1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Grand Theft Auto V [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door JeeEm, 5 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat dacht ik ook toen ik de pics zag, maar check ze in de volledige resolutie en je kunt wat aliasing/kartels spotten. Het ziet er dan ook gelijk wat minder uit, kijk vooral de shot met Michael bij zijn auto.

LOL @ het gedoe over welke characters cool/kut zijn hiero 8) hilarisch.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2013
  2. HugoLeegwater

HugoLeegwater Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over hekjes springen is niks voor Michael. Hij is juist een grote bandiet die grotere dingen doet! Wat is een ''kill'' nou weer dan? Sorry hoor, maar volgens mij ben jij zelf ook dat stuk tuig dat ook nog echt gelooft dat je een miljonair kan worden als loopjongen. Michael heeft meerdere kostuums, ja kostuums als een echte maffia! Niet van die simpele bloesjes wat getuigt dat de gangstertjes eigenlijk geen cent te makken hebben. Ik bedoel, kijk nou bijvoorbeeld naar Montana, die liep ook in pakken, dat zijn de echte kerels. Sprinten doet Michael wel lekker in zijn zakelijke Bentley, echte gangsters hebben nm. eigen vervoer. Je doet trouwens net of hij dik is, misschien moet jij je lenzen even op je doppen plaatsen, hij is namelijk juist gespierd.

3. HugoLeegwater

HugoLeegwater Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet mijn oude account als je dat soms denkt. ;)

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... dudes? Waar the fuck gaat dit over?

@Kabuto,

Eigenlijk hoop ik dat GTA 5 next-gen word. Simpelweg omdat dat de ervaring meestal wel ten goede doet. Zou het een rare zet vinden van Rockstar als hij niet next-gen gereleased zou worden. Current-gen en Next-gen zou helemaal netjes zijn ...

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Exclusief voor Wii U, je leest het hier als eerst.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Maar gasten, het was toch al bevestigd dat het voor de huidige generatie uitkomt?>

7. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee dat is inderdaad niks voor Michael, omdat hij zo'n luie donder is die alleen op zijn gat in de auto wilt zitten.
    Als ze het écht realistisch willen houden zoals jij zegt, dan moeten ze Michael slomer maken dan bijv. Franklin want die is nog stukken jonger & ziet er een stuk afgetrainder uit.
    En over die pakken.. dat kan 100 x duurder zijn dan ''simpele blousjes'' maar ik vind het oerlelijk ; duurder is niet altijd beter/mooier.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Wie zegt dat Rockstar dat niet gaat doen? Johnny in IV voelt ook een stuk slomer en lomper aan dan een Luis.

9. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zeg ook nergens dat R* dat niet gaat doen? Ik zeg juist als ze het realistisch willen houden doen ze dat ook.
    Vind trouwens ook dat Micheal dan minder uithoudingsvermogen moet hebben.

10. HugoLeegwater

HugoLeegwater Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uiteindelijk zou Michael sneller zijn. Een Bentley gaat namelijk sneller dan die ghetto voetjes die Franklin bezit. Michael heeft overigens juist spieren, dus ook rennen is geen obstakel voor hem. Franklin is een rookie die nog heel wat moet leren, een zwarte gast komt trouwens nooit ver in de gangster wereld.

Jij slaat de plank trouwens totaal mis. GTA is een maffia game, maar je wil als maffia wel gewoon in goedkope bloesjes lopen? Nou, zoek dan maar verder naar een andere game. Overigens ook totaal onrealistisch voor iemand die het realistisch wil. Oh, Ironie, ohhell! :confused:

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat bepaalt iedereen nog altijd zelf. :):

12. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een rasicme zeg.
    Blijf jij lekker geilen op vetfock Micheal & mij asociaal noemen_0/.
    Waarschijnlijk hebben donkere kills je wat aangedaan dat je je zo aangevallen voelt? In elkaar gemept? Bedrogen? Vertel het maar hoor..

13. HugoLeegwater

HugoLeegwater Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oneens, ik ben geen racist. Jouw vooroordelen over het fundamentele plaatje wat jij mij hebt is een ironisch tegenspreker waar jij normaliter over klaagt. Jij hebt nog een boel te leren, ik heb medelijden met je. Ik ben slechts een realist. Gozers als jij kan ik echt niet uitstaan. Je hebt nog veel te leren loeter.

14. HugoLeegwater

HugoLeegwater Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar meneer wil het graag realistisch. Maar wat hij wil, is onrealistisch... :?

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Klopt, maar volgens mij hebben we hier al zovaak over gespeculeerd.. :+
    Grafisch ook prachtig trouwens, onweer erg tof. Ben benieuwd hoe de 360 dit allemaal draait.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Jij wou graag een gespierde neger als hoofdpersoon :+

Deze discussie gaat echt nergens over :lol:

17. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dan kunnen wij elkaar bij deze de hand schudden, ik kan gozertjes als jou namelijk ook niet uitstaan.
    Wel uitkijken als je een ''neger'' op straat ziet he, straks word je nog berooft :emo:.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat gebeurt hier

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit is een prima voorbeeld van mensen die pixels niet kunnen onderscheiden van de werkelijkheid ... holy shit :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina