1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Echt Rockstar.... zucht.

Dat ze dan hun kop houden met spring 2013. Als najaar wordt had ik liever een nextgen gta gezien. Maar ja was te verwachten, ze hebben al jaren geen releasedatum gehaald en altijd maar uitgesteld. Het is dat de games zo goed zijn dat ze er elke keer maar mee wegkomen.

2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nfs, cod en vele anderen waren zowel xbox 1 als 360 idd. Het kan best!

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Current en nextgen zou de grootste markt opleveren, dus klinkt logisch. Ik ga sowieso een x720 reserven zodra dat kan :)

4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Als je twee identieke games uitbrengt ( graphics ff buiten beschouwing gelaten ) dan heb je altijd een game op de nextgen die minder is als dat die was geweest als die niet op de ps3/360 was gekomen. Dus als er een nextgen versie komt had ik liever gehad dat ze enkel nextgen hadden ontwikkeld.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    60fps? Daaaamn son....als dat zou kunnen. 60fps is hopelijk echt een standaard iets straks met next-gen, MGS rising speelt super met 60fps en Forza ook.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou volgens de geruchten gaan de nieuwe consoles op een x64/x86 structuur werken. De huidige draait op een Cell structuur, wat betekend dat de hele game geherprogrammeerd moet worden. 'Even poorten' is dan absoluut niet aan de orde.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zie nog steeds geen verschil tussen 30fps en 60fps. 8)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ga maar Halo 4 spelen en dan Rage of een CoD game :D

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Cell structuur is alleen op de PS3 toch?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Alle gespeeld, zie het niet zo snel. Misschien als ik alles naast elkaar aanheb ofzo. Alle drie niet speciaal. Verschil onder de 20FPS zie ik wel, meer niet.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh my bad. Xbox 360 doet 't met een PowerPC.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Goh zeg, ik zie het verschil gigantisch. Bij een Halo 4 zie ik bijvoorbeeld echt een soort blur-effect als ik snel rondkijk met de camera enzo en als ik dat doe in MG Rising of Rage, CoD etc is het zo vloeiend als maar kan. Denk echter wel dat het op kleinere schermen veel minder zichtbaar is.

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Forza is geen 60 fps ;) Driver: SA had dat wel. Dik verschil met andere open wereld games die op 30 fps lopen. Gaat gwn zoveel vloeiender.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niet? Ik dacht dat Forza 3 echt 60fps was. Ah well, my bad. Hij is echter wel veel soepeler dan menig andere racer.

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien zit ik er helemaal naast hoor, maar ik denk toch echt dat het niks met de game zelf te maken heeft en de oorzaak een console is. De PS4 of de Next-gen Xbox, geen idee. Maar m'n vermoeden neigt er gewoon sterk naar...

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar ze werken al meer dan vijf jaar aan de game voor de Xbox 360 en PS3 hardware....en vier extra maanden zouden dan ineens ervoor zorgen dat ie naar gloednieuwe hardware komt? Betwijfel dat heel erg.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nja, nextgen, dan ga ik minimaal uit van een hogere resolutie (1080p), hoger resolutie textures en een betere draw distance ...

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien kom de next-gen xbox al in augustus uit, who knows. :p

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Als de hele game al klaar is en je het hele team kan zetten aan het poorten naar de next-gen kan je een hoop doen in vier maanden hoor...

20. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, en hun weten meer dan wij en werken dan waarschijnlijk al langer aan de Next-gen versie. Misschien is er nu groen licht gegeven voor een van die consoles en komen ze daarom ook met deze releasedatum...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina