m.b.t tot exploren van de omgeving. Lijkt er op dat 5 die dingen nu wel goed voor elkaar heeft al hoop ik niet dat het zo als San Andreas word. Een mix tussen 4 en SA lijkt me perfect. Hoop ook dat ze veel meenemen van LA Noire, Max Payne en RDR.

Laatst bewerkt: 8 nov 2012
  13. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt een main character zoals Isaak Sirko, bekend voor de Dexter liefhebbers, wel echt bruut. Man zonder geweten en vol haat. Klinkt beetje donker maar het is wel bad-ass imo :9 Daarnaast wil ik zoals iedereen ook gewoon een grote, verkenbare wereld met veel variatie.

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Das wat ik zeg. Bedoel dat we tot morgenbroeg kunnen wachten voordat artikel online staat. 18:00 is enkel de cover he.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Cover art en een breakdown van wat info. Daarna krijgen we de volle 18 pagina's. :)

Btw nog iets wat ik hoop te zien in GTA 5. Betere politie. Dat kunnen ze nog steeds beter uitwerken imo. Wat het is nog steeds bijna hetzelfde als de eerdere delen.

16. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon Tony Soprano nemen !

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dan kun je niet eens 2 seconden sprinten man :+

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    GTA IV leek meer een soort experiment ook, nieuwe engine moesten ze nog onder de knie krijgen.En ze speelden het heel erg safe qua veel dingen. Alle fun dingen uit GTA SA waren nergens te vinden en het was allemaal wat simplistisch qua missies. Kortom...ik hoop en verwacht eigenlijk wel:

- Meer diepgang in de missies, niet alleen maar missies van 'Ga hierheen, maak doelwit af, mission complete' gewoon variatie!!!!

- Veel meer interactie met de omgeving. Bully had dit, waarom had IV dit niet?

- Veel beter en realistischer wanted system en cops die zich realistischer gedragen.

- Realistischere burgers. Zou tof zijn als je een random encounter zou treffen dat een of andere gek ineens een mes trekt en jou aanvalt.

- Dieren, veel dieren. Alle dieren uit RDR...en meer. En als ik het dan toch over dieren heb, hopelijk kun je echt een hond als buddy krijgen.

- Veel beter hand to hand combat systeem. Maar als 'Ned Luke' echt de protagonist is, zie ik hem niet al teveel gekke vechtmoves uithalen.

Nog veel meer...maar ben het gewoon echt vergeten. :D

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik wil is dat mensen niet tegen me aanbeuken als ik voor het rode verkeerslicht sta te wachten. En dat ze op de snelweg eerst ff in hun achteruitkijkspiegel kijken voordat ze besluiten van de rechtse naar de linkse baan te gaan, terwijl ik met 200km/u over de linkse baan vlieg.

Dit topic begint trouwens gewoon nu al te ontploffen. Kijk hoe snel die 10 pagina's erbij zijn gekomen. :+

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik snap dat van die hond niet. Waarom zou je dat willen in zo'n stad? Als het nu RDR is, oke. Ik heb echt geen trek om de hele tijd een hond bij mij te hebben. Verder ben ik het met je eens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina