1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Nee joh, Rockstar wil games verkopen. Dat doe je nu het beste, iedereen die het wil(de) heeft een console in huis.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is heel goed mogelijk. Het is toen ook gebeurd met CoD 2, Hitman Blood Money, NFS en nog wat meer games volgens mij. Allemaal launch games voor 360 toen ook toch?

Het blijft hoe dan ook gewoon weird. Nog geen 5 dagen geleden was die nieuwe artwork er waar ook Spring 2013 op stond...echt strange.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja hoe "nieuw" was die nou. Dat weet je nooit.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus jullie willen liever een bout game dan een 9.5 game?

Tapatalk HD

5. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Geen van beide. Ik wil een 10 game.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog even over die next-gen shit...het kan natuurlijk ook dat Rockstar kreeg te horen van MS/Sony dat de consoles helemaal niet komen dit jaar en dan staan zij niet meer zo onder die druk om de game dik voor de release van next-gen uit te brengen. Beide dingen zijn mogelijk. De E3 zal een hoop duidelijk maken.

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ah. It all makes sense now.

Ze hebben gewoon nog even de tijd nodig om de inwoners van Los Santos te herprogrammeren voor een nog realistischer hedendaags beeld :cool:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ongetwijfeld maar als ik weet dat een nieuwe console dik een maand later in de schappen ligt dan ga ik geen full price meer betalen voor een spel van de huidige generatie. Dat komt later dan wel. Als de nieuwe consoles echt rond november in de schappen ligt dan ga ik niet halverwege september nog een GTAV liggen. Backlog genoeg en zodra de nieuwe consoles er zijn kijk ik er niet meer naar om

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vergeet alleen niet dat de games niet altijd even geweldig zijn bij de launch van een console. Kijk naar Xbox 360, echte megatoppers waren er niet bij. Als ik tegen die tijd nog echt 360 games in mijn backlog heb, echte goede titels ook...dan speel ik die echt nog wel uit :)

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Met de Xbox 360 waren het bijna allemaal porten van de Xbox met wat opgepoetste gx. 8)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ook, maar ik heb ook nog zoiets als een budget :+

Mijn backlog is nu al groot zat, dus een GTA past daar niet bij als die binnen een maand uitgespeeld moet worden.

Daarnaast wil ik graag de nieuwe ps en de nieuwe xbox (wellicht verandert dat nog), dus al zijn er maar twee goede launchgames per console, zelfs dan heb ik al tijd (en geld) tekort

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb je ook een punt, maar waarom wil je persé GTA V binnen een maand uitspelen? Kans is groot dat de nieuwe Xbox echt wel backwards compatible gaat worden, anders zou dat echt kut zijn. Hoe dan ook...eerst maar afwachten of we de nieuwe consoles wel krijgen dit jaar.

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet nog wel hoe ik met mijn bek op de grond naar CoDII zat te kijken op de 360. Ik was toen echt niet meer met mijn gedachten bij welk Xbox spelletje dan ook :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

als de nieuwe hardware er is zal ik vrijwel zeker geen 360 games meer kopen

verwacht dan ook gewoon een next-gen gtaV release. Dat ligt ook wel in de lijn der verwachting lijkt me

rockstar gaat niet de mogelijke sales van V op de next-gen aan zich voorbij laten gaan. Misschien tegelijkertijd met de PC versie releasen?

16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik speel zelfs nog GTA SA op de 360, waarom zou het dan zo'n punt zijn als V uitkomt voor de 360 maar ook gewoon te spelen is op de next-gen Xbox?

En je moet zo denken, als V voor de 360 uitkomt is hij eerder op de markt dan wanneer Rockstar hem uitbrengt bij de release van de next-gen Xbox. :+

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Want? Misschien komt die al in september. :+

18. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus, Rockstar moet wel een keuze gaan maken. Ik zou het een beetje slap vinden als ze dezelfde game op de X360 en de nest-gen uitbrengen. Nou denk ik niet dat de next-gen al uit is in september, maar toch.

Ik vind eigenlijk dat ze de game gewoon uit moeten brengen op de X360. Ik neem aan dat je Xbox 360 games ook gewoon op de next-gen Xbox kan spelen, dus dan kan je de game alsnog op de next-gen spelen. GTA V zou een mooie afsluiter zijn van alle Xbox 360 games.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet wel zeggen dat het wat zuur is, vooral omdat ik gewoon moeite heb met september. November 2011 kwam de eerste trailer waarbij je kon verwachten dat V dan in mei zou komen ofzo. Heel jaar niks over bekend tot afgelopen november, toen had je al de hoop dat Rockstar de game zonder te melden had uitgesteld. Helemaal na alle pre-order shit de afgelopen maanden met lente 2013, dan is dit wel even kut, maar goed, niet erg ofzo.

Enige is dat ik er wel van uit ga dat we dit jaar nog een next-gen krijgen en ik dus hoop dat ik wel veel tijd kan besteden aan V om zo maar te zeggen. Ik stap uiteindelijk echt niet over als ik met GTA bezig ben, want qua animaties ziet V er waarschijnlijk beter uit dan de eerste lading aan next-gen games.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb wat informatie gekregen op GTAV in een PM. Alles met een korreltje zout nemen, maar ik vind het persoonlijk wel geloofwaardig klinken en dacht...ach posten we het hier ook effe.

Adriaan is de mod daar die nu vaak bewezen heeft inside informatie te hebben en hij zou dit dan naar een andere forummer gestuurd hebben.

Kortom..na alle fan backlash over dat je geen huizen kon kopen en schijnbaar nadat Sam Houser die thread had gelezen waar hele goede ideeën voor features staan. Ook zegt hij me dat Rockstar het concept heeft uitgetest in het GI artikel en dat ze het expres hebben laten vallen om te kijken hoe fans zouden reageren. Dus het verhaal van een bloeiende economie lijkt allemaal erg tegen te vallen, zo uitgebreid was het niet. De link is overigens zeker interessant...staan echt goede ideeën tussen inderdaad.
    ----------------

kortom..niks bevestigd, geen feiten, pure speculatie en korreltje-zout materiaal. Don't shoot the messenger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina